Andale Skrevet 29. juli 2009 #41 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Skal se om dette funker. Her er en artikkel fra VG. Kommer jeg rett inn på artikkelen nå mon tro? Jippi! Wikipedia Endret 29. juli 2009 av Andale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #42 Del Skrevet 31. juli 2009 her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 9. september 2009 #43 Del Skrevet 9. september 2009 Enkleste fremgangsmåte: Du er inne på siden du har link til. Du går inn på adressefeltet og klikker en gang på dette(venstre musetast). Da blir dette markert og du klikker mens du står på samme feltet på høyre musetast og velger kopier. Nå du f.eks. skriver "se her" og tar linjeskift, trykker du igjen på høyre musetast og velger LIM INN. Voilà og der ligger linken. Den blir ikke aktivisert (med understreking altså) før du legger inn ditt innlegg. LYKKE TIL!!! Hva vil det si å ta linjeskrift??... Skjønte det ikke helt... Skal jeg bare kopiere linken også skrive "se her" ett eller annet sted, markere det også lime linken over der igjen eller ? :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #44 Del Skrevet 13. september 2009 http://www.dagbladet.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 17. september 2009 #45 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Den enkleste måten, slik jeg ser det, er å skrive hva du vil at linken skal hete, f.eks. "VG sin forside", så drar jeg markøren over ordene mens jeg holde venstre musetast nede. Når ordene er markert så trykker jeg på firkanten som har to grønne trekanter og en pluss på seg, (ved siden av underline, u med en strek under. Hvis du holder musepila over denne uten å trykke så vil det komme opp en informasjonsboks med "sett inn link" og putter inn linken der. Når jeg så trykker på svar så vil man komme direkte til siden som jeg har linket til ved å trykke på ordene som jeg markerte. Mao: 1) velge navn på link, f.eks. VG sin forside 2) markere VG sin forside med markør 3) trykke på firkant med grønn pluss 4) skrive inn url/webadressen 5) Etter å ha trykket på "Svar" så vil man kunne trykke på ordene for å gå direkte til VG sin forside Håper den var forståelig. Endret 17. september 2009 av Phaedra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla72 Skrevet 18. september 2009 #46 Del Skrevet 18. september 2009 www.vg.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_test_* Skrevet 10. oktober 2009 #47 Del Skrevet 10. oktober 2009 KJERRINGSNAKK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_test_* Skrevet 10. oktober 2009 #48 Del Skrevet 10. oktober 2009 CODE KJERRINGSNAKK vg her[/color Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_test_* Skrevet 10. oktober 2009 #49 Del Skrevet 10. oktober 2009 CODE KJERRINGSNAKK [url=http://www.vg.no] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #50 Del Skrevet 10. oktober 2009 KJERRINGSNAKK her da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #51 Del Skrevet 13. oktober 2009 VG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 15. oktober 2009 #52 Del Skrevet 15. oktober 2009 julebok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sizzy Skrevet 1. november 2009 #53 Del Skrevet 1. november 2009 Test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #54 Del Skrevet 25. november 2009 Da skriver du: [url=www.kvinneguiden.no]KJERRINGSNAKK[/url] og så kan du ha farge, italic, fet eller understreket også [url=www.kvinneguiden.no][color=blue]KJERRINGSNAKK[/color][/url] Da blir det sånn: <span style='color:blue'>KJERRINGSNAKK</span> Sumpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #55 Del Skrevet 5. desember 2009 http://www.youtube.com/watch?v=QBrFlDpQudY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #56 Del Skrevet 6. desember 2009 http://www.aftenposten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #57 Del Skrevet 6. desember 2009 aftenposten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #58 Del Skrevet 6. desember 2009 Dagbladet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #59 Del Skrevet 26. desember 2009 funker dette da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #60 Del Skrevet 26. desember 2009 se her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå