Gå til innhold

Vanlig med forspill når man har ONS?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, er det? Jeg har aldri før hatt en ONS, og lurer litt på hvordan det foregår. Man kjenner jo ikke den andre personen eller vet hva den liker. Vil man av den grunn ofte gå rett på sak?

Er det vanlig med f.eks. oralsex og "håndsex" før man har vaginalt samleie?



Anonymous poster hash: e3d0e...b0c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanlig med meg hvertfall, men tror nok de fleste jeg ligger med er inneforstått med at jeg krever en innsats.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg hatt så mange ons, siden ejg har for det meste vært i langvarige forhold. Men de få jeg har hatt da, så har det jo begynt med å kline og ta på hverandre, så blir det bare sex ut av det til slutt. Så det er jo ikke rett på sak akkurat.



Anonymous poster hash: 40418...b3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har hatt ons, så har jeg gjerne møtt de ute på byen eller i en sosial sammenheng. Da pleier vi jo å få et øye til hverandre i løpet av kvelden og begynne å rote og kline, så da regner jeg det som forspill til vi kommer oss hjem og fortsetter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres utrolig kjedelig ut i mine øyne å gå rett på penetreringa. Kosinga er igunnen viktigere spør du meg. Hånd- og oralsex regner jeg ikke som forspill.

Endret av kubrak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ditt ONS eier en vagina så er det sannsynligvis nødvendig med forspill ja. Regner heller ikke oral eller hånd som forspill, men en del av sexen



Anonymous poster hash: 3e270...f24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han jeg lå med sist bare stakk den inn, han! Og snurpa munnen mens han jukka på meg. Haha, blir ikke mer ONS på meg ass...



Anonymous poster hash: f8627...ded
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...