Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Åh, men jeg liker inntrykket jeg får av cabooen. Er det teit å kjøpe bare en sånn? Eller er det teit å ikke ha et sjal på lur også? :vetikke:

Jeg hadde ikke brydd meg med sjal enda, men heller sett an både dere og baby. Det er også godt mulig baby ikke trives oppi der, og da er det kjipt å sitte med mange ting som ikke funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke brydd meg med sjal enda, men heller sett an både dere og baby. Det er også godt mulig baby ikke trives oppi der, og da er det kjipt å sitte med mange ting som ikke funker.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser logikken. Bare også kjipt å ikke ha ting man må ha, også styre med og ordne dem etter at ungen er ute. *kassar* :ler:

Neida. Joda. Skal egentlig kikke på en brukt Sino i dag. Jeg vil heller rett hjem etter jobb. Frister mer å være lat NÅ og avlyse, også kjøpe en caboo senere. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var tydeligvis ikke faste oppsettinger her i gården, kun en ennattsforestilling. Så, eh, nei. Plagsomt? :kose:

Men det er noen forestillinger av ymse slag her, altså. Masse sparking og kjenner litt mer romstering. I det siste kjennes det ut som om h*n har begynt spenne fra og liksom presse seg oppover i noen sekunder. Og da kjenner jeg en liten, hard klump på det stedet. Gudene vet om det er hodet, rompa eller føttene, men det er litt stas. Første gang jeg føler at jeg har kjent babyen. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Det er fryktelig slitsomt når klokken er fire og man helst vil sove noen timer til. Men så er det jo litt koselig og :fnise:

Ååh :rodmer:

Begynner dere å komme litt i orden til lille Mysterium kommer? :)

Og jeg dør av det som står på tickeren din nå! :hoho:
"Yay! Now I've got more brain cells than Paris & Nicky Hilton put together!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå.. så herlig å kjenne dytt. Det samme gjorde Mini fra 3. trim og til den dagen han var ute. Fant ut at det var rumpa som han pressa ut og bevegde fra side til side :rodmer: Prøvde gang på gang på gang på gang å filme det. Men nei nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I starten av graviditeten så jeg youtubevideoer av crazy magebevegelser, og tenkte "hah, det der er IKKE ekte". Litt senere var det bare å innse at jo - det er faktisk det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Det er kjempekoselig å faktisk kjenne hodet, rompa, hender og føtter :rodmer:

Elsker å dytte litt tilbake og få respons!

Ja til magebilde! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da jævlig til mas da!? :ler:

Ok, ok! Hepp:

14339061755_9796f9f2ed_z.jpg

Synes den har vokst endel de siste fem ukene, altså! (bilde fra uke 23). Og ikke minst de siste ti! (bilde fra uke 18) Hm, noterer at jeg blir mer og mer lettkledd på disse bildene :hoho: Men jeg føler meg fin, jeg. Ikke er det så tungt at det er noe særlig slitsomt enda heller. :)

Har prøvd å dytte tilbake på Lille når h*n presser sånn, men det er fint lite respons å få. Gidder vel ikke, da :P

Vi begynner å få endel utstyr på plass, ja! Men det gjenstår fortsatt mye rydding i heimen for å få plass til utstyret. Og til oss ;) Det blir vel gjort, men det går såpass treigt fremover at jeg blir litt stressa. Leiligheten er ikke stor nok til at vi kan lage eget barnerom nå med en gang, så vi må ha litt her og litt der. Savner det, hadde vært så koselig å stelle med. Ikke bare stable babyting oppå annet rot som vi må bruke masse tid på å styre med. Sukk. Jaja, ordner seg.

Husker ikke når jeg hadde en shoppeoppdatering her sist, men siste innkjøp var en veldig pent brukt Doomoo ammepute til en fjerdedel av nypris! Lønner seg å følge med på finn, gitt! Den puta blir fort brukt endel før fødselen kjenner jeg, den er jo god!

Vogn har vi ikke enda, men skal se på en brukt en til helga! En Hartan Racer som vi likte veeeldig godt da vi testa i butikken. Den vi skal se på er så godt som ubrukt, så egentlig er det vel bare å sjekke at den er i riktig stand og sånt, før vi ev. kjøper. *krysse fingre*

Ellers mangler vi litt her og der. Stellebord, badebalje, litt mer klær (skal arve mer), etc. Men det kommer seg, altså!

Ja, også har jeg kjøpt ny madrass til senga. På vei hjem møtte jeg noen som tilbød seg å teste den. (eller, det var vel ikke så mye tilbud å snakke om, det var mer insistering.)

14263232866_ff7414c05d.jpg

Endret av *bakepulver*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, og sitat mannen under en barnevogndiskusjon på Facebook:

- Hva f*** er poenget med kombivogn? "Se, du slipper å ta vekk sportsdelen (som tar 2 sekunder), og får to vogner i én, bortsett fra at du må ta vekk den ene delen når du skal bruke den andre. Og så får den så lekker sæggepung! Og veier litt mer."

Men ja, hva er poenget? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...