Gå til innhold

passende klær


kaospåtobein

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har i utgangspunktet 80e i bh størrelse men nå er de jo mye større! Bh'ne jeg har passer jo ikke i det hele tatt etter jeg ble gravid.

Noen som vet om en grei nettbutikk med store størrelser? Helst noe rimelig. Er jo svindyrt for undertøy med litt størrelse.

På forhånd takk 😊

Endret av kaospåtobein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt samme problem. Syns spilene gnagde så fælt at jeg holdt på å klikke. Jeg kjøpte noen gode seamless på Kappahl. Ser ut som sports bh. Ikke veldig pene, men gode å gå med. Kosta ikke all verdens heller.



Anonymous poster hash: 4f264...fdf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg bruker Freya og Change men billige er de dessverre ikke... Freya kjenner jeg størrelsen min i og kjøper billigere på nett fra UK/USA. Change har også ammebh'er i store størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt samme problem. Syns spilene gnagde så fælt at jeg holdt på å klikke. Jeg kjøpte noen gode seamless på Kappahl. Ser ut som sports bh. Ikke veldig pene, men gode å gå med. Kosta ikke all verdens heller.

Anonymous poster hash: 4f264...fdf

Sånna brukte jeg i over halve svangerskapet. Følte at vanlige BHer klemte så mye pga lite elastiske. Jeg brukte også disse som amme BH da de bare er å løfte opp og dra ned igjen. Penger spart! ;)

Anonymous poster hash: b06d1...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...