Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

*dytter HARDT på skylaget så det forsvinner oppover til Sau-traktene*

:sukk:

Det startet som regn, så sludd, så snø, og nå sludd igjen. Eller snø?

Og langtidsvarselet er beroligende - ingen :sol: i sikte - da slipper vi tørre veier, sol i øynene og alle andre kjipe bivirkninger :ironi:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen. :kaffekopp:

I dag spiser jeg heldigvis frokost hjemme. Fastende blodprøver er virkelig noe gruer meg til. Og neste gang jeg skal ha det, må jeg ta dem på legesenteret i bygda. Det blir enda verre. For der er det ikke noen kantine eller åpen kafé jeg kan gå til etter at prøvene er tatt. Men-men, i dag tenker vi på andre ting...

...sånn som f.eks at det har kommet penger inn på en tom konto...

...sånn som f.eks at jeg kanskje skal ta meg en tur til fysikalske for å trene litt i dag...

...sånn som f.eks at det kanskje skjer noe moro i Sotsji...

...sånn som f.eks at jeg kanskje kan få laget noen kort...

...sånn som f.eks at jeg har en katt i gardinene...

...sånn som f.eks at jeg i grunnen har det ganske så godt for tiden :jepp:

*dytter HARDT på skylaget så det forsvinner oppover til Sau-traktene*

:sukk:

Det startet som regn, så sludd, så snø, og nå sludd igjen. Eller snø?

Og langtidsvarselet er beroligende - ingen :sol: i sikte - da slipper vi tørre veier, sol i øynene og alle andre kjipe bivirkninger :ironi:

Du dytter ikke hardt nok. Det ser ut til å bli :sol: her i dag...

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, jeg dytter for HARDE livet *pust* *pes*

Meldes snø/sludd/regn i morgen, og temperaturer fra -1 tli 3 varme...

Så jeg dytter, og dytter, og dytter og dytter og dytter og dytter og dytter og dytter og dytter...

:daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hva slags pingler dere er. :klo:

Her er det ikke en sky å se i dag heller. :sol:

Altså, jeg synes det er toppers med sol jeg. Men vi trenger nedbør. Og jeg vil gjerne ha den nedbøren nå. Har ikke lyst til å spare den til sommeren... *kravstor*

God morgen forresten. :kaffekopp:

Har sovet lenge i dag. Og jeg er en smule trøtt i dag. Så hva det blir ut av denne dagen gjenstår å se. Jeg må ihvertfall betale regninger. Også skulle jeg gjerne vært på kjøpesenteret. Jeg trenger sårt en ny jeans. Jeg har bare en jeans som passer nå. Alle de andre er for store. Og akkurat nå er det 100 kr i avslag på jeans hos Kappahl. Men vi får se om det blir i dag eller i morgen eller lørdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på buksejakt i dag!
Håper du finner noe fint som passer bra :jepp:

Flink du er! :hoppe:

Dyttingen hjelper visst ikke det spor... :sno:

Snør tett ute, og skal visst snø tett i hele kveld. Så mer plussgrader og mer regn.

Skogbrannfare har vi i alle fall ikke!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. Det ble en ny bukse i dag. :hoppe:

Ja, også ble det en treningstights. Så nå har jeg to bukser og to treningstightser som passer. Så da satser vi på at det holder til jeg må ned en størrelse til. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Et lite grått skylag på himmelen nå. Men om det betyr at dyttingen deres har hjulpet gjenstår å se...

Her er det ihvertfall en rolig start på dagen. Turbo har fått våtfor med tunfisk til frokost, og er visst trøtt og dorsk der hun ligger bak pc'n nå. Jeg har knasket i meg mine to knekkebrød, og er godt igang med kaffekopp nr.2. Må ha litt ekstra koffein for å komme igang i dag.

