Gå til innhold

Sex med "voksen" mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fra en annen kvinnes ståsted ser ikke jeg den forskjellen. Exen min hadde jeg fantastisk sex med i en alder av 22, den eldste jeg har hatt sex med er 33 og han var en hel del dårligere.

Anonymous poster hash: c0e57...64f

2 personer gir ikke noe statistisk grunnlag da. Jeg har selvsagt også møtt voksne menn som er dårlige, og unge som er gode, men når man diskuterer dette på denne måten generaliserer vi over tendenser hos flertallet.

Anonymous poster hash: 47810...c77

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 23.. tanken på å være med noen eldre enn 30.. noo thanks. kunne ikke tenkt meg det.

for meg er alder viktig. synes (beklager for dette) men at det er ekkelt når unge jenter ligger med eldre/gamle menn.. men en 40 åring, og en 60åring gjør meg ingenting.

Anonymous poster hash: fcb2a...1d7
  • Liker 1
Skrevet

2 personer gir ikke noe statistisk grunnlag da. Jeg har selvsagt også møtt voksne menn som er dårlige, og unge som er gode, men når man diskuterer dette på denne måten generaliserer vi over tendenser hos flertallet.

Aldersgruppen på de jeg har hatt sex med ligger under 28 år, og alle utenom et unntak da vi var begge 16 år var veldig gode. Så den generaliseringen passer ikke inn i det hele tatt hos meg. Kanskje det er mer gjeldende for kvinner som ikke er så utforskende i senga selv og derfor trenger en eldre selvsikker mann.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Er det ikke greit hun syns svigefar er sexy da?

Om mannen ligner litt på faren sin vet hun jo at han bare blir mer sexy når han kommer på faren sin alder?

• Liker 4
Skrevet

Er det ikke greit hun syns svigefar er sexy da?

Om mannen ligner litt på faren sin vet hun jo at han bare blir mer sexy når han kommer på faren sin alder?

Akkurat! Det er ikke som om jeg flørter med han eller noensinne kommer til å gjøre det. Jeg syns bare han er heit. Og han er veldig lik mannen min ja :)

Anonymous poster hash: 5e79c...5f6

• Liker 1
Skrevet

Aldersgruppen på de jeg har hatt sex med ligger under 28 år, og alle utenom et unntak da vi var begge 16 år var veldig gode. Så den generaliseringen passer ikke inn i det hele tatt hos meg.

Hvis du bare har hatt sex med én over 28 år, og han var dårlig kan det fortsatt hende du har noen overraskelser i vente, men ok. (Den yngste jeg har hatt instant wow-faktor sex med var forøvrig 27, men vi hadde, og har fortsatt veldig god seksuell kjemi.)

Skrevet

Hvis du bare har hatt sex med én over 28 år, og han var dårlig kan det fortsatt hende du har noen overraskelser i vente, men ok. (Den yngste jeg har hatt instant wow-faktor sex med var forøvrig 27, men vi hadde, og har fortsatt veldig god seksuell kjemi.)

Jeg tviler på det er så mye mer som kan overraske meg nå.

Skrevet

Ryddet for krenkende utsagn. Minner om at i dette forumet skal man vise hensyn til andres preferanser og fantasier.

Stjernesol, mod.

• Liker 1
Skrevet

For meg har alder aldri vært et tema når det kommer til kun sex.

Til forhold vil jeg ha de litt nærmere min egen alder.

Og ikke alle eldre menn er gode i senga, men den gjennomsnittlige eldre mann er nok bedre i senga, og har mer erfaring, enn en gjennomsnittlig ung mann.

Personlig har jeg opplevd begge deler (både bra og dårlig sex med eldre mann).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...