AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #21 Skrevet 18. desember 2013 Ingenting å uroe seg for. Personlig synes jeg at å bli sugd er ekstremt deilig, men på en litt annen måte enn å bli runket/ha samleie. Synes suging er mer "avslappende" som å få massasje eller noe sånt og det gjør meg ekstremt trøtt... - Mann Anonymous poster hash: e4035...600 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #22 Skrevet 18. desember 2013 Wow, virkelig. dump han!! Anonymous poster hash: 28c70...254 1
missuvillig Skrevet 18. desember 2013 #23 Skrevet 18. desember 2013 Huff, jeg hadde blitt forferdelig fornærmet! Men det betyr nok ikke noe spesielt. Jeg sovnet en gang av mens kjæresten lå å holdt på, og det var ikke fordi han ikke kan greiene sine, var bare veldig døsig God jul!
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #24 Skrevet 18. desember 2013 Jeg tror jeg også hadde syntes det hadde vært dritkjipt! men antagelig var han bare trøtt, rett og slett. Typen min har sovna flere ganger mens han fingrer meg...DET gjør meg sur, er han så trøtt er det dårlig gjort å i det hele tatt starte... :-( Anonymous poster hash: de20a...86b
Teppet Skrevet 18. desember 2013 #25 Skrevet 18. desember 2013 Har skjedd med meg før og vi ble kjærester! Er drit kjip, men det går over etter hvert:)
Nysjerriggutt Skrevet 18. desember 2013 #26 Skrevet 18. desember 2013 Ikke noe å tenke på! Kan fortelle litt fra mitt forrige forhold hvor jeg bestandig var trøtt. Hun prøvde å være deilig fordi ho var kåt, men når du er trøtt så vill man ikke noe annet enn å sove, så hun ble avvist de aller fleste ganger! Synes det nesten bør være en regel at man ikke holder partneren våken får at man selv ikke er trøtt. Synes han var flink som i hele tatt gadd å prøve!
Gjest Smiley_cat Skrevet 18. desember 2013 #27 Skrevet 18. desember 2013 Ingenting å uroe seg for. Personlig synes jeg at å bli sugd er ekstremt deilig, men på en litt annen måte enn å bli runket/ha samleie. Synes suging er mer "avslappende" som å få massasje eller noe sånt og det gjør meg ekstremt trøtt... - MannAnonymous poster hash: e4035...600 Hadde sikkert blitt litt skuffa med det samme (selv om jeg hadde skjønt at han var trøtt). Men denne forklaringen her hadde jeg glatt akseptert uten noe om og men, altså! :-) Synes nesten denne forklaringen her ville vært et kompliment!
ninuska_ Skrevet 18. desember 2013 #28 Skrevet 18. desember 2013 Tråden er ryddet for avsporinger, ninuska_, mod
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #29 Skrevet 18. desember 2013 Hadde sikkert blitt litt skuffa med det samme (selv om jeg hadde skjønt at han var trøtt). Men denne forklaringen her hadde jeg glatt akseptert uten noe om og men, altså! :-) Synes nesten denne forklaringen her ville vært et kompliment! Hahah, tja når man ligger på ryggen i et mørkt rom med eventuelt lys tent og øynene igjen, og man kjenner noe varmt rundt der som koser så er det veldig avslappende.. Har aldri sovnet før men blir veldig trøtt. Når det er en hånd er det litt mer aktivt og ikke like avslappende, eller når man ligger oppå og har den i musa, siden da er man jo selv aktiv. Anonymous poster hash: e4035...600
Kyary Pamyu-Pamyu Skrevet 18. desember 2013 #30 Skrevet 18. desember 2013 Hadde ikke tatt det personlig.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #31 Skrevet 18. desember 2013 Det var godt å lese det du skrev sist her ! Jeg kan ikke tro at det er normalt. Anonymous poster hash: 51337...e5b
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #32 Skrevet 18. desember 2013 Ts her. Jeg skjønner at han kan være trøtt men det var han som tok initiativ til å ha sex og da syns jeg det er sårende at han ikke holder seg våken. Jeg er nok usikker på meg sjøl men det er bare fordi jeg er redd for å miste han Anonymous poster hash: 51337...e5b