Det står trening på planen i dag. Men akkurat i dag har jeg vondt i viljen... :sjenert: Men det er ikke godkjent grunn til å droppe treninga. Så jeg får nok komme meg avgårde om et par timer. Og innen den tid skulle jeg ha fått ferdig et par kort som skal sendes. :jepp:

Og i ettermiddag står det sosialisering på programmet. :hoppe:

Sa bra Sauen! :klemmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viljen er ikke fullt så vond lenger. Snart klar for å løfte litt vekter igjen. :trene:

Får det litt bedre i viljen av å ha helt ny treningstight også. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viljen er ikke fullt så vond lenger. Snart klar for å løfte litt vekter igjen. :trene:

Får det litt bedre i viljen av å ha helt ny treningstight også. :nigo:

Nye tigths hjelper masse på viljen. *erfart*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp:

Uggen sau i dag. Våknet flere ganger pga hodepine og ugga-bugga-mage i natt. :sur: Hodet er bedre nå, men magen og formen ellers er slett ikke bra. Men-men, vi satser på at det blir bedre utover dagen. :jepp:

Dagens største utskeielse blir en rusletur til postkassa. Utover det blir det nok sofa og OL. Kjekt at det er mange spennende norske øvelser i dag. :jepp:

Gårdagen ble veldig fin. En god treningsøkt. Og deretter god mat og godt selskap hos ei venninne. Jeg var riktignok den første som forlot selskapet. Det er begrenset hvor mye selskapeligheter jeg orker etter en hard treningsøkt. :fnise:

Nye tigths hjelper masse på viljen. *erfart*

Det hjalp godt i går. Og jeg er veldig fornøyd med den nye tightsen. Nesten så jeg lurer på om jeg skal kjøpe en til. *trenger ikke, men har veldig lyst på* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:veslejenta:

Holder deg med selskap i dag jeg, klar for slækk lørdag. Må trolig en liten tur innom butikken, ellers ingen planer.

God bedring, Sauen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Fuggel'n. Trivelig med selskap i sofaen. Det blir du, meg, Turbo og lekemusa hennes der da. :veslejenta:

Fikk ihvertfall stablet meg såpass på beina at jeg fikk tatt oppvasken. Det føles litt bedre å ligge på sofaen når kjøkkenet er ryddig. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen. :kaffekopp:

Her er formen litt bedre enn i går. Magen er ikke fullt så kranglete. Så her har jeg vært oppe en time allerede, og ser på skirenn. Heia Norge. :flagg:

To knekkebrød er spist, en kaffekopp drukket og det er ikke så verst å være sau nå. :)

Turbo sitter i vinduskarmen og ser på trærne som rører seg i vinden. Og det er utrolig deilig når hun har en rolig start på dagen. *liker å ha frokosten min i fred*

Planene i dag er å se skirenn, skrive ferdig et blogginnlegg jeg begynte på for noen dager siden, sløve på sofaen og kanskje lage et kort eller bokmerke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Det ble jo en nedtur, den sure fjerdeplassen på Norge :P

Men etter at vi gjorde det samme på damenes tremil i går, kan man nesten ikke klage på at Russland tar alle medaljene på femmila i dag :P Jeg er forøvrig en erfaren femmilsseer, jeg stod opp etter at de hadde gått en time :fnise:

Endret av Wolfmoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Femmil er ferdig, blogginnlegg er ferdig, oppdateringsrunde i div. blogger er tatt... Lage noen kort da kanskje...

God morgen :kaffekopp:

Det ble jo en nedtur, den sure fjerdeplassen på Norge :P

Men etter at vi gjorde det samme på damenes tremil i går, kan man nesten ikke klage på at Russland tar alle medaljene på femmila i dag :P Jeg er forøvrig en erfaren femmilsseer, jeg stod opp etter at de hadde gått en time :fnise:

Heisann! :velkommen: Det var et hyggelig besøk. Jeg ser deg jo stadig inne hos Cata. Så koselig at du stikker innom meg også. :)

Jeg har sett mange femmiler jeg også. Men jeg må ha med meg starten likevel. Og i grunnen er det helt greit at Russland fikk medaljene i dag. Som vertsnasjon har de jo egentlig ikke gjort det så altfor godt. Og vi har vel fått vår kvote av medaljene dette mesterskapet. Greit å dele litt på det. :jepp:

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting går altfor fort for meg her inne, rekker ikke helt å henge med :P Så da passet jeg på å kaste meg inn en rolig søndagsmorgen :fnise:

Sant nok, det var dem vel undt. Og for en stemning på stadion da de gikk i mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...