Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åå det er så spennende!!! :hoppe:

Jeg gleder meg til neste gang jeg skal føde! Urkvinne er kult.

Og når blir det da?? :lur:

Kanskje du får sånn filmfødsel?? At vannet ditt går uten at du blir blaut.. Og du hopper over alt fjas og går på BOOM monster rier. Men du puster den gjennom de med et perfekt stelt hår og fresh sminke :jepp: Og ungen er verken blodig, guffete, rynkete eller har conehead.. Men ser heller 1 mnd gammel :P Og hvor magen din selvsagt blir fullstendig flat igjen etter 30 min.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hah, ja får satse på filmfødsel. Er jo ikke å legge opp til sjokk og skuffelse i det hele tatt :ler:

Endret av *bakepulver*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takketakk! ...var ikke du så sikker på at jeg kom til å føde innen du kom tilbake fra ferie? Beklager at jeg feila :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting som skjer: null og niks.

Nyt null og niks. I følge graviditet&spedbarn forumet her er det vel den eneste tiden med null og niks du får de neste ... tja ... 18 årene? :klo:

Eller som en venninne av meg sa det etter barnet var 6 mnd: de første 3 sov og spiste baby, de neste 3 gurglelo, peivet, spiste og sov baby. Hun hadde aldri startet opp så mange rare hobbyer før i sitt liv. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Her var det mer sånn at babyen sov, våknet med et hyl og var spinnvill til den sovnet igjen. Sånn er det i grunnen enda. Hadde gjort klar masse tv-serier som jeg skulle kose meg med i barseltida. De ligger nå der enda - usett :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer litt på hva slags småttis vi får sånn sett. Jeg kjenner både folk som ikke har et sekund til overs så lenge babyen er våken, og folk som faktisk får gjort endel ved siden av. Håper vel i grunnen på mer av det sistnevnte enn det første, men tør liksom ikke håpe for hardt... ;)

Nå går det i strikking og One Born Every Minute. Og HERREJEBUSKRIBUS så erkeengelske endel av disse parene er. :blink: 17 år, null skole eller jobb, uplanlagt gravide og har slått opp 15 ganger i løpet av hvert trimester, skikkelig overvektige, bor hjemme hos foreldrene, har absurd dårlige tenner, er innmari overfladiske og virker generelt sett ikke akkurat hverken opplyste eller oppegående. Er ikke så ille med en eller to av disse tingene altså, det er bare så mange av dem som kan krysse av på omtrent alle punktene. Uff, det er dødsarrogant å si det, men jeg får jo mer selvtillit av det her. Klarer de en fødsel og å ha barn, så klarer jaggu meg jeg det! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whiiii, nå kom ENDELIG pakka jeg har venta på, så nå har vi helt sett i merinoull til Lille! Fra Lillelam, snille svigermor kjøpte til oss. :)

Sparkedress:

SparkedressMedKnyting_offwhite_h.jpg

Babytøfler:

211111111111223344_h.jpg

Og lue:

pic3bff1b6BabylueBasicJente_offwhite.jpg

Blir vel hentesett, det her. smug.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, så fine ting fra Lillelam! Må inn og titte... :plystre: Og helt enig angående din tolkning av erkebriter! Fyfasan vi så mange av "disse" i London, og Dublin :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

Takketakk! ...var ikke du så sikker på at jeg kom til å føde innen du kom tilbake fra ferie? Beklager at jeg feila :ler:

Det stemmer det, men jeg er mer fornøyd med at jeg faktisk får fulgt med når spenningen øker! :jepp::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldens strategi: spise så mye middag og snop at det ikke er plass til ungen lenger. Hah, det var vel lurt!? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...