Gå til innhold

HVordan lage link?


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Hvordan lager jeg egentlig en link hvor jeg kan skrive f.eks. "her" (også kommer man rett inn på den siden...)

Om dere skjønte det. For jeg skriver alltid opp hele linken f.eks. www.kvinneguiden.no...

Om jeg ikke vil ha www eller .no, men bare "kjerringprat" der. (Var et eksempel.)

????

(Uff.. dette ble veldig rotete.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da skriver du:

  [url=www.kvinneguiden.no]KJERRINGSNAKK[/url]
og så kan du ha farge, italic, fet eller understreket også
 [url=www.kvinneguiden.no][color=blue]KJERRINGSNAKK[/color][/url]

Da blir det sånn:

KJERRINGSNAKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hope atter en gang

Ok. Skjønte poenget, men linker funker ikke pga litt for rask skriving. Men pytt, pytt! Det gikk!

Tusen takk til deg Sandra!

Morro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

Hvordan lager jeg egentlig en link hvor jeg kan skrive f.eks. "her" (også kommer man rett inn på den siden...)

Om dere skjønte det. For jeg skriver alltid opp hele linken f.eks. www.kvinneguiden.no...

Om jeg ikke vil ha www eller .no, men bare "kjerringprat" der. (Var et eksempel.)

????

(Uff.. dette ble veldig rotete.)

Enkleste fremgangsmåte:

Du er inne på siden du har link til. Du går inn på adressefeltet og klikker en gang på dette(venstre musetast). Da blir dette markert og du klikker mens du står på samme feltet på høyre musetast og velger kopier. Nå du f.eks. skriver "se her" og tar linjeskift, trykker du igjen på høyre musetast og velger LIM INN. Voilà og der ligger linken. Den blir ikke aktivisert (med understreking altså) før du legger inn ditt innlegg.

LYKKE TIL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 3 uker senere...
Hvordan lager jeg egentlig en link hvor jeg kan skrive f.eks. "her" (også kommer man rett inn på den siden...)

Om dere skjønte det. For jeg skriver alltid opp hele linken f.eks. www.kvinneguiden.no...

Om jeg ikke vil ha www eller .no, men bare "kjerringprat" der. (Var et eksempel.)

????

(Uff.. dette ble veldig rotete.)

lett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
Enkleste fremgangsmåte:

Du er inne på siden du har link til. Du går inn på adressefeltet og klikker en gang på dette(venstre musetast). Da blir dette markert og du klikker mens du står på samme feltet på høyre musetast og velger kopier. Nå du f.eks. skriver "se her" og tar linjeskift, trykker du igjen på høyre musetast og velger LIM INN. Voilà og der ligger linken. Den blir ikke aktivisert (med understreking altså) før du legger inn ditt innlegg.

LYKKE TIL!!!

HVOR HAR DU VERT I HELE MITT LIV?? Hvorfor har du ikke komt før med denne forklaringen..

Den andre måten får ikke jeg til. Hvordan får man til klavene eks?

http://www.dagsavisen.no/ oi,klarte det jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HVOR HAR DU VERT I HELE MITT LIV?? Hvorfor har du ikke komt før med denne forklaringen..

Den andre måten får ikke jeg til. Hvordan får man til klavene eks?

http://www.dagsavisen.no/ oi,klarte det jo

ps.....nå tenkte jeg at jeg skulle legge ut kun et stykke i avisen, og ikke hele forsiden. Hvordan gjør jeg det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps.....nå tenkte jeg at jeg skulle legge ut kun et stykke i avisen, og ikke hele forsiden. Hvordan gjør jeg det da?

Innenriks

Vidda viste seg fra sin nest beste side og bød på dramatikk da kronprins Haakon og kronprinsesse Mette-Marit i dag besøkte reindriftsutøvere i Kautokeino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innenriks

Vidda viste seg fra sin nest beste side og bød på dramatikk da kronprins Haakon og kronprinsesse Mette-Marit i dag besøkte reindriftsutøvere i Kautokeino

Dagsavisen.no / Innenriks /

Kongelig knall og fall på viddetur Skriv en kommentar

jeg prøver,men det blir så her...nå kan ingen trykke rett på å kome inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...