Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok

*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoho: Men jeg er så enig som det går an å bli. Er egentlig ganske mange fæle sæggepungvogner ute i gatene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:nigo:

Sæggepung sånn i det store og hele er ikke noe å trakte etter :fnise:

Endret av Pasadena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sæggepung sånn i det store og hele er ikke noe å trakte etter :fnise:

*spør mannen*

Mannen er enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Jeg drømte om barnevogner i natt. Med sæggepung. Som så skikkelig ut som en ...ja, sæggepung.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Blåndie (sic) skjønner ikke hva som er sæggingen - er ikke alle sånne vogner sånn pose foran under kalesjen? <Føler seg uvitende>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Jeg drømte om barnevogner i natt. Med sæggepung. Som så skikkelig ut som en ...ja, sæggepung.

:fnise:

:skratte:

Blondie, ikke alle vogner har sæggpung nei :ler: mange av de nyere vognene har ikke det.

Sånn nymoderne greier, vettu :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

:skratte:

Blondie, ikke alle vogner har sæggpung nei :ler: mange av de nyere vognene har ikke det.

Sånn nymoderne greier, vettu :fnise:

Dere vet hva som skjer nå sant? Blondie kommer til å nistirre på barnevogner: sæggepung, nymotens, sæggepung, nymotens ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne dagboka kaster et nytt lys på hvorfor barnevogndiskusjoner kan foregå i timesvis. Her trodde jeg en diskuterte forover vs bakover, hjulstilling og sammenleggbarhet. Men egentlig snakkes det om sæggepunger. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at det er hakket mer interessant på den måten. :P

---

Tror dere jaggu ikke mannen og lille har begynt å ha det moro uten meg allerede? Da vi la oss i forigårs krøp jeg inntil mannen i skje, og sovna omtrent på sekundet. Han hadde hånda si på magen min, og kjente visst masse masse bevegelse og romstering der inne - mye mer enn han har kjent før. I 15 minutter! Våkna dagen etter til en litt rørt og ganske entusiastisk mann. Og da vi la oss i går var det fint lite kos å få, og han bare "sov, da. Natta." *hånd på magen*. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så koselig! :rodmer: En sånn natt hadde vi også, hvor mannen bare :overrasket: over at jeg hadde sovet meg gjennom akrobatikken. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...