Gå til innhold

Han sovna ..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg suger samboeren min ofte fordi han elsker det og jeg også nyter det, men det har faktisk hendt noen ganger når han er sliten og trøtt at han sovner når jeg suger han. Slik jeg har forstått det er suging for han mer nytelse enn opphisselse, og om han skal bli mer opphisset er det hender, eller munnpuling som gjelder.

Jeg kan glatt få han til å komme med munnpuling, men vanlig rolig suging virker altså mest bare utrolig deilig og ikke noe som får han til å nærme seg klimaks.



Anonymous poster hash: 13af1...c82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har hendt at jeg jeg har sovna under sex. For min del, var det fordi jeg syns det var veldig kjedelig, men det trenger jo ikke være grunnen for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kameraten min sa til meg at de fleste vil bli sugd bare for å føle seg dominante og føle at de har makt der og da. At det var kjedelig og at de egentlig ikke kjenner så mye. Skjønner ikke hvorfor du gidder å bruke tid på å gjøre noe sånt..

Anonymous poster hash: 6b52e...6e1

Bitch, please.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smiley_cat

Kameraten min sa til meg at de fleste vil bli sugd bare for å føle seg dominante og føle at de har makt der og da. At det var kjedelig og at de egentlig ikke kjenner så mye. Skjønner ikke hvorfor du gidder å bruke tid på å gjøre noe sånt..

Anonymous poster hash: 6b52e...6e1

Okei...?

Jeg føler meg som den mest dominante når jeg suger. Kontroll på det som er mest fysisk sårbart... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...