Gå til innhold

Han sovna ..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men jeg sugde han :(...og jeg ble så skuffa og lei meg. Han sier at ingen har sugd han så godt som meg, men hvis det er så godt så burde han vel ikke sovne ?!

Jeg la meg bare ved siden av og gråt

Noen andre som har opplevd dette ?

Anonymous poster hash: 51337...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han var vel trøtt da. Forholdet deres baseres på mer enn dine sugeferdigheter håper jeg.



Anonymous poster hash: 00e19...aae
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dritt av en fyr... Det betyr at han ikke er interessert.

:klem:



Anonymous poster hash: 6c0d4...de9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dritt av en fyr... Det betyr at han ikke er interessert.

:klem:

Anonymous poster hash: 6c0d4...de9

Ikke hør på denne tullingen, det er bare svada.. undertegnet mann som vet at det mest sannsynlig dreier seg om at han var trøtt og det rett og slett ble så deilig at han sovnet :fnise:

Anonymous poster hash: c833d...995

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dritt av en fyr... Det betyr at han ikke er interessert.

:klem:

Anonymous poster hash: 6c0d4...de9

Dama mi sa hun tenkte på julegaver mens vi hadde oss i går. Jeg må være årets dårligste elsker. Får jeg en klem jeg også?

Anonymous poster hash: 00e19...aae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama mi sa hun tenkte på julegaver mens vi hadde oss i går. Jeg må være årets dårligste elsker. Får jeg en klem jeg også?

Anonymous poster hash: 00e19...aae

:klem: Her er en klem

Jeg har selv opplevd å tenke på andre ting under sex. Det betyr egentlig at jeg ikke var så innstilt på å ha sex, og dersom jeg sovner mens en fyr slikker og romstrerer og jeg burde være nær klimaks, ja da håper jeg virkelig at fyren dumper meg altså.

Anonymous poster hash: 6c0d4...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke hør på denne tullingen, det er bare svada.. undertegnet mann som vet at det mest sannsynlig dreier seg om at han var trøtt og det rett og slett ble så deilig at han sovnet :fnise:

Anonymous poster hash: c833d...995

Så godt at du sovnet... Hvor mange løgner har du på lager til den stakkars damen din?

Ehem, har du forresten fortalt henne om at du var utro for ikke så lenge siden?

Anonymous poster hash: 6c0d4...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå at du ble litt overrasket over at han sovnet, men det er jo ikke noe å gråte over. Kanskje han rett og slett var utslitt. Jeg anbefaler deg å opparbeide deg en indre trygghet, slik at du forstår at slike ting ikke handler om deg eller dine ferdigheter i senga.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Men jeg sugde han :(...og jeg ble så skuffa og lei meg. Han sier at ingen har sugd han så godt som meg, men hvis det er så godt så burde han vel ikke sovne ?!

Jeg la meg bare ved siden av og gråt

Noen andre som har opplevd dette ?

Anonymous poster hash: 51337...e5b

Er du så usikker på deg selv? Jeg har opplevd noe av det samme, nemlig at partneren sovnet oppå meg i akten. Jeg tok det ikke for annet enn at han var trøtt og sliten, han hadde arbeidet mye. Dessuten var det langt på natt. Min selvtillit ble ikke svekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig. Godtar dere virkelig at fyren sovner?

Jøss!



Anonymous poster hash: 6c0d4...de9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Helt utrolig. Godtar dere virkelig at fyren sovner?

Jøss!

Anonymous poster hash: 6c0d4...de9

Er du ironisk nå, eller seriøs? Er det dumpegrunn mener du om dette skulle skje en enkelt gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han har narkolepsi? Altså at han får plutselige, ukontrollerbare søvnanfall. Kan skje når han er stressa eller bare helt tilfeldig



Anonymous poster hash: 0746f...f82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han sovnet betyr absolutt ingenting annet enn at han var trøtt eller utslitt. De som påstår noe annet har null peiling.

Hilsen mann.



Anonymous poster hash: 911ad...978
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dama mi sa hun tenkte på julegaver mens vi hadde oss i går. Jeg må være årets dårligste elsker. Får jeg en klem jeg også?

Anonymous poster hash: 00e19...aae

Jeg tenker også på julegaver og jul selv mens jeg onanerer selv.. Haha! Men det betyr ikke at det ikke er godt.

Anonymous poster hash: e6a58...278

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrejesus, fyren skal vel heller ha kreds for at han ikke sa han var for trøtt til sex selv om det klart var tilfellet!

Ikke når det var han som ville ha sex i utgangspunktet......................

Sorry ts :klem:

Anonymous poster hash: 6c0d4...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg!

Utrolig hvor mange som sier at slikt er normalt. Jeg har aldri sovnet under sex og har aldri opplevd at en fyr har sovnet. Er man skikkelig kåt så er det jo opphissende og blodet pumper. Om jeg så er trøtt så holdes jeg våken.

Ser ikke på det som normalt at partner sovner under sex, penetrering eller oral, og det handler ikke noe om "indre trygghet". Jeg vet jo at hvis JEG skulle ha sovnet så måtte han ha vært ekstremt kjedelig, og sånt går jo begge veier...



Anonymous poster hash: 7672f...9e4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...