Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere er så gode altså :) er veldig lei meg, og skulle så ønske at han ville ha meg, men er samtidig veldig stolt av meg selv som tok skrittet og sendte den meldingen. Takket være oppmuntring fra dere så klarer jeg å føle det slik, så tusen takk:) føler at jeg kanskje skal få til å gå med hevet hode neste gang jeg ser han, og ikke føle meg som en idiot. JEg har jo ikke gjort noe galt, det er han som er feig. Om han ikke har lyst til å ta en kaffe så er det vel bare å si det rett ut? Nei, han er feig ;-) så deilig å kunne klare å se det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er en ting jeg har unnlatt å si, og derfor jeg og har følt meg litt dum... i forhold til at han ikke har svart. Han er pt`n min.

Skrevet

Hmm. Hadde du fått signaler fra før om at han var interessert i deg?

Er pt selv og får en del henvendelser. Nå pleier jeg riktignok å svare på selv de kleineste meldingene, men jeg hater (!!) å få sånne meldinger da jeg rett og slett ikke ønsker å date noen av kundene mine- selv om jeg er blid og hyggelig når vi trener sammen.

Jeg sier ikke at du gjorde feil altså ved å sende en sms, noen sjanser må man ta i livet. Men er han ikke interessert i noe mer (noe han tydeligvis ikke er?), så synes han sannsynligvis at situasjonen er ubehagelig- selv om det jo er et kompliment til han at du liker han.

Man ønsker minst mulig sånt fra kundene sine, i hvertfall gjelder det meg og de fleste av mine kolleger.

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

PT er faktisk off-limit. I alle fall så lenge de har betalt for å instruere deg.

Om interessen vedvarer og det er gjengjeldt etter at det forretningsmessige er over, kan man bytte treningssenter og få til et forhold.

Skrevet

Ja,han har vist interesse. Har hatt han nå som pt i flere måneder, og det er en grunn til at jeg ikke har spurt før nå. Har merket at kontakten oss i mellom har blitt mer og mer flørtete. Derfor tok jeg sjansen nå, og jeg er forsåvidt glad for det på en måte. Jeg er helt hodestups, og man skylder kanskje seg selv såpass at man gjør noe. Men det er jo selvfølgelig noe som murrer, han kan jo faktisk ikke være interessert, og bare være slik med alle. Men nå når vi starter opp med treningen igjen om 1 mnd. så vil jeg kanskje merke noe på han, at han kanskje blir litt mer forsiktig, og ikke så flørtete dersom han ikke er interessert...hvem vet. Synes hele situasjonen er vanskelig, når man treffer noen man faller så for som jeg har gjort nå så er det ikke enkelt å bare la ting være.....selv om han er pt og kanskje off-limit.

Uff, det er ikke ekelt med følelser som man ikke kan styre

• 2 uker senere...
Skrevet

Shit altså...er så avstandsforelska som man kan bli...

Klarer ikke å tenke på annet enn ham... enda noen uker til jeg ser han igjen, og ingen svar på meldingen...

For et rot!!

Skrevet

Off, det høres veldig uprofesjonelt ut av ham å ikke svare... han får jo tross alt betalt for å være hyggelig, motivere deg og få deg til å føle deg bra.

Har du vurdert å bytte PT?

Skrevet

Nei, blir nok ikke å bytte ;-)

Skrevet

Nei, blir nok ikke å bytte ;-)

Sikker på det?

Det er lov å sende en melding - han var ikke interessert... sånn er det. Du trenger ikke være flau eller sånn. Men for din egen del... for å komme over han.... er det ikke et poeng å IKKE trene sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en kjekk kar (? PT) , utadvent og selvsikker (jobber med mennesker) og slike får ofte god kjemi med likesinnede. Ville vært forsiktig med å se på dette som flørting, men heller en som trives i ditt selskap kanskje?

Hvordan han "føler" er umulig å si, men når jeg leste innleggene dine så kjente jeg meg litt igjen i hans situasjon (er mann) og jeg har selv vært i samme skuta et par ganger. Nå er jeg kronisk sen til å svare på meldinger, men i 2013 har man i 95/100 tilfeller sett den om det har gått 12t og hadde jeg vært lysten hadde man svart. Nå er jeg sikkert feig jeg også, men har latt være å svare jeg også, men det fordi man ikke har lyst til å såre noens følelser samtidig som man ikke helt vet hva man skal skrive, i sær ikke ettersom han møter deg på jobb siden.

Uansett så syntes også jeg at du er tøff, det gjør nok han også. Kjempekudos med jenter som har guts nok til å sette seg selv i en såpass sårbar posisjon.

Anonymous poster hash: 950ab...0f1
Skrevet

Høres ut som en kjekk kar (? PT) , utadvent og selvsikker (jobber med mennesker) og slike får ofte god kjemi med likesinnede. Ville vært forsiktig med å se på dette som flørting, men heller en som trives i ditt selskap kanskje?

Hvordan han "føler" er umulig å si, men når jeg leste innleggene dine så kjente jeg meg litt igjen i hans situasjon (er mann) og jeg har selv vært i samme skuta et par ganger. Nå er jeg kronisk sen til å svare på meldinger, men i 2013 har man i 95/100 tilfeller sett den om det har gått 12t og hadde jeg vært lysten hadde man svart. Nå er jeg sikkert feig jeg også, men har latt være å svare jeg også, men det fordi man ikke har lyst til å såre noens følelser samtidig som man ikke helt vet hva man skal skrive, i sær ikke ettersom han møter deg på jobb siden.

