Gå til innhold

Hvem er verdens vakreste mann?


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jesuskristus
AnonymBruker
Skrevet

Enrique Iglesias! Han har alltid vært favoritten.

Donald Trump. Så sexy atte HJÆLP.

Muammar Gaddafi. Men han er jo død.

Torbjørn Jagland. Et heit beist!



Anonymous poster hash: 8e923...76d
  • Liker 1
Skrevet

Jared Leto

Hehe, der var han jo. Jared Leto skulle jeg også skrive.

Men mannen min er verdens vakreste. Serr. ;):rodmer:

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Travis Fimmel i serien Vikings / Charlie Hunnam i Sons of Anarchy.

Ohlala. Any time, bbyy :fnise:



Anonymous poster hash: 401a0...48a
AnonymBruker
Skrevet

Syns ingen av de to var særlig sexy på bildet i hvertfall: )

Verdens kjekkeste og mest sexy mann ER ELSKEREN MIN : )Han danker ut begge de der to...

Og han er t.o.m kjekkere enn George Cloney : )Byens mest sexy mann-ER MIN : )

Syns han er mye kjekkere-enn de to mennene på bildene.

Anonymous poster hash: 1e4c5...f61

JAVEL TAKK FOR INFORMASJONEN

GOD PÅSKE OSV. PS: KJÆRESTEN MIN ER DØDLA KJEKK KJEKKERE ENN DIN

Anonymous poster hash: 401a0...48a

  • Liker 3
Gjest New_Girl
Skrevet

Han har sett bra ut, men hva synes du om stilen han har hatt i det siste? Synes håret har blitt litt for langt, og sammen med de blonde tuppene ser det veldig feminint ut.

http://www.aceshowbiz.com/images/wennpic/jared-leto-2014-vanity-fair-oscar-party-02.jpg

Syns han kledde det lange håret veldig bra jeg. Han er en mann som kan komme unna med det meste, også litt ekstra femininitet. Samme med Johnny Depp f.eks.

  • Liker 2
Skrevet

Han har sett bra ut, men hva synes du om stilen han har hatt i det siste? Synes håret har blitt litt for langt, og sammen med de blonde tuppene ser det veldig feminint ut.

http://www.aceshowbiz.com/images/wennpic/jared-leto-2014-vanity-fair-oscar-party-02.jpg

Ja e enig i det og syns åsså han e for tynn no, men har lagt min elsk på han for lenge sia, både på han som skuespiller, elske bandet hannes og han sjøl... Så den "elsken" kommer nok aldri til å forsvinne... ;)

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1.plass: typen ;)

2.plass: Leonardo DiCaprio

3.plass: ehm.. mc. Dreamy? I greys anatomy. Dr. Sheperd ;)

Mmm

Anonymous poster hash: 8d196...fef

  • Liker 1
Skrevet

Jeg kommer nok aldri over Leonardo DiCaprio i Titanic

Det skjønner jeg godt! :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er så mange vakre menn at jeg kan ikke klassifisere en mann som verdens vakreste.

Anonymous poster hash: ba0c8...22d

  • Liker 1
Skrevet

Det er så mange vakre menn at jeg kan ikke klassifisere en mann som verdens vakreste.

Anonymous poster hash: ba0c8...22d

Ja det er mange fine der ute, vanskelig å sette opp en på 1. plass.

  • Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Channing tatum

Hehe...der kom det en "Channing Tatum" jente ;)

Ikke noe galt i det altså...hahahaha.

Er jo selv mann og ser godt hvorfor damer liker typer som Johnny Depp og Brad Pitt......klarer bare ikke se akkurat hvorfor han Tatum karen tar lurven av så mange andre hollywood karer.

please enlighten me ;)

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jason Scott Lee i Jungelbokenfilmen.



Anonymous poster hash: d0e93...ce8
Skrevet

Ingen av dem; Johnny Depp - uten tvil!!!!! :D

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enrique Iglesias! Han har alltid vært favoritten.

Donald Trump. Så sexy atte HJÆLP.

Muammar Gaddafi. Men han er jo død.

Torbjørn Jagland. Et heit beist!

Anonymous poster hash: 8e923...76d

Herregud.. Ja, det er vel hva man kan kalle godt variert smak i menn! :P

Anonymous poster hash: 5adfd...ed8

Gjest Majestetsjef
Skrevet

Jeg synes det er meg ;-)

Det er deilig med en vakker sjel :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...