Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt så crush på en fyr nå i flere måneder... i dag tok jeg mot til meg og sendte en sms og spurte han om han ville ta en kaffe en dag.

Det er 3,5 timer siden, og han har ikke svart....

Hva skal jeg tro? Han gidder ikke å svare engang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 3,5 time lang tid å ikke svare på en melding?

Folk er ofte opptatt og svarer ikke på timinutten. Gi ham litt tid.

• Liker 5
Skrevet

Sendte mld rett etter vi hadde trent sammen...

Kanskje bare jeg som alltid svarer på meldinger med en gang. Tenker litt sånn...om han hadde vært interessert....hadde han ikke sendt meg melding tilbake med en gang? Hadde det vært motsatt hadde jeg svart fort...men igjen det gjør jeg jo alltid...

Uff, er bare skikkelig urolig nå :/

• Liker 1
Skrevet

Vet at han satt i bilen sin på vei hjem da han fikk meldingen...

Skrevet

Eller så er han litt dum med tekstmeldinger og er skikkelig treg.. Her så må du ringe om du vil noe :sjenert:

3,5 time er ikke lang tid. Prøv å ikke tenk på det. Det er godt mulig at dere er veldig forskjellige.

Skrevet

Eller så er han litt dum med tekstmeldinger og er skikkelig treg.. Her så må du ringe om du vil noe :sjenert:

3,5 time er ikke lang tid. Prøv å ikke tenk på det. Det er godt mulig at dere er veldig forskjellige.

Takk for litt oppmuntring. Jeg tenker worst case med en gang :( Han har enda ikke gitt lyd fra seg....skal bare prøve å glemme det litt, så får jeg se.... *tortur*

Skrevet

Du må slutte å tenke det verste, det skaper bare problemer for deg i livet ditt! :) Kanskje har han ikke med seg mobilen, kanskje er han tom for strøm, kanskje er han opptatt, kanskje vil han vente med å svare deg til han vet mer hva han skal, kanskje har han ei annen jente i siktet men vil kanskje bli kjent med deg likevell og vil se det ann.. osv osv osv..

Ikke legg alle følelsene dine inn i dette og bare se hva som skjer.. du er tøff som prøvde og er han ikke interessert så er det likevell en seier for deg ;)

Skrevet

Du må slutte å tenke det verste, det skaper bare problemer for deg i livet ditt! :) Kanskje har han ikke med seg mobilen, kanskje er han tom for strøm, kanskje er han opptatt, kanskje vil han vente med å svare deg til han vet mer hva han skal, kanskje har han ei annen jente i siktet men vil kanskje bli kjent med deg likevell og vil se det ann.. osv osv osv..

Ikke legg alle følelsene dine inn i dette og bare se hva som skjer.. du er tøff som prøvde og er han ikke interessert så er det likevell en seier for deg ;)

Følte at det var det riktige å gjøre, lei av å bare håpe at han skal ta initiativet til noe. Nå er det nå i alle fall "out there", uansett hvordan det går.... Håper bare at han svarer en eller annen gang. Har tidligere sendt han en melding (ikke om dette) og han svarte ikke. Håper ikke at det blir slik at jeg ikke hører noe fra han før vi møtes igjen, og at det ikke blir nevnt... Tusen takk for at du synes jeg er tøff :) Følte meg modig som gjorde det, og har ikke angret på det, selv om han ikke har gitt lyd fra seg (enda)

Skrevet

Modig! Sendte han jeg hadde et lite crush på melding på Facebook for noen dager siden bare et uskyldig "hei :)" men han svarte ikke, og ja han har sett meldingen. Godt og få det overstått, nå slipper jeg iallfall og ha han i tankene hele tiden.

Håper din gutt tar kontakt da, viss ikke er det bare og glemme han. Fins tusen andre fisk i havet, synd for han som sannsynligvis ikke vet hva han går glipp av! ;)

Skrevet

Modig! Sendte han jeg hadde et lite crush på melding på Facebook for noen dager siden bare et uskyldig "hei :)" men han svarte ikke, og ja han har sett meldingen. Godt og få det overstått, nå slipper jeg iallfall og ha han i tankene hele tiden.

Håper din gutt tar kontakt da, viss ikke er det bare og glemme han. Fins tusen andre fisk i havet, synd for han som sannsynligvis ikke vet hva han går glipp av! ;)

Jeg håper enda.... og ja, som du sier godt å få det overstått :) hehe hørtes veldig bra ut "min gutt" :hjerte:

Skrevet

Fikk du svar? :)

Anonymous poster hash: 6959f...038
Skrevet

Nei, ingen svar... Er det nå jeg skal begynne å føle meg dum....? :(

• Liker 1
Skrevet

Du har det akkurat som jeg hadde det forrige jul. Vi hadde flørtet en del før jul, og på julaften ønsket han seg et bilde av meg. I romjulen tok jeg mot til meg og ba han på kaffe. Fikk aldri svar. Følte meg som en innbilsk idiot, men det trenger du ikke gjøre. Men sannheten er nok at han ikke er så interessert... Allikevel: Vær stolt av at du var tøff og gjennomførte det! Nå slipper du å gå og gruble ;)

Anonymous poster hash: 2c0fe...8a7

• Liker 3
Skrevet

Har hatt så crush på en fyr nå i flere måneder... i dag tok jeg mot til meg og sendte en sms og spurte han om han ville ta en kaffe en dag.

