Gå til innhold

Gnagsår om jeg går uten strømper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan løser dere denne nøtta, jenter?

Har så mange flotte skjørt og kjoler, liker godt å gå i de, men fordi jeg får gnagsår om jeg går i skoene uten noe på føttene, må jeg alltid finne strømper eller strømpebukser til antrekket. Utrolig lei av det, noen ganger passer bare ikke de forbanna strømpene fremfor bare ben...

Hva gjør jeg?



Anonymous poster hash: a90c2...9ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende! Hvor kjøper en slikt? Har de på h&m osv?



Anonymous poster hash: a90c2...9ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Step ins som de kalles finner du hos de fleste butikker ja.



Anonymous poster hash: 06a98...ebd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg gå barføtt i sko, setter jeg et gnagsårplaster på hælen før jeg tar på meg skoene. For meg funker det ikke med sånne tynne nylonsteps, de ender opp med svære hull og jeg ender opp med svære gnagsår. Skal jeg gå uten plaster, må jeg bruke minimum sånne tynne bomullsteps, vanlige bomullstrømper eller litt tykke nylonstrømpebukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God ide med gnagsårplaster på forhånd, faktisk..



Anonymous poster hash: a90c2...9ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yesh, og det synes faktisk overraskende lite. Jeg har aldri fått høre fra noen at de synes ihvertfall, selv om jeg har gått med bare legger og korte skjørt med svært nette sko. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de fra compeed, eller hva de heter, er jo ganske gjennomsiktige også :)



Anonymous poster hash: a90c2...9ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportsgnagsårplastrene fra compeed er enda mindre synlig enn de vanlig, og de er litt rettere i kantene, altså ikke like ovale, så de er helt supre til småsko.

Jeg har også satt gnagsårplasteret fast i skoen, det fungerer best om man ikke blir veldig varm eller svett på beina (for min del).

Hvis det er pumps så har steps (sokkene det er linket til) en tendens til å synes, er det til vanlige sko så får du også steps med strikk over fotbladet så sitter de godt på foten.

Endret av Kicki_90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...