Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hvordan går det med hevinga bakepulver???

Så foressten en bestefar som var ute og trilla med sæggepungvogn.. Holdt på le meg skakk :hoho: godt jeg satt inni bilen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj den emmajungaen var ikke fin, men jeg er veldig fornøyd med min edge duo (alle sier at den er så tung, jeg er veldig svak men syns ikke at den er tung), og min er mye finere enn den på bildet.

Men fin babymage! :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen alle! :) ikke kake, men jeg har ihvertfall spist både vaffel og is. Og brukt evigheter på å velge hvilken kjole jeg skulle ha på meg, for jeg måtte jo ta den som viser magen best :lol: håper alle har en superduper dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen! Har du tenkt på at neste år er det barnevogn på 17.mai. :)

Jaaa! :redd: Nå ble det ENDA viktigere å finne en liten, lettmanøvrert en!

...uten sæggepung. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UUUÆÆÆH, lille jævelskap bøller med meg! :blink:

Har vært masse sparking de siste dagene, men nå den siste halvtimen har h*n drivi og først dytta foten godt opp i mageskinnet, og så dratt den fort bortover. Det kiler noe så sinnsykt! :ler:

- - -

Utstyrsoppdatering:

Vi var innom et vennepar forrige helg og fikk kjøpt endel ting brukt.

- bedside crib (fulgte med brukt madrass, men vi kjøper ny pga anbefalningene. Så nå har vi ny, innmari komfortabel, madrass på benken ved kjøkkenbordet! :lol:)

- bilstol

- babygym

- vippestol

- bilbelte for gravide

- stol til badebalje

- oppbevaringskopper for morsmelk

- og en masse småtterier de bare ville bli kvitt (flere laken, en bærepose med gaskluter, et par babyplagg, noen mammaklær, magebelter...).

For 1500 kr!

Også fant jeg en Medela Swing elektrisk brystpumpe kjempebillig på finn.no, så da kjøpte jeg like gjerne den og. Er jo ikke sikkert jeg får bruk for den i det hele tatt, men da burde det også gå greit å selge den til samme pris. Heller ha den i bakhånd enn å måtte ut og stressekjøpe en til fullpris på apotek.

Har snust litt på (elastisk) bæresjal og, noen av dere som har erfaring med det? Ser det en mange som selger Moby wrap på finn, men ser og at mange klager over at det er så varmt. Så jeg har lurt litt på Sino, ser ut som om det er litt svalere. Men det er det selvfølgelig nesten ingen som selger. :roll:

Endret av *bakepulver*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Elsker Sino-sjalet vårt, kjøpt på Bæreglede! Det funket gjennom sommeren og virket svalere enn MobyWrapen jeg fikk prøve :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for caboo. Den er like enkel å ta på som en sele, mens man får samme nærheten som ved et sjal. :hjerte: Du kan få kjøpe vår om du vil, selv om jeg tror det er endel til salgs som sikkert er nærmere deg enn hva vi er. :jepp:

Jeg ble aldri helt komfortabel med elastisk sjal så til A begynte vi med bæresele med én gang. Men det er virkelig ingenting som slår den nærheten man får med sjal altså, så jeg er glad jeg prøvde caboo til M. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UUUÆÆÆH, lille jævelskap bøller med meg! :blink:

Har vært masse sparking de siste dagene, men nå den siste halvtimen har h*n drivi og først dytta foten godt opp i mageskinnet, og så dratt den fort bortover. Det kiler noe så sinnsykt! :ler:

- - -

Utstyrsoppdatering:

Vi var innom et vennepar forrige helg og fikk kjøpt endel ting brukt.

- bedside crib (fulgte med brukt madrass, men vi kjøper ny pga anbefalningene. Så nå har vi ny, innmari komfortabel, madrass på benken ved kjøkkenbordet! :lol:)

- bilstol

- babygym

- vippestol

- bilbelte for gravide

- stol til badebalje

- oppbevaringskopper for morsmelk

- og en masse småtterier de bare ville bli kvitt (flere laken, en bærepose med gaskluter, et par babyplagg, noen mammaklær, magebelter...).

For 1500 kr!

Også fant jeg en Medela Swing elektrisk brystpumpe kjempebillig på finn.no, så da kjøpte jeg like gjerne den og. Er jo ikke sikkert jeg får bruk for den i det hele tatt, men da burde det også gå greit å selge den til samme pris. Heller ha den i bakhånd enn å måtte ut og stressekjøpe en til fullpris på apotek.

Har snust litt på (elastisk) bæresjal og, noen av dere som har erfaring med det? Ser det en mange som selger Moby wrap på finn, men ser og at mange klager over at det er så varmt. Så jeg har lurt litt på Sino, ser ut som om det er litt svalere. Men det er det selvfølgelig nesten ingen som selger. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Innvendig kiling må jo være litt spesielt, og veldig festlig! :ler:

Så bra med masse utstyr til en billig penge! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha? Siterte eget innlegg i stedet for å gi et fornuftig svar? Kløn? :klo: Note to self: ikke skrive i dagbok mandags morgen etter å ha sovet bare 1,5 time. Blir bare rot. :ler:

Endret av *bakepulver*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville gått for caboo. Den er like enkel å ta på som en sele, mens man får samme nærheten som ved et sjal. :hjerte: Du kan få kjøpe vår om du vil, selv om jeg tror det er endel til salgs som sikkert er nærmere deg enn hva vi er. :jepp:

Jeg ble aldri helt komfortabel med elastisk sjal så til A begynte vi med bæresele med én gang. Men det er virkelig ingenting som slår den nærheten man får med sjal altså, så jeg er glad jeg prøvde caboo til M. :rodmer:

Enig gå for Caboo :jepp: Har ikke prøvd andre sjal men meget fornøyd med min Caboo, har tatt vare på den til neste baby :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, oi, de der cabooene ser jo ut som en blamding mellom sjal og sele nesten. Eller er jeg på bærtur da? :lol:

Ellers var vi innom svoger og svigerinne i dag, og de så plutselig sitt snitt til å hive på oss endel ting som står i kjelleren og samler støv. Først kom svoger løpende med en trappegrind, men det har vi jo. Så med en stol til badebalje, men det har vi jo også allerede. Etter litt banning (:ler:) kom han på at de hadde masse bæreseler, så vi fikk like gjerne 3 stk. Babybjörn alle sammen - ihvertfal en av dem ser ut til å være av den gamle, utskjelte typen. En så nyere og mer ergonomisk riktig ut, hvordan er det her egentlig, noen som har peiling :klo:

Åja, også fikk vi stellevesk de har brukt. Til tvillinger! Får se hva slags vogn vi skaffer oss, mulig den blir aaalt for stor. :ler: Uansett kan de sikkert være kjekk å ha i en eller annen sammenheng.

Har alle en fin helg? Tror jeg er i ferd med å ha verdens fineste søndag her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig med verdens fineste søndag! Og hyggelig med svoger/svigerinne som kaster utstyr etter dere :fnise: At dere hadde noe av det fra før er vel et tegn på at dere begynner å bli klare :)

Babyutstyr generelt og bæreseler spesielt har jeg null peiling på, så der skal jeg ikke uttale meg. Overlater det til de med erfaring.

Her har helgen vært megafin :jepp: Den første helgen siden jeg ble ferdig med siste eksamen og den siste helgen før vi flytter til ny leilighet. Alt er dratt ut fra skuffer og skap, puttet i esker eller ligger strødd rundt omkring så det er litt kaos, men bare kos! :nigo:

Ha en fortsatt fin søndagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...