Det er 3,5 timer siden, og han har ikke svart....

Hva skal jeg tro? Han gidder ikke å svare engang?

Men er han ofte på mobilen, eller pleier dere å sende meldinger til hverandre ofte?

Om ja så kan det hende at han enten ikke har sett det eller er opptatt som alle andre sier.

Skrevet

Men er han ofte på mobilen, eller pleier dere å sende meldinger til hverandre ofte?

Om ja så kan det hende at han enten ikke har sett det eller er opptatt som alle andre sier.

Må si at jeg er veldig glad for å få støttende ord her inne. Vi sendte mange meldinger frem og tilbake en dag, da var han kjapp å svare. En annen gang sendte jeg melding og spurte om noe, da svarte han ikke...ikke tok han det opp neste gang vi møttes heller..... Da jeg sendte denne meldingen og foreslo kaffe, hadde jeg aldri tenkt på at han kanskje ikke kom til å svare. Tenkte at nå orker jeg ikke å vente lenger, og at nå ville jeg i alle fall få en pekepinn på hvor han sto. At han enten ville eller ikke ville...

Jeg blir å treffe han igjen når skolen starter igjen...men hva i alle dager skal jeg gjøre om han til da ikke har svart? (noe som nå bare ser mer og mer sannsynlig ut...). Kommer jo til å føle meg som den idioten.... :( Klarer ikke å slutte å tenke på han, han er bare så....åh.....alt ved han, absolutt alt ved han :hjerte:

Skrevet

Sorry girl, men jeg alltid har ment at om en mann ikke tar kontakt selv om man viser interesse ( nei, de er ikke blinde, de ser at du er interessert ) , så er det fordi de er FAKTISK IKKE interessert....

Sånn er det med den saken... En mann som vil bli kjennt , finner sin måte å formidle dette på.. til og med de sjenerte..

Er han så sjenert at han gjør ingenting så er det til pass for han, hvem gidder egentlig å ha en pyse til type ?

Nei, vi vil ha MANN....

Anonymous poster hash: 7a787...a17
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Må si at jeg er veldig glad for å få støttende ord her inne. Vi sendte mange meldinger frem og tilbake en dag, da var han kjapp å svare. En annen gang sendte jeg melding og spurte om noe, da svarte han ikke...ikke tok han det opp neste gang vi møttes heller..... Da jeg sendte denne meldingen og foreslo kaffe, hadde jeg aldri tenkt på at han kanskje ikke kom til å svare. Tenkte at nå orker jeg ikke å vente lenger, og at nå ville jeg i alle fall få en pekepinn på hvor han sto. At han enten ville eller ikke ville...

Jeg blir å treffe han igjen når skolen starter igjen...men hva i alle dager skal jeg gjøre om han til da ikke har svart? (noe som nå bare ser mer og mer sannsynlig ut...). Kommer jo til å føle meg som den idioten.... :( Klarer ikke å slutte å tenke på han, han er bare så....åh.....alt ved han, absolutt alt ved han :hjerte:

Jeg veit hvordan det er, føles ikke godt og alt man tenker på er hun/han, du greier sikker ikke å tenke på skolen heller :D for meg så greide jeg ikke å jobbe, om han ikke svarer så tror jeg han ikke er noe for deg, om han virkelig hadde vært interessert så hadde han nok tatt kontakt for en god stund siden.

Men du kommer over det om han ikke svarer, bare prøv å snakk med noen om du føler deg dårlig eller så kan du jo kontakte meg haha, neida :D

Endret av Soley
Skrevet

Nei det er nå du skal være takknemlig for at du tok kontakt med han og fant ut at han ikke var noe for deg. Hvis ikke hadde du gått å fantasert om han og håper i lang lang tid, og da hadde du kanskje gått glipp av den mannen som vil sette pris på deg og ta vare på deg! :D Tenk på alle de som kaster bort tiden sin på den måten dag etter dag, måned etter måned..

Nei du er HELDIG får du vet og du kan lete videre! God Jul! :)

• Liker 2
Skrevet

NEI! Du skal ikke føle deg dum, bare fordi han er så feig at han ikke en gang tørr svare deg! Enkelte gutter er så feige altså, akkurat slik som han jeg hadde et crush på. Det føles såå godt å ikke bruke all verdens tid på å tenke på "den fine framtiden vi to skulle fått sammen".

Du finner en ny crush, kanskje til og med i disse juletider! :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...