Gå til innhold

Nyfjøset.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sauen Shaun skrev (18 timer siden):

Jeg har stoff og mønster til en kjole.

Hvor får man tak i mønster som passer??? Mine sporadiske forsøk på å sy i ungdommen havarerte stadig på at jeg måtte ...hmm...tilpasse enkelte ting som f.eks livvidde som ikke passet helt med de andre målene. Det gikk sjelden greit. Denne sy-iveren inspirerer imidlertid litt. Understreker ordet "litt" for det ville nok endt i katastrofe. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cata skrev (13 minutter siden):

Hvor får man tak i mønster som passer??? Mine sporadiske forsøk på å sy i ungdommen havarerte stadig på at jeg måtte ...hmm...tilpasse enkelte ting som f.eks livvidde som ikke passet helt med de andre målene. Det gikk sjelden greit. Denne sy-iveren inspirerer imidlertid litt. Understreker ordet "litt" for det ville nok endt i katastrofe. 

Jeg må som regel også tilpasse mønstrene. Jeg er ikke skapt i standardfasong… :sjenert:

Skrevet
Sauen Shaun skrev (4 minutter siden):

Jeg må som regel også tilpasse mønstrene. Jeg er ikke skapt i standardfasong… :sjenert:

Mhm, det var der det gikk veldig fort galt da jeg prøvde  i tenårene. :rødme:

Skrevet

Blir mye prøving og feiling for min del ihvertfall… 

• 2 uker senere...
Skrevet

Dugnad i borettslaget i ettermiddag. Og alle hjerter gleder seg… not… :sukk:

Skrevet
Sauen Shaun skrev (20 minutter siden):

Dugnad i borettslaget i ettermiddag. Og alle hjerter gleder seg… not… :sukk:

:trøst:

Skrevet

To av livets gåter:

1: Hvorfor må alltid pc’n ha oppdatering når jeg må skynde meg og printe ut noe som haster?  :klo:

2: Hvorfor er puta i midten alltid mykest og best? Altså, vi har tre puter i senga. De er kjøpt samtidig, og er av samme merke og type. Men den i midten er best. Når jeg skifter på senga, bytter jeg rundt på putene, men uansett hvordan jeg bytter plass på putene - så er den i midten mykest og best… :klo:

Skrevet

:fnise:

Bare en advarsel til neste gang du trenger PC-en. I kveld kommer nye Windowsoppdateringer (andre tirsdag hver måned sender Microsoft ut oppdateringer), så i løpet av uken kan du nok bare installere og restarte. Så er det gjort :jepp:

Skrevet
Roadrunner skrev (10 minutter siden):

:fnise:

Bare en advarsel til neste gang du trenger PC-en. I kveld kommer nye Windowsoppdateringer (andre tirsdag hver måned sender Microsoft ut oppdateringer), så i løpet av uken kan du nok bare installere og restarte. Så er det gjort :jepp:

:thankyou: PC-en må brukes igjen både i morgen og torsdag…

Skrevet
Sauen Shaun skrev (36 minutter siden):

1: Hvorfor må alltid pc’n ha oppdatering når jeg må skynde meg og printe ut noe som haster?  :klo:

Det er en innebygget oppdragende effekt - den vil lære deg til å gjøre ting i tide heller enn å vente til det haster :fnise: 

Skrevet
Daria skrev (4 timer siden):

Det er en innebygget oppdragende effekt - den vil lære deg til å gjøre ting i tide heller enn å vente til det haster :fnise: 

:sjokkert: Det er nytteløst… Der er jeg uhelbredelig… :fnise:

Skrevet

:skriver: Sauen gjør ting hun ikke kan i dag. Og sender en stor takk til Fuggel’n som har redda både denne dagen og morgendagen for meg. :klemmer:  Noen ganger kommer den mer eller mindre selvlærte Sauen til kort når ting må ordnes på PC. 

Skrevet
Sauen Shaun skrev (1 time siden):

:skriver: Sauen gjør ting hun ikke kan i dag. Og sender en stor takk til Fuggel’n som har redda både denne dagen og morgendagen for meg. :klemmer:  Noen ganger kommer den mer eller mindre selvlærte Sauen til kort når ting må ordnes på PC. 

:klem3:

Heldigvis noe som lot seg forklare og verifisere via chat og epost - så bare godt å kunne hjelpe! Håper sluttresultatet blir bra :jepp:

Skrevet (endret)
Roadrunner skrev (2 timer siden):

:klem3:

Heldigvis noe som lot seg forklare og verifisere via chat og epost - så bare godt å kunne hjelpe! Håper sluttresultatet blir bra :jepp:

Om resultatet blir brukbart vet jeg ikke før i morgen. Da skal det printes ut og godkjennes av sjefen for prosjektet. :redd:

Endret av Sauen Shaun
Skrevet

God formiddag :kaffekopp: :kaffekopp:

Dag fire med feber, sår hals, tett snute, vondt hode og ømme muskler. Joda, litt lei nå. Orker ikke strikke engang. Blir noen teite spill på mobilen og litt TV. Og ellers mest snorking… :veslejenta: 

Skrevet
Roadrunner skrev (34 minutter siden):

God bedring! :klem3:

:thankyou: Er ihvertfall litt bedre i dag. Har orket å dusje, re senga og putte mitt eget melkeglass i oppvaskmaskina. Så mye har jeg ikke gjort siden fredag… 

Skrevet

Du rakk akkurat å komme deg etter forrige runde?

Skrevet
Daria skrev (18 minutter siden):

Du rakk akkurat å komme deg etter forrige runde?

Det er vel heller forrige runde som har slått ut for fullt… ting tar tid hos meg…

Skrevet

Du vil ha mest mulig for pengene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...