Jerle Skrevet 21. juni 2017 #3501 Del Skrevet 21. juni 2017 13 timer siden, loffen skrev: Sauen! Nå har denne streiken/ferien/boikotten/whatever vart lenge nok! 2 timer siden, Roadrunner skrev: Så enig! Får da være måte på! Kanskje hun ikke liker oss lenger? Saaaaaauuuuen???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. juni 2017 #3502 Del Skrevet 21. juni 2017 Sauen er sikkert ute på gåtur i det fine været. Eller blitt spist opp av myggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. juni 2017 Forfatter #3503 Del Skrevet 25. juni 2017 Sauen er tilbake Er ikke ute på tur i dag. Og er heller ikke oppspist av mygg (bare nesten *klør*)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. juni 2017 #3504 Del Skrevet 25. juni 2017 Sitter du ikke på trappa heller? Ser på flyene og kjaser med naboen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. juni 2017 Forfatter #3505 Del Skrevet 25. juni 2017 4 minutter siden, Roadrunner skrev: Sitter du ikke på trappa heller? Ser på flyene og kjaser med naboen? Nei... Det regner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. juni 2017 Forfatter #3506 Del Skrevet 26. juni 2017 God morgen Som vanlig en trøtt sau her... Prøver stadig å sove lenge. Men lykkes sjelden med det. I dag startet dagen 06.55. Det siste halvåret har fatiguen vært verre enn noen gang. Aldri uthvilt... Men-men, jeg kommer meg gjennom denne dagen også. Planen er en tur til saueklipperen. Også håper jeg det er energi igjen til en tur til piren etterpå. Deretter har jeg planer om å sløve ute med bok (hvis ikke både jeg og boka blåser bort). Og kanskje naboen dukker opp for litt kjas utpå ettermiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. juni 2017 #3507 Del Skrevet 26. juni 2017 Mistenker vel at det blir litt kjas ja Og du? Regn er vel ingen hindring? Kan du ikke smelle sammen noe kanelboller eller no' og ha klar i fryser'n til dager med ruskevær? Så har du noe å servere'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. juni 2017 #3508 Del Skrevet 27. juni 2017 Mårn mårn, håper dagen din er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 27. juni 2017 #3509 Del Skrevet 27. juni 2017 Nabokjas er bra! Og om ikke nabo skulle dukke opp så er sløving i stol med bok ikke så verst det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. juni 2017 Forfatter #3510 Del Skrevet 28. juni 2017 God morgen Her går dagene i tur og nabokjas. Ja, og en og annen legetimen... Er inne i den store årlige servicen nå. Fastlege og revmatolog forrige uke. Øyelege i morgen. Greit å få det gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. juni 2017 Forfatter #3511 Del Skrevet 28. juni 2017 På 26.6.2017 den 12.20, Roadrunner skrev: Mistenker vel at det blir litt kjas ja Og du? Regn er vel ingen hindring? Kan du ikke smelle sammen noe kanelboller eller no' og ha klar i fryser'n til dager med ruskevær? Så har du noe å servere'n Litt kjas i gården her ja... Men holder med godværskjas foreløpig, så får tiden vise om det blir noe på regnværsdager og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. juni 2017 Forfatter #3512 Del Skrevet 28. juni 2017 20 timer siden, loffen skrev: Mårn mårn, håper dagen din er fin! Heisann Stort sett fine dager her for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. juni 2017 Forfatter #3513 Del Skrevet 28. juni 2017 16 timer siden, Cata skrev: Nabokjas er bra! Og om ikke nabo skulle dukke opp så er sløving i stol med bok ikke så verst det heller. Nabokjas er veldig bra Og det er bok ute i gården og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 28. juni 2017 #3514 Del Skrevet 28. juni 2017 19 minutter siden, Sauen Shaun skrev: Litt kjas i gården her ja... Men holder med godværskjas foreløpig, så får tiden vise om det blir noe på regnværsdager og... Aner jeg en flørt på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. juni 2017 #3515 Del Skrevet 28. juni 2017 *vurderer å innføre begrepet "kjasestatus" i Fjøset* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. juni 2017 Forfatter #3516 Del Skrevet 29. juni 2017 En av slektningene til Fuggel'n har bosatt seg i øynene mine. I følge øyelegen har jeg fått grå stær... Også regner det i dag. Så da blir det ikke noe ettermiddagskjas i gården heller ikke dag... Burde kanskje ikke stått opp i det hele tatt i dag... På 28.6.2017 den 10.00, Jerle skrev: Aner jeg en flørt på gang? Mulig... Er i hvert fall lov til å håpe... 19 timer siden, Cata skrev: *vurderer å innføre begrepet "kjasestatus" i Fjøset* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. juni 2017 #3517 Del Skrevet 29. juni 2017 Fugler gjør seg best utendørs (og på dagtid *ser stygt på alle som skriker utenfor vinduet mitt om natta*). Operasjon neste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. juni 2017 #3518 Del Skrevet 29. juni 2017 Huff så kjedelig. Men grått er ikke verste fargen man kan få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. juni 2017 Forfatter #3519 Del Skrevet 29. juni 2017 1 time siden, Daria skrev: Fugler gjør seg best utendørs (og på dagtid *ser stygt på alle som skriker utenfor vinduet mitt om natta*). Operasjon neste? Nei, det har ikke kommet så langt enda. Var til kontroll i oktober, da var det ingen antydning til fugler. I dag var det et lite felt på hvert øye. Ny kontroll i mars, så får vi se hvor hissige de grå fuglene er. 31 minutter siden, Skravla skrev: Huff så kjedelig. Men grått er ikke verste fargen man kan få. Takk Hadde vært mye verre om det var grønne fugler ja... Men jeg er jo så heldig at jeg er disponert for dem og. Så det er bare å følge opp kontrollene framover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. juni 2017 #3520 Del Skrevet 29. juni 2017 Ææææsj, fugler a gitt. (Sorry Fuggel'n) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå