Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så spennende! :hoppe:

Mat er bra! Uten mat og drikke, duger helten ikke, og alt det der. Det er tydeligvis et tegn på at det skjer noe viktig når mannen din blir syk :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå må jeg gå med mobilen limt i hånda resten av kvelden for å følge med her :popcorn:

Skrevet

Høres likt ut som det jeg har nå, Mus-katt. Og klart jeg har app! :nigo: har til og med flere, måtte jo finne den som passer meg best :sjenert: (den sa forøvrig nettopp NÅ BØR DU DRA PÅ SYKEHUSET. Tar det med ro)

Også er det stort sett jeg som får man flu her i huset! :opplyser:

Skrevet (endret)

Ja altså, jeg kan jo like gjerne lage popcorn jeg, siden jeg allerede er på kjøkkenet? :ler:

Endret av *bakepulver*
Skrevet

Tilfeldig at jeg hadde første besøk innom denne boka samme dag som spenningen slår til, a!

Har ikke engang sagt hei! Hallo :takke:

Skrevet

Jaggu, du er jo ny du, Mus-Katt! For skylde på at jeg har hodet litt andre steder når jeg ikke innså det :ler: velkommen midt i actionen!

Skrevet

Her er det bare å sitte med fingeren på F5 :popcorn: Hva blir det til middag?

Skrevet

Jaggu, du er jo ny du, Mus-Katt! For skylde på at jeg har hodet litt andre steder når jeg ikke innså det :ler: velkommen midt i actionen!

Tja, skal jeg godta den unnskyldningen? Ja OK da, du ER jo faktisk i litt spesielle omstendigheter, med hva skal vi si, sånn ca 2 cm åpning og med rier.

Spennende utover kvelden! Blir indeed F5 ja!

Skrevet

Skinkegrateng og salat til middag! (varmer bare opp altså, får være måte på)

Ooof. Au...

Skrevet

omg :bond: Nå kan jeg jo ikke gjøre husarbeid i kveld.. Må jo følge med her :danse: Gud så spennende da :nigo:

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg skal ut og feire en bursdag - er det veldig uhøflig å ha nesen i mobilen ...?

Tenkte det nok. :filler'n:

Gjest Blondie65
Skrevet

Og of, au var det sånn helt plutselig en ordentlig en?

(Jeg kommer til å miste bussen ...)

Skrevet

Drit nå i bursdag, det er jo fødselsdag på gang her og :nigo: (godt jeg bare skal montere strikkegenser og strikke litt på noe annet i kveld :nigo:)

Skrevet

Og of, au var det sånn helt plutselig en ordentlig en?

(Jeg kommer til å miste bussen ...)

Du må jo bare si at du ikke kan komme, siden du må følge med på internett på ei dame som holder på å føde...

• Liker 1
Skrevet

Du må jo bare si at du ikke kan komme, siden du må følge med på internett på ei dame som holder på å føde...

Samtidig på KG opprettes tråden "min venninne ringte og sa hun ikke kunne komme i bursdag fordi hun fulgte en fødsel på nettet. Hater hun meg?" :ler:

:popcorn: Hur går det, Bakepulver?

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...