Gå til innhold

Hvem er verdens vakreste mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Haha, joa, men tenkte jeg skulle holde meg til ti. :lol:

Menn er heldige sånn. Dere trenger ikke å se retusjerte ut for å være lekre.

Jamen råe røffe jenter kan være uhyggelig sexy de da! Voff voff! :)

Har sett mange sånne "her viser vi sannheten usminket" kjendiskampanjer og herremin....skaper! Mye lekkert!! Og dessuten...det kreves ikke mye sminke for at det skal bli aldeles nydelig ;)

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tingen er at jeg gjorde ikke det :)

Og jeg synes min kjæreste var veldig kjekk før jeg fikk følelser for han.

Jeg vet nok dette best selv :P

Men nå sporer du av. Jeg svarte bare på TS sitt spørsmål jeg.

Jeg er dessuten ikke den eneste jenta som finner min kjæreste attraktiv :)

Enig. Jeg synes også min nåværende kjæreste er verdens vakreste. Og jeg har aldri synes det om andre kjærester. Men han her har akkurat et sånt utseende jeg alltid har synes er veldig vakkert.

Anonymous poster hash: 9d6af...d53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

Jamen råe røffe jenter kan være uhyggelig sexy de da! Voff voff! :)

Har sett mange sånne "her viser vi sannheten usminket" kjendiskampanjer og herremin....skaper! Mye lekkert!! Og dessuten...det kreves ikke mye sminke for at det skal bli aldeles nydelig ;)

Du er nå søt, du. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Jeg synes også min nåværende kjæreste er verdens vakreste. Og jeg har aldri synes det om andre kjærester. Men han her har akkurat et sånt utseende jeg alltid har synes er veldig vakkert. Anonymous poster hash: 9d6af...d53

Jeg har også slumpet til å ende opp med en vakring. Det er veldig sjelden jeg finner en mann vakker, men noen er jo bare objektivt pene på en billedskjønn måte som ikke kan bestrides. Ikke at jeg noen gang har hatt for vane å falle for sånne (tvert imot), men han hadde andre kvaliteter som veide opp for det. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også slumpet til å ende opp med en vakring. Det er veldig sjelden jeg finner en mann vakker, men noen er jo bare objektivt pene på en billedskjønn måte som ikke kan bestrides. Ikke at jeg noen gang har hatt for vane å falle for sånne (tvert imot), men han hadde andre kvaliteter som veide opp for det. ;)

Heldig. Som i 'den mest attraktive i klassen', eller enda vakrere? At han har utseende med seg må da vel være et pluss - det er det i boka mi iallfall. Topp om du kan poste ansiktsbilde :)

Anonymous poster hash: 408a4...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldig. Som i 'den mest attraktive i klassen', eller enda vakrere? At han har utseende med seg må da vel være et pluss - det er det i boka mi iallfall. Topp om du kan poste ansiktsbilde :)Anonymous poster hash: 408a4...c12

Hehe, hvis vi skal bruke den målestokken så ble han kåret til skolens vakreste alle tre årene på vgs. Offisielt vakker mao. ;D Bilde ja, you wish.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken! men du har tydligvis ikke sett magic mike?

Han var fin før filmen også, men den tok toppen av kransekaka! :sikle:

Det er ikke Tatum som er den lekre i Magic Mike, det er det Matthew David McConaughey som er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Joseph Gordon-Levitt

2. Mads Mikkelsen

3. Cillian Murphy

4. Woody Harrelson

5. Christoph Waltz

6. Ken Watanabe

7. John C. McGinley

8. Liam Neeson

9. Martin Freeman

10. Bjarte Paul Tjøstheim :fnise:

Men de vakreste mennene jeg har sett er egentlig ikke kjendiser... kanskje med unntak av Joseph Gordon-Levitt.

Seriøst? Joseph Gordon-Levitt?! Er enig i Christoph Waltz da.

Anonymous poster hash: b9d75...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke Tatum som er den lekre i Magic Mike, det er det Matthew David McConaughey som er.

Nei, Matt Bomer :) :)

Anonymous poster hash: cad7a...461

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

Seriøst? Joseph Gordon-Levitt?! Er enig i Christoph Waltz da.

Anonymous poster hash: b9d75...fed

Verken Joseph eller Christoph hadde blitt nødt til å sove på sofaen om de kom på besøk, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Verken Joseph eller Christoph hadde blitt nødt til å sove på sofaen om de kom på besøk, for å si det sånn.

:skratte:

I det minste kommander dem inn på et solid gjesterom om de ikke finnes verdige :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

:skratte:

I det minste kommander dem inn på et solid gjesterom om de ikke finnes verdige :hoho:

Har dessverre ikke gjesterom, så vi hadde nok alle blitt nødt til å dele min seng. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Nam, nam. Jeg så John Stamos i nyhetene i dag.

https://pbs.twimg.com/media/CDHlixSUgAE0JUg.jpg

Han er blant de peneste, kanskje ikke nummer en, men fy søren så godt han holder seg. Han er over 50 år på bildet.

Anonymous poster hash: 408a4...c12

Han ser jo ut som et narkovrak😲 For en smak dere har😅

Anonymous poster hash: 3181b...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...