Uansett så syntes også jeg at du er tøff, det gjør nok han også. Kjempekudos med jenter som har guts nok til å sette seg selv i en såpass sårbar posisjon.

Anonymous poster hash: 950ab...0f1

Syne du virkelig det? at jeg var tøff altså? :) jeg vingler veldig mellom å være stolt av meg selv som turde å sende den meldingen, og å føle meg veldig veldig usikker og bekymret for å møte han igjen. Du som er mann da, tror du virkelig at han tenker at jeg var tøff som turde, eller "å nei....ikke en sånn en..." ?

• 5 uker senere...
Skrevet

Jaja...da har jeg truffet han igjen etter jul....ingen ord om den meldingen. Jeg blir nesten litt paranoid, jeg vet jo at han har fått meldingen. Å tro noe annet er bare å være tåpelig mot seg selv. Første gang vi møttes igjen var det litt sånn rar stemning, men andre gangen var det absolutt flørting. Det var det fra hans side også, det er jeg sikker på. Senere på kvelden etter at jeg hadde sett han sendte jeg en tullemelding til han. Da vi var sammen sa han at jeg bare måtte sende han ,mail om det var noe. (han er min personlige trener..vet ikke om jeg har skrevet det...men ok...) Uansett, sendte melding med litt sånn erting at han jo aldri svarer på mail og sms. Han svarte aldri på den heller. Dagen etter sendte jeg noen mail, og han svarte stort sett med en gang. deretter sendte jeg venneforespørsel på facebook....han har ikke svart. Jeg blir så forvirret.....det virker jo som han er interessert, og flørter med meg, men så svarer han ikke når jeg viser interesse. Om det kun er fordi han har en jobb som personlig trener at han er hyggelig med meg, hvorfor responderer han ikke da med "beklager, men dette er ikke passende", eller "beklager, men jeg er ikke interessert"? Akkurat nå vil jeg bare vite om han er interessert eller ikke. Sitter med verdens største crush/forelskelse, og vil bare få det avklart, sånn at jeg kan gå videre med livet mitt. Og prøve å komme over han. Jeg burde kanskje ta hintet når han ikke responderer på mine "fremstøt", men det virker så veldig som han er interessert når jeg er sammen med han. Bæsj på leggen altså! for en dritt situasjon!! Kanskje jeg er en dum jente som ikke klarer å legge bort håpet uten å få et klart svar fra han.

Etter å ha vært i et 7-år langt forhold så er jeg veldig "ubevandret" i denne verden med gutter og regler og hva skal man gjøre og ikke gjøre. Jeg vil ha han, vil bli bedre kjent med han. Han er en så utrolig flott fyr, og jeg tror vi kunne fått det så fint sammen....

hvorfor må ting være så innmari innviklet?

Skrevet

Kanskje han føler det er uproffesjonelt å gå videre med det så lenge han er din personlige trener?

Anonymous poster hash: 06d33...a0c
Skrevet

Er du sikker på han er single? Han er jo i et jobbforhold til deg, kan være det ikke er lov på treningssenteret å ha et personlig forhold til kundene. Men han virker ikke så spesielt interessert for å være ærlig. Mange av de han trener er jo sannsynligvis i samme båt som deg, akkurat kommet ut av et forhold og trenger å stramme opp for å få ny partner, han er sikkert bare hyggelig og flørtende for at du skal ha det fint.

Se på PT'en som en mulighet til å øve på å snakke og flørte med menn igjen. Heller enn at du skal innlede et forhold til han.

Skrevet

Er du sikker på han er single? Han er jo i et jobbforhold til deg, kan være det ikke er lov på treningssenteret å ha et personlig forhold til kundene. Men han virker ikke så spesielt interessert for å være ærlig. Mange av de han trener er jo sannsynligvis i samme båt som deg, akkurat kommet ut av et forhold og trenger å stramme opp for å få ny partner, han er sikkert bare hyggelig og flørtende for at du skal ha det fint.

Se på PT'en som en mulighet til å øve på å snakke og flørte med menn igjen. Heller enn at du skal innlede et forhold til han.

Nei, jeg vet ikke om han er single...derfor jeg sendte venneforespørsel, for å se om han kanskje hadde dame.... Nå er jeg ikke i den situasjonen at jeg gikk ut av et forhold og begynte å trene... har bare lagt til litt styrketrening i mitt allerede aktive "treningsregime." Dersom det hadde vært jobbforhold som gjorde at man ikke fikk ha noe annet enn profesjonelt forhold til kundene sine....ville det ikke vært profesjonelt og si det til meg da, når jeg hinter frempå? Og til og med ber han med ut på kaffe?

Skrevet

Kanskje han føler det er uproffesjonelt å gå videre med det så lenge han er din personlige trener?

Anonymous poster hash: 06d33...a0c

Ja, fornuften min sier at det jeg holder på med bare er flaut. Men jeg er så forelska :( det høres jo bare ut som oppkast sikkert, men hjertet mitt banker stort sett bare for han akkurat nå. Jeg klarer ikke å legge han fra meg, jeg klarer ikke å slutte å tenke på han, klarer bare ikke å være fornuftig :(

Skrevet

BAH....har bare lyst til å dunke hodet i veggen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...