Gå til innhold

Kvinner, liker dere å ha puppene sugd i sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det gir meg absolutt ingenting. har omtrent ikke følelser der. men ser at partner liker det så da er det jo så klart greit :) så lenge han ikke "patter" på brystene som om hanner en baby...



Anonymous poster hash: f1613...ca4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syntes det er utrolig deilig, men enig med anonym over at jeg vill ikke ha "ammetendenser" akkurat. Men å bli sleiket og bitt litt i nippelen er sykt opphissende!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det kjempegodt :D Selv om jeg ikke har så veldig mye følelser der :)



Anonymous poster hash: 6f986...c36
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Suge puppene? Nei, det blir som å amme en forvokst baby og er veldig turn off. Litt leking med tungespiss på niplene derimot er utrolig deilig.

Anonymous poster hash: ddc22...68d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suge puppene? Nei, det blir som å amme en forvokst baby og er veldig turn off. Anonymous poster hash: ddc22...68d

Det er rimelig utrolig hvilke bilder man kan få på netthinnen ved å lese her inne. Hvis damen under hyrdestunden hett hadde hvisket at hun ville amme meg, ville det vært......en smule nytt for meg, ja. Må innrømme det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kan ikke fordra det. Bruk heller hendene på kroppen min, det liker ihvertall jeg :)



Anonymous poster hash: cbb6b...51f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke suging som en ammende baby, nei.

Men er nesten avhengig av at han leker med tungespissen over brystvortene for å komme. Slikking, biting og pirring, ja takk.



Anonymous poster hash: aa419...c27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FuturePrimitive

Det er rimelig utrolig hvilke bilder man kan få på netthinnen ved å lese her inne. Hvis damen under hyrdestunden hett hadde hvisket at hun ville amme meg, ville det vært......en smule nytt for meg, ja. Må innrømme det....

Dog tennende tipper jeg. Jeg pleier å suge muggene til dama, og hun elsker det. Føler ikke det er noe pedofilt eller incestiøst over det, annet enn at det er pirrende og digg å suge pupp mens man blir runket. Bra jeg har funnet ei som ikke er så snerpete som det de fleste åpenbart er. Suge pupp ER digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dog tennende tipper jeg. Jeg pleier å suge muggene til dama, og hun elsker det. Føler ikke det er noe pedofilt eller incestiøst over det, annet enn at det er pirrende og digg å suge pupp mens man blir runket. Bra jeg har funnet ei som ikke er så snerpete som det de fleste åpenbart er. Suge pupp ER digg!

:skratte: Snerpete

Anonymous poster hash: 20446...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dog tennende tipper jeg. Jeg pleier å suge muggene til dama, og hun elsker det. Føler ikke det er noe pedofilt eller incestiøst over det, annet enn at det er pirrende og digg å suge pupp mens man blir runket. Bra jeg har funnet ei som ikke er så snerpete som det de fleste åpenbart er. Suge pupp ER digg!

Jeg kom bare til å tenke scenen i "Jeg, meg og Iren" der Jim Carrey tar seg til rette hos en ammende mor på åpen gate. Hysterisk morsomt, men det gjorde liksom ikke noe for meg rent seksuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Jeg kom bare til å tenke scenen i "Jeg, meg og Iren" der Jim Carrey tar seg til rette hos en ammende mor på åpen gate. Hysterisk morsomt, men det gjorde liksom ikke noe for meg rent seksuelt.

Nei. Det er fordi det er en komediefilm med Jim-Kari. Men det er selvsagt mulig det er jeg som er sinnsyk..Digg er det i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol, snerpete fordi en har ulike preferanser, jaja.

Dog tennende tipper jeg. Jeg pleier å suge muggene til dama, og hun elsker det. Føler ikke det er noe pedofilt eller incestiøst over det, annet enn at det er pirrende og digg å suge pupp mens man blir runket. Bra jeg har funnet ei som ikke er så snerpete som det de fleste åpenbart er. Suge pupp ER digg!




Anonymous poster hash: ddc22...68d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...