Gjest Katten. Skrevet 18. desember 2013 #33 Skrevet 18. desember 2013 Jeg har sovnet i det jeg har mottatt oralsex, blitt ridd, mens jeg har gitt oralsex (det er så varmt og mykt mellom lårene!), ganske sikker på at jeg sovnet i misjonær en gang òg. Har opplevd partnere som sovnet, har opplevd at begge sovnet (kosesex bare for intimiteten når man er utslitt) osv. Det er ikke alltid man har jaget om nytelse og orgasme, men at man heller slapper av og bare flyter ut i nytelsen kontra å skulle eskalere den. 5
Blod Skrevet 18. desember 2013 #34 Skrevet 18. desember 2013 Det kan hende han var fryktelig sliten, og var kjempetrøtt før du/dere begynte.. jeg vet ikke jeg
Tante Bjarne Skrevet 19. desember 2013 #35 Skrevet 19. desember 2013 Her om dagen sovnet faktisk jeg også... Mens jeg var på topp.... Litt mange øl, mojitos, piña coladas, og varmen knocket meg ut litt,,,, dama vekte meg så vi kunne fortsette, hun hadde ikke fått nok å drikke hehe Forholde tåler at gubben sovner noen ganger vettu
JamesHardy Skrevet 19. desember 2013 #36 Skrevet 19. desember 2013 Sovner vel ikke om det er seksuelle ting involvert. Om jeg blir klødd på ryggen derimot… Prrrrrr..
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #37 Skrevet 19. desember 2013 Var det en ONS eller en type? Har opplevd det noen ganger, til tross for at jeg har fått skryt for mine "suge-egenskaper".. Jeg har vært i forhold med to, ganske trøtte, mannfolk. Begge sovnet relativt fort etter de har drukket litt alkohol, og begge var menn med godt sovehjerte, de kunne sovne hvor som helst, når som helst, så lenge de slappet av. Trenger ikke ha noe med deg å gjøre.Anonymous poster hash: f7fc0...62a
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #38 Skrevet 19. desember 2013 At han sovna betyr at han var trøtt? Hvorfor skal alt overanalyseres og tenkes på at hva, hvis, om at det, kanskje, fordi, jamen? Ærlig talt... Anonymous poster hash: 741c3...a3f
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #39 Skrevet 19. desember 2013 Ts her. Jeg skjønner at han kan være trøtt men det var han som tok initiativ til å ha sex og da syns jeg det er sårende at han ikke holder seg våken. Jeg er nok usikker på meg sjøl men det er bare fordi jeg er redd for å miste han Anonymous poster hash: 51337...e5b Så du sugde ham som en del av forspillet, og han sovnet? Han var vel for trøtt da, men trodde han skulle klare å holde seg våken for din skyld? Jeg har vært den som har trosset meg gjennom en bj selv om jeg egentlig bare ville sovne i sofaen. Begynner så fint å tease tidligere på kvelden, men så skal vi spise og slappe av litt først, og så blir jeg sløv og kjenner hvor trøtt jeg egentlig er ... En periode turte jeg nesten ikke røre ham (utover sitte i armkroken og sånt) fordi jeg hadde brent meg så mange ganger på det at jeg ble trøtt før vi kom så langt. Så jeg for min del hadde nok ikke lagt mer i det enn som så. Kjipt å være våt og villig for at det så ikke skal bli mer, men det trenger ikke være noe mer enn det. Skjer det hver gang, uansett når på døgnet, derimot, hadde jeg blitt oppriktig bekymret. Anonymous poster hash: c031c...f2b
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #40 Skrevet 19. desember 2013 Kameraten min sa til meg at de fleste vil bli sugd bare for å føle seg dominante og føle at de har makt der og da. At det var kjedelig og at de egentlig ikke kjenner så mye. Skjønner ikke hvorfor du gidder å bruke tid på å gjøre noe sånt..Anonymous poster hash: 6b52e...6e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå