Rumle Skrevet 26. august 2014 #1481 Del Skrevet 26. august 2014 Innom og heier litt på deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 26. august 2014 #1482 Del Skrevet 26. august 2014 Åå det er så spennende!!! Jeg gleder meg til neste gang jeg skal føde! Urkvinne er kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. august 2014 #1483 Del Skrevet 26. august 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 26. august 2014 Forfatter #1484 Del Skrevet 26. august 2014 Pffft, lite som skjer her, assa. Strikking og Earl Grey. *partyparty* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 26. august 2014 #1485 Del Skrevet 26. august 2014 Ta det fra en med en gal 1,5-åring; NYT de siste dagene med total stillhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 26. august 2014 #1486 Del Skrevet 26. august 2014 Åå det er så spennende!!! Jeg gleder meg til neste gang jeg skal føde! Urkvinne er kult. Og når blir det da?? Kanskje du får sånn filmfødsel?? At vannet ditt går uten at du blir blaut.. Og du hopper over alt fjas og går på BOOM monster rier. Men du puster den gjennom de med et perfekt stelt hår og fresh sminke Og ungen er verken blodig, guffete, rynkete eller har conehead.. Men ser heller 1 mnd gammel Og hvor magen din selvsagt blir fullstendig flat igjen etter 30 min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 26. august 2014 #1487 Del Skrevet 26. august 2014 Og når blir det da?? Når den første ungen slutter å være så slitsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 26. august 2014 Forfatter #1488 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Hah, ja får satse på filmfødsel. Er jo ikke å legge opp til sjokk og skuffelse i det hele tatt Endret 26. august 2014 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 27. august 2014 Forfatter #1489 Del Skrevet 27. august 2014 Ting som skjer: null og niks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. august 2014 #1490 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg heier på deg likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 27. august 2014 Forfatter #1491 Del Skrevet 27. august 2014 Takketakk! ...var ikke du så sikker på at jeg kom til å føde innen du kom tilbake fra ferie? Beklager at jeg feila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 27. august 2014 #1492 Del Skrevet 27. august 2014 Ting som skjer: null og niks. Nyt null og niks. I følge graviditet&spedbarn forumet her er det vel den eneste tiden med null og niks du får de neste ... tja ... 18 årene? Eller som en venninne av meg sa det etter barnet var 6 mnd: de første 3 sov og spiste baby, de neste 3 gurglelo, peivet, spiste og sov baby. Hun hadde aldri startet opp så mange rare hobbyer før i sitt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 27. august 2014 #1493 Del Skrevet 27. august 2014 Hmm... Her var det mer sånn at babyen sov, våknet med et hyl og var spinnvill til den sovnet igjen. Sånn er det i grunnen enda. Hadde gjort klar masse tv-serier som jeg skulle kose meg med i barseltida. De ligger nå der enda - usett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 27. august 2014 Forfatter #1494 Del Skrevet 27. august 2014 Lurer litt på hva slags småttis vi får sånn sett. Jeg kjenner både folk som ikke har et sekund til overs så lenge babyen er våken, og folk som faktisk får gjort endel ved siden av. Håper vel i grunnen på mer av det sistnevnte enn det første, men tør liksom ikke håpe for hardt... Nå går det i strikking og One Born Every Minute. Og HERREJEBUSKRIBUS så erkeengelske endel av disse parene er. 17 år, null skole eller jobb, uplanlagt gravide og har slått opp 15 ganger i løpet av hvert trimester, skikkelig overvektige, bor hjemme hos foreldrene, har absurd dårlige tenner, er innmari overfladiske og virker generelt sett ikke akkurat hverken opplyste eller oppegående. Er ikke så ille med en eller to av disse tingene altså, det er bare så mange av dem som kan krysse av på omtrent alle punktene. Uff, det er dødsarrogant å si det, men jeg får jo mer selvtillit av det her. Klarer de en fødsel og å ha barn, så klarer jaggu meg jeg det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 27. august 2014 Forfatter #1495 Del Skrevet 27. august 2014 Whiiii, nå kom ENDELIG pakka jeg har venta på, så nå har vi helt sett i merinoull til Lille! Fra Lillelam, snille svigermor kjøpte til oss. Sparkedress: Babytøfler: Og lue: Blir vel hentesett, det her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 27. august 2014 #1496 Del Skrevet 27. august 2014 Åååh, så fine ting fra Lillelam! Må inn og titte... Og helt enig angående din tolkning av erkebriter! Fyfasan vi så mange av "disse" i London, og Dublin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. august 2014 #1497 Del Skrevet 27. august 2014 Takketakk! ...var ikke du så sikker på at jeg kom til å føde innen du kom tilbake fra ferie? Beklager at jeg feila Det stemmer det, men jeg er mer fornøyd med at jeg faktisk får fulgt med når spenningen øker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 27. august 2014 #1498 Del Skrevet 27. august 2014 Så nydelige klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 27. august 2014 Forfatter #1499 Del Skrevet 27. august 2014 Kveldens strategi: spise så mye middag og snop at det ikke er plass til ungen lenger. Hah, det var vel lurt!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 27. august 2014 #1500 Del Skrevet 27. august 2014 Ååh, så fiiine! Det høres ut som en plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå