Roadrunner Skrevet 14. november 2015 #2621 Del Skrevet 14. november 2015 Jepp, vi har vært på Dtømmeplassen et par ganger Og Dampbageriet ligger flere steder i byen, i alle fall i Rådhusgata og Markens. Og har en veeeeldig godt speltbrød! Kos deg på kjøpesenteret i dag! Tror jeg skal avvente mer handling til etter lønning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. november 2015 Forfatter #2622 Del Skrevet 14. november 2015 Jepp, vi har vært på Dtømmeplassen et par ganger Og Dampbageriet ligger flere steder i byen, i alle fall i Rådhusgata og Markens. Og har en veeeeldig godt speltbrød! Kos deg på kjøpesenteret i dag! Tror jeg skal avvente mer handling til etter lønning... Blir nok ikke den store handlinga på meg heller i dag. Men jeg skulle hatt noen småting på Panduro. Også skal jeg se etter om det kanskje kan bli med en julegave eller to hjem. Men jeg må nok ut igjen en tur til når det kommer penger på kontoen. Relativt skrapet der nå... Og når vi snakker om kaféer i byen. Har du vært på et sted som heter "Bønder i byen"? Har ikke prøvd det, men blitt det anbefalt... Tror det må testes ut etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. november 2015 #2623 Del Skrevet 14. november 2015 Nope - ikke fått testet den restauranten ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. november 2015 Forfatter #2624 Del Skrevet 15. november 2015 God morgen. I dag tror jeg det blir en pysjdag. Foreløpig har jeg ihvertfall ingen planer om å bevege meg utenfor huset. Men det kan jo endre seg iløpet av dagen. Blir det fint vær, så kan det jo tenkes jeg fristes til en liten rusletur. Ellers har jeg jo litt forskjellig å pusle med her hjemme. Det er to uker til huset skal være i orden. Kanskje rydde og vaske matskapet i dag? Eller kanskje rydde opp i scrappesakene mine (der råder det et fargerikt kaos)? Vi får se hva dagen bringer... Nope - ikke fått testet den restauranten ennå Kanskje en bysleng for å se på julegatene når de er blitt tent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. november 2015 #2625 Del Skrevet 15. november 2015 Høres ut som en plan Vi har jo en utestående bankett også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. november 2015 Forfatter #2626 Del Skrevet 15. november 2015 Høres ut som en plan Vi har jo en utestående bankett også... Vi får gjøre det til en liten julebankett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. november 2015 Forfatter #2627 Del Skrevet 16. november 2015 God morgen. I går ble en nydelig dag med strålende Jeg fikk ikke gjort så mye her hjemme. Men jeg kombinerte rydding og tur ut i frisk luft. Jeg tok ihvertfall med meg glass og metallavfall da jeg gikk ut, så la jeg turen forbi returpunktet for sånt... Og nå er jeg vanvittig glad jeg tok en tur i går. For i dag er det skikkelig høstvær. Så i dag blir helt sikkert en innedag. Men hva den innedagen fylles med vet ingen foreløpig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. november 2015 #2628 Del Skrevet 16. november 2015 Mårnings! Skikkelig ruskevær i dag ja - bøtter jo ned! Godt med en skikkelig finværssøndag å leve på da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. november 2015 Forfatter #2629 Del Skrevet 17. november 2015 God morgen. Det bøtter ned i dag og. Men samtidig er det nullføre og folk står her ute og skraper is av bilrutene... I dag står det vaffelsteking på programmet. Skal på et arrangement i kveld, og har lovet å ta med vafler. Jeg har ikke vaffeljern, men minstesøster kommer straks innom med et jeg får låne. Også kommer det skoleunger innom her i ettermiddag, og da er det greit at tante har noen vafler på lur... Mårnings! Skikkelig ruskevær i dag ja - bøtter jo ned! Godt med en skikkelig finværssøndag å leve på da...Ja, i går var skikkelig ruskeværsdag... Godt å bare være inne i går. Fikk faktisk gjort litt her hjemme og. Så huset ser mye bedre ut i dag enn i går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. november 2015 Forfatter #2630 Del Skrevet 18. november 2015 God formiddag. Så langt har jeg spist frokost, sett gjennom alle viktige og uviktige oppdateringer på face, hatt rørlegger på do og snakket litt med Turbo... Ute er det oppholdsvær og kaldt. Jeg orker ikke onsdagslunsjen i dag. Men skal bort for å hjelpe til med noe veldedig arbeid en times tid i ettermiddag. Det er bare å legge sammen noen klær på et lager i nabolaget. Utover det blir dette en rolig dag. Gårdagen ble veldig fin. Kjempekos å ha ungene noen timer. Og jeg må snart ha meg eget vaffeljern (men jeg må vente til romjul med å kjøpe det, for jeg har satt det på ønskelista mi til jul). Sjelden har jeg sett ungene så fornøyd som da de gomlet nystekte vafler og skravlet i vei om alle tanker om advent og jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. november 2015 #2631 Del Skrevet 18. november 2015 Så koselig med tanteunger på vaffelbesøk! Var