Gå til innhold

Hvor ofte tenker kvinner på sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har et forskerteam på saken nå med et selektivt utvalg på 100 jenter med elektroder festet til tinning, labia majora og hovedpulsåren.

Resultat kommer........................

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et forskerteam på saken nå med et selektivt utvalg på 100 jenter med elektroder festet til tinning, labia majora og hovedpulsåren.

Resultat kommer........................

Resultat: Det var forskjellig :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Leste at gutter tenker på det hver 50-ende sekund mens jenter tenker på det bare noen ganger pr dag i gjennomsnitt. Så jeg tror jeg er gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Resultat: Det var forskjellig :fnise:

Resultat: grunnet overdrevent mange distraksjoner er forskningen skrinnlagt og vil nå mer omfatte "hvor lett er det å få menn til å miste fokus på arbeidsoppgaver når det er kvinner i rommet som tenker på sex!"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I perioder tenker jeg veldig mye på det. Og andre perioder , ikke så mye. Kommer også an på om jeg er i et forhold eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig? Jeg tenker i hvert fall på sex hvert 50. sekund eller oftere.

Anonymous poster hash: 81482...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det overrasker meg litt egentlig, at så få av disse kvinnene tenker på sex hver dag.

Derfor tror jeg ikke et kvekk på det. 19% er nesten ingenting. Jeg tenker også på sex minst en gang om dagen.

Anonymous poster hash: 8cd6f...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jente, men tenker på sex mange ganger om dagen. Onanerer 1-3 ganger pr. dag vanligvis. Mer når jeg har fri og lite å finne på.



Anonymous poster hash: eb1ea...c33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor tror jeg ikke et kvekk på det. 19% er nesten ingenting. Jeg tenker også på sex minst en gang om dagen.

Anonymous poster hash: 8cd6f...bd9

Generasjonsskille, kanskje? I alle disse undersøkelsene som viser at kvinner som kommer under sex er like sjeldne som hvite neshorn og at vi aldri tenker på sex, så står det nesten aldri noe om alder. Det hadde vært interessant å se, vil tro det er et stort sprik mellom 70-tallets husmødre og dagens unge kvinner.

Anonymous poster hash: 81482...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Generasjonsskille, kanskje? I alle disse undersøkelsene som viser at kvinner som kommer under sex er like sjeldne som hvite neshorn og at vi aldri tenker på sex, så står det nesten aldri noe om alder. Det hadde vært interessant å se, vil tro det er et stort sprik mellom 70-tallets husmødre og dagens unge kvinner.

Anonymous poster hash: 81482...18b

Vel, altså, jeg kommer ikke under sex, men det betyr ikke at jeg ikke verken nyter sex eller tenker på det ofte :P Så orgasme tror jeg ikke har noen betydning for hvor ofte folk tenker på sex :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg tenker ofte på sex. Opptil flere ganger hver dag.



Anonymous poster hash: e641b...acc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her varierer det veldig med syklusen, dagene rundt eggløsning er ofte ganske ekstremt, og tenker da på sex med alle og enhver 24/7 :fnise:



Anonymous poster hash: 49429...787
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All the time. Tenker på sex flere ganger daglig.



Anonymous poster hash: a9840...f6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...