Gå til innhold

Hvem er verdens vakreste mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Paul Walker. Ingen over, ingen ved siden av. Han var nydelig i tenårene og tyveårene, med årene ble han barskere og kjekkere. Han var kjekk på en helt spesiell måte.



Anonymous poster hash: 4cd07...0af
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk det spørsmålet fra en kamerat for noen dager siden. Innså at det ikke egentlig er noen kjendiser jeg synes er spesielt kjekke. Om jeg får "celebrity crush", så er det på grunn av oppførsel/sangtekster.

Mange som er kjekke, men det gjør liksom ingenting for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det spørsmålet fra en kamerat for noen dager siden. Innså at det ikke egentlig er noen kjendiser jeg synes er spesielt kjekke. Om jeg får "celebrity crush", så er det på grunn av oppførsel/sangtekster.

Mange som er kjekke, men det gjør liksom ingenting for meg.

Jeg syns vanligvis ikke at det er noen kjendiser som er kjekke, har i hvert fall aldri vært forelsket i en kjendis, selv ikke da jeg var tenåring, men Paul Walker... Han var noe for seg selv, den eneste berømte som jeg syns var attraktiv.

Anonymous poster hash: 4cd07...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nå er han kanskje ikke ansett som den mest billedlig vakre selv om han er kjekk men jeg er sykt tiltrukket av han som spiller baelfire i once upon a time. Han er vakker fordi han er kjekk og virker mandig og veldig snill og søt samtidig. Kombien av alt det gjør han vakker. Håper skuespilleren er sånn i virkeligheten og. http://m.imdb.com/title/tt1843230/mediaindex/rm2916080384?photoId=MV5BMjE3MzEyODE4MF5BMl5BanBnXkFtZTcwOTg4NDA5OQ@@&ref_=m_tt_ph_1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke "glansbildevakre" menn. For lite maskulint.

Min favoritt: Robert de Niro for ca. 20 år siden.

(men jeg kunne fint gått en runde også med Billy Wirth....)



Anonymous poster hash: b19c4...885
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss si at det plutselig hadde blitt slutt mellom deg og kjæresten din. Etter en stund hadde du blitt sammen med en ny mann. Hadde du da forsatt synes at kjæresten(x'en) din var verdens vakreste? Mens den nye kjæresten din ikke var så fin.

Anonymous poster hash: e5785...d00

Unnksyld meg, men hva her egentlig dette med saken å gjøre? Veldig mangen bytter mening i løpet av livet. Preferanser endrer seg. Dette er helt på siden av tema, så slutt å kveruler sånn vær så snill. La nå avocadoen få ha sine meninger. Hun svarte på spørsmålet i hovedinnlegget.

Endret av Eleah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Dude91

Synes du han er fin og sexy?

Han er en alfahann, men som mann er vel "sexy" neppe en betegnelse jeg ville ha brukt om ham.

Endret av Dude91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...