Gå til innhold

Nyfjøset.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og da var jo veien hit veldig kort... :fnise: 

Men altså, skal du treffe eselet? Her forventes full rapport...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Daria skrev (21 minutter siden):

Og da var jo veien hit veldig kort... :fnise: 

Men altså, skal du treffe eselet? Her forventes full rapport...

Hvis jeg slipper inn, etter "God ettermiddag, Herr Esel!" :fnise:

Skrevet
Roadrunner skrev (31 minutter siden):

@Sauen Shaun Er det riktigst å tiltale eselet med Herr Esel, Mister Esel eller bare Esel? *forbereder morgendagen*

Æh... Jeg tror du med stor fordel kan tiltale ham med hans virkelige navn... Jeg  tenker eselet har det best med å være uvitende om kallenavnet sitt... :ler: 

Skrevet (endret)

Er det slik at @Roadrunner antyder at noen i optikerbransjen har tatt ett glass for mye?🤔

Endret av Cata
Skrevet
Cata skrev (4 minutter siden):

Er det slik at @Roadrunner antyder at noen i optikerbransjen har tatt ett glass for mye?🤔

Det kan muligens tolkes slik :lur:

Skrevet
Sauen Shaun skrev (23 minutter siden):

Æh... Jeg tror du med stor fordel kan tiltale ham med hans virkelige navn... Jeg  tenker eselet har det best med å være uvitende om kallenavnet sitt... :ler: 

Men et Velkommen til gards-dørskilt hadde jo vært på sin plass :fnise: 

Skrevet

Spent på om middagen hos Sau + Esel er høy, kraftfor eller noe annet? :klo: Eller får jeg ei skål fuglefrø?

Skrevet (endret)

Jeg venter spent på rapport fra tungeglipp når Fuggel nevner Esel (og Sau rødmer). 

....

Rene Zoo'en når jeg tenker etter. :fnise: 

Endret av Cata
Skrevet

:skratte: Dette kan bli gøy...  :skratte: 

Og menyen består ikke av høy eller fuglefrø... Derimot blir det servert latmannsversjonen av betasuppe (Trøndersodd med lapskausblanding i). 

Skrevet
Daria skrev (37 minutter siden):

🐞 :hoppendeglad: :kyss:

:klo:

Skrevet

Jeg har fått sjokolade i posten - marihøneformet :fnise: 

Skrevet
Daria skrev (59 minutter siden):

🐞 :hoppendeglad: :kyss:

Fordi du fortjener det :klemmer:

Skrevet

skulle og burde er vel dagens ord... Men arbeidslysta forsvant et sted... :rolleyes:

Skrevet

Tjukkebollefeitesauen må på shopping før ferien. :grine: Er mye sommertøy som har krympa i skapet… 

Skrevet
Sauen Shaun skrev (7 minutter siden):

Tjukkebollefeitesauen må på shopping før ferien. :grine: Er mye sommertøy som har krympa i skapet… 

:troest:

Skrevet
Sauen Shaun skrev (7 timer siden):

Kjærestekilo? :rosaengel:

Skrevet

Shoppingen gikk greit. Fikk kjøpt to bluser, to topper, tre T-skjorter, ei joggebukse og ei penbukse i en og samme butikk. Og alt til en svært god pris. :nigo: Så nå er Sauen litt mer happy med tanke på å pakke til ferien. :jepp: Men kiloene skal vekk igjen… :sur:

Roadrunner skrev (På 10.6.2021 den 8.48):

:troest:

Takk :klem:

Cata skrev (På 10.6.2021 den 16.23):

Kjærestekilo? :rosaengel:

Nope, koronakilo. Altfor mye kjede seg hjemme i sofaen og se på TV. Ikke sunt i det hele tatt. :sukk:

Skrevet
Sauen Shaun skrev (På 1.4.2021 den 21.24):

Når man har vært ute på tur, og er støl to timer etterpå - da kan de to neste dagene bli interessante 😂😂

Ja, det er sant. Lykke til! 😄

Skrevet

Sauen har labbet i sokogen med altfor tung ryggsekk i helga. Sauen har «sovet» i hengekøye i helga. Sauen er støl i dag. :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...