Gå til innhold

2xu tights - forskjellige typer, forskjellen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe meg 2xu tights men vet ikke helt hvilken jeg vil ha. Hva er forskjellen på de? Altså de for damer. Noen er compression, compressiom cycle, compression thermal osv.. Er helt forvirret jeg, alle er jo like

Anonymous poster hash: 4cfcc...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Compression cycle har vel puteinnlegg i baken siden det er til sykling, thermal betyr at den er varmforet. Forskjellen på vanlig compression og elite har jeg ikke helt forstått selv. Kjøpte elite fordi jeg trodde den skulle ha tykkere stoff på baksiden men har ikke fått sammenlignet med en vanlig, levde uansett ikke opp til forventningene.



Anonymous poster hash: cc026...256
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har de helt ordinære. Veldig god tights!



Anonymous poster hash: d5eec...661
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 3 forskjellige:
2XU Compresion Tights - Godt egnet for dere som trener innendørs/utendørs på sommerstid.
2XU Termal Compresion Tights - Egnet for trening utendørs (for varm til å bruke inne uansett årstid, og for varm til å bruke ute om sommeren).
2XU Elite Tights - Egnet for ekstremsport.



Anonymous poster hash: 5608c...abb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 3 forskjellige:

2XU Compresion Tights - Godt egnet for dere som trener innendørs og/eller utendørs på sommerstid.

2XU Termal Compresion Tights - Egnet for trening utendørs (for varm til å bruke inne uansett årstid, og for varm til å bruke ute om sommeren).

2XU Elite Tights - Egnet for ekstremsport.

Anonymous poster hash: 5608c...abb

retter meg litt

Anonymous poster hash: 5608c...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å kjøpe meg 2xu tights men vet ikke helt hvilken jeg vil ha. Hva er forskjellen på de? Altså de for damer. Noen er compression, compressiom cycle, compression thermal osv.. Er helt forvirret jeg, alle er jo like

Anonymous poster hash: 4cfcc...843

Så lenge du ikke driver ekstrem sport eller ser etter en glovarm tights, så bruk den vanlige 2xu comprecion tights: http://www.xxl.no/Root/Kl%C3%A6r/Kl%C3%A6r-dame/Tights/2xu-Compression-Tight%2C-kompresjonstights-dame/p/1078001_1_Style

Anonymous poster hash: 5608c...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...