Gå til innhold

Hva er farlig vakkert i dine øyne? Bilder!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, hva er farlig vakkert i dine øyne? Sleng på bilder! Gøy! :)



Anonymous poster hash: a8f8e...e77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lol, nå får du gi deg. Bare fordi en fyr kalte deg farlig vakker, så skal du sammenligne deg med de? Eller hva er greia?



Anonymous poster hash: e3943...cfc
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, nå får du gi deg. Bare fordi en fyr kalte deg farlig vakker, så skal du sammenligne deg med de? Eller hva er greia? Anonymous poster hash: e3943...cfc

Jeg er hun som ble kalt "farlig vakker" av en fyr. Og jeg er IKKE TS AV DENNE TRÅDEN. Bare sånn at det er klart.

Anonymous poster hash: 8d9f6...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan desverre ikke legge ut bilde av kjæresten min her... Men han er farlig vakker!! Nam, nam! Ser alle de lange blikkene han får fra andre damer når vi er ute blandt folk, så det er ikke bare objektivt sett. Er bare utrolig glad for at han elsker bare lille meg! :)

Anonymous poster hash: 60035...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Hva som er 'farlig vakkert' er så avhengig av de øynene som ser.

Bilder ville bare fortelle hva den som legger dem ut definerer som 'farlig vakkert', og heller ikke gjengi den helheten som gjør et menneske 'farlig vakkert'.

Ingen bilder herfra fordi man legger ikke ut privatfotos av andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to personer som kunne fått meg mo i knærne, og det er Ricky Martin og Alexander Rybak. Flaut, men sant, særlig fordi Ricky Martin er homofil og Rybak er altfor ung og fjollete. Nå har jeg ikke møtt noen av dem, kanskje de ikke eier utstråling irl?



Anonymous poster hash: 8d320...b63
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ordentlig forelsket i to stykker, de er de eneste jeg syntes var farlig vakre.

Nå er det mange år siden, og følelsene er borte osv.
Så nå ser jeg ikke på dem som farlig vakre lenger, så antar at det er det som gjør mennesker farlig vakre for min del.

Men de var begge høye, slanke, brunt hår osv.
Men de er ikke slikt en snur seg etter på gaten generelt.



Anonymous poster hash: b13ed...d66
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to personer som kunne fått meg mo i knærne, og det er Ricky Martin og Alexander Rybak. Flaut, men sant, særlig fordi Ricky Martin er homofil og Rybak er altfor ung og fjollete. Nå har jeg ikke møtt noen av dem, kanskje de ikke eier utstråling irl? Anonymous poster hash: 8d320...b63

Alexander Rybak er SÅ mye herligere "irl"!!

Anonymous poster hash: 8d9f6...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En som man ikke fortelle at man liker, en som er så fin at du dagdrømming om ham og må passe på å ikke gå rundt å smile, for folk kan spørre hvem du tenker på.

Han er så langt fra muligheten å få eller møte.

Kanskje vi møtes i det skjulte en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette

Polar_Bear_-_Alaska.jpg

Vakkert dyr, men veldig farlig, ikke prøv å klapp!

Off topic, men du kommer med det ene gullkornet etter det andre du, også ligner du fader meg på Channing Tatum også! Smelt <3

Anonymous poster hash: 569a2...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gunfreak

Off topic, men du kommer med det ene gullkornet etter det andre du, også ligner du fader meg på Channing Tatum også! Smelt <3

Anonymous poster hash: 569a2...2bd

Tror ikke så mange er enige med deg, hverken med første eller andre mening, men takk takk!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke så mange er enige med deg, hverken med første eller andre mening, men takk takk!

Det tror jeg! Heldig den jenta som får deg :)

Anonymous poster hash: 569a2...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er alle så useriøse her, da?

For å faktisk bidra litt her i tråden, så er Adriana Lima farlig vakker, etter min mening! Og en mann som er farlig vakker er Ian Somerhalder. :rodmer: Det er et eller annet med øynene deres. De ser så "slemme" ut, samtidig som de er grisedeilige begge to!

tumblr_lti15alS8A1r5niqeo1_500.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...