jo ingen liten haug vafler du hadde stekt heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. november 2015 Forfatter #2632 Del Skrevet 18. november 2015 Så koselig med tanteunger på vaffelbesøk! Var jo ingen liten haug vafler du hadde stekt heller... Ja, det var kos. Jeg stekte vafler av 2 liter melk og et beger rømme, så det ble noen plater ja... Og når kvelden var over var det ikke en vaffel igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. november 2015 Forfatter #2633 Del Skrevet 19. november 2015 God morgen. Det er vått ute i dag. Og jeg er tidlig i gang med dagen. Tidlig time hos revmatolog i byen. Heldigvis ikke tidligere enn at jeg rekker å kose meg med kaffe og knekkebrød før jeg drar. Og heldigvis ingen fastende blodprøver i dag (det skal jeg ta på mandag)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. november 2015 Forfatter #2634 Del Skrevet 20. november 2015 God morgen. Oppholdsvær ser det ut til. Men jeg tror det er kaldt ute. Det skrapes is av bilruter utenfor her...Ganske snart skal jeg avgårde til foreningen. Skal være med og servere grøt til pensjonistene der. Pleier å være veldig trivelig på kjøkkenet når det er pensjonistforening. Og etterpå skal jeg være med ei fra foreningen hjem. Gårdagens legebesøk gikk forresten bra. Ingen store nyheter å få. Bare det jeg allerede vet. Altså at sykdommen er litt forverret etter bronkitten og penicillinkuren... Ja-ja, jeg kommer forhåpentligvis tilbake til normal tilstand igjen snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. november 2015 #2635 Del Skrevet 20. november 2015 Mårnings! Jepp, det er ganske kjølig utenfor... Her var det 0 grader og småglatt på sideveiene da jeg kjørte avsted, virker som om vinteren er i komminga. I alle fall i helgen, ser de truer med helt ned i -5 natt til søndag Godt man har masse ved!Kos deg i foreningen - høres ut som en trivelig dag i vente for Sauen.Og krysser fingrene for bedring av formen nå som basillene har reist.Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. november 2015 #2636 Del Skrevet 20. november 2015 Ha en trivelig dag. Her står det "skalleraking" på programmet. Fant ut at når jeg "må" ta fri og når jeg endret reisevekkplaner så kan jeg like gjerne gå til frisøren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. november 2015 Forfatter #2637 Del Skrevet 21. november 2015 God morgen. Lenge siden Sauen har sovet så lenge som i dag. Blir en svært rolig dag i dag. Skal en liten tur på butikken. Også kommer ei venninne innom i kveldinga. Lurer veldig på hva slags mat jeg skal lage til hun kommer. Gårdagen ble lang og fin. Veldig koselig på grøtfest i foreningen. Og veldig koselig på besøk. Men fryktelig kaldt å vente på bussen hjem igjen. Kan ikke huske sist jeg har frosset så ille som i går kveld. Med andre ord må vintersko og vinterjakke fram i dag. Mårnings! Jepp, det er ganske kjølig utenfor... Her var det 0 grader og småglatt på sideveiene da jeg kjørte avsted, virker som om vinteren er i komminga. I alle fall i helgen, ser de truer med helt ned i -5 natt til søndag Godt man har masse ved!Kos deg i foreningen - høres ut som en trivelig dag i vente for Sauen.Og krysser fingrene for bedring av formen nå som basillene har reist.Kos deg!Takk takk. Dagen i går ble veldig fin. Håper bare at basillene fikk nytt fotfeste etter en fryktelig kald tur hjemover i går kveld... Ha en trivelig dag. Her står det "skalleraking" på programmet. Fant ut at når jeg "må" ta fri og når jeg endret reisevekkplaner så kan jeg like gjerne gå til frisøren. Skallerakinga ble veldig vellykket så jeg på bildet du sendte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 21. november 2015 #2638 Del Skrevet 21. november 2015 Håper bare at basillene fikk nytt fotfeste etter en fryktelig kald tur hjemover i går kveld... Formoder en "ikke" er ramlet ut av setningen der? Håper Mr. Hoste har gått videre til andre jaktmarker og ikke finner veien tilbake til deg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 21. november 2015 #2639 Del Skrevet 21. november 2015 Leiligheten er invadert for andre helg på rad. Forrige helg var foreldrene mine her, denne helgen er svigerfar og svoger her på cupfinalehelg. Veldig trivelig, men jeg var syk da jeg våknet (altså sykdommen min er ikke god i dag), og da er det litt slitsomt. Heldigvis har gubben tatt hintet og de har dratt til byen en tur. Så da er sikkert hodet og kropp på plass igjen når de kommer tilbake. I morra skal vi altså på cupfinalen! Hurra!håper basiliskene holder seg borte, sauen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. november 2015 Forfatter #2640 Del Skrevet 21. november 2015 Formoder en "ikke" er ramlet ut av setningen der? Håper Mr. Hoste har gått videre til andre jaktmarker og ikke finner veien tilbake til deg igjen. Det hadde ramlet ut en ikke der ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå