Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok

*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Gjest Daenerys

Kjæresten spiste hesteburger når det var stor debatt om det, var såvidt han turte si hva han hadde hatt til middag :ler: Ikke at jeg brydde meg så mye. Han sa det smakte godt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jupp! Hestebiff er både mørere og smaker bedre enn vanlig biff av storfe. Og det var en stund de solgte mye av det på den lokale Menyen vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da bare å steke den til medium pluss ;)

Derfor. Kan jeg bare spise kjøtt som er stekt så mye at det er ødelagt, så kan det være det samme. :P

(sterke preferanser jeg? Åneida!)

Endret av *bakepulver*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner deg egentlig veldig godt.. Skal innrømme at jeg nok har spist rødere kjøtt nå enn sist... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Derfor. Kan jeg bare spise kjøtt som er stekt så mye at det er ødelagt, så kan det være det samme. :P

(sterke preferanser jeg? Åneida!)

Amen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 uker, YAY! :strix:

Det er 25% av svangerskapet, det! En fjerdedel. What? :overrasket:

Ingen spurte i helga. Så vi fortalte ikke til noen. Litt skuffa. :fniser:

Må si at den nye ticker-teksten ikke helt stemmer, såvidt jeg har registrert er det få graviditetsrelaterte utbrudd så langt. Noen utbrudd er det alltids, men siden det ikke er heeelt unormalt til vanlig ( :lol:) så kan jeg ikke skylde på lille, altså. Egentlig er det forsvinnende få symptomer her. Kvalme og ømme pupper glimrer fortsatt med sitt fravær, og det nyter jeg. Jeg er mer sulten - blir det fortere, sulten føles sterkere og det tar mye lengre tid før det går over når jeg begynner å spise. Klarer for det meste å velge fornuftig når jeg er sulten da, det er jeg ganske fornøyd med. Og koser meg innimellom :)

Har ikke gått opp mer enn mellom en halv til trekvart kg. Det er nesten litt lite ut fra enkelte av de vektkurve-greiene som ligger rundt på nett, men jeg gidder ikke få panikk for det. Det er tidlig enda, og jeg får i meg nok mat. Går seg nok til.

Men luft i magen har jeg! For jeg synes IKKE 750 gram ekstra kan forklare hvorfor snart hver jævla bukse jeg har er for trang i livet! I går spiste vi hos svigermor, da måtte jeg snike meg til å løsne på knappen etter middag :ler:

Endret av *bakepulver*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:hoppe: 10 uker! 25% allerede! Går fort dette!! :jepp: Når var det dere skulle på den neste ultralyden (hvis dere ikke skulle avlyse den da...)? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste ultralyd er på sjølveste valentines, faktisk! :nigo:

Jeg tror vi kommer til å dra. Ikke fordi jeg er bekymra for at noe er feil (for det er jeg ikke), men fordi det høres morsomt ut. Jeg har lest så sinssykt mange positive omtaler om han gynekologen som driver stedet, han tar seg god tid - og det går jo an å se mye mer i uke 12 enn på første UL. For det var rimelig kjapt og gæli, litt sånn *stapp* heeeey, en baby, der er hjerteslag og der er navlestreng! Det blir 1200 kroner takk! *røsk* :ler:

Men altså. Ja til ting som er koselig og gøy. 2013 var et tøft og slitsomt år. Nå vil eg gjøre ting som gjør meg og Mannen glade. :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL i uke 12 er noe heeelt annet! :jepp: Mest sannsynligvis slipper du *stapp* og *røsk* ( :fnise: ), og så er det også en stor sannsynlighet for at du endelig skjønner at det er et menneske inni der! :hjerte: Da ser du at det er en bitteliten baby, med fingre og tær og hele pakka. Åh! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
For det var rimelig kjapt og gæli, litt sånn *stapp* heeeey, en baby, der er hjerteslag og der er navlestreng! Det blir 1200 kroner takk! *røsk* :ler:

For en fantastisk festlig beskrivelse!! :skratte: Hurra for lege som tar seg god tid og viser dere et bittelite menneske på selveste Valentines! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...