Gå til innhold

Sex med "voksen" mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg spør. lille-pus er god på å være hånlig, hun om det.jeg synes ikke det er helt på jordet å undre seg om hva andre kvinner mener om dette.

Hvis du er 42 og henger deg opp i slike 'regler' så.... jaja...

Anonymous poster hash: 3316b...d0e
Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg spør. lille-pus er god på å være hånlig, hun om det.jeg synes ikke det er helt på jordet å undre seg om hva andre kvinner mener om dette.

Anonymous poster hash: 3316b...d0e

Hør her: Du er 42.

Da er det kanskje på tide å se litt bort fra alle de såkalte regler og standarder som verserer rundtomkring.

Har du litt trygghet i deg selv, vet hva og hvem du liker, så er det kanskje ikke så fryktelig farlig om hun er 27 år og 364 dager.. altså utenfor den magiske grensen.

Jeg synes faktisk det er andre ting enn en oppsatt regneregel for aldersdifferanser som er mye vikitgere enn tallene, - og det synes jeg du skal ta utgangspunkt i også.

Så kan jeg jo si at i en alder av 42 ville jeg ikke tenkt en liten tanke om å knulle en kar på 28, - men det er bare meg.

Hva slags forhold du eventuelt kan få til jentene du tenker på er helt opp til deg. Så skal det bli noen fremgang så må du ta tak i situasjonen.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 27, så er vel ikke akkurat ei lita jente lenger, men dog..

Tanken på sex med en eldre mann tenner meg. Kjekk og erfaren. Veit hva han driver med. Det nærmeste jeg noen gang kom var sex med en på 35 da jeg var 25. Nå er jeg gift, så det får bli med tanken (og vibratoren) :P

Anonymous poster hash: 15024...5d9

• Liker 1
Skrevet

Altså dere som mener at bare det at han stiller spørsmålet er "umodent"... det er ingen tvil om at det fordømmelse rundt par med stor aldersforskjell - for kvinner, at hun bare er ute etter penger, status, hva enn han har. For menn, at de er "gamle griser".

Alle forholder seg til sosiale normer og bryr seg til en viss grad om hva som sies om dem. Jo mer posisjonert man er i sin stilling, jo mer MÅ man tenke på det. En venn av foreldrene mine forlot kona for en yngre medarbeider i advokatfirma. Nabokjerringene til ekskona har aldri sluttet å prate.

Selv her på KG slenger kvinner om seg med skjellsord - noen mener det er "unaturlig" av godt voksne menn å være interessert i tyve år yngre kvinner (hvilket de fleste av oss vet det ikke er).

Det virker som man ikke kan vinne her. Satser man uten å be KGs kvinner "om lov" er man en gammel gris, ber man "om lov", så er man altfor usikker til å være 42.

Til TS - det er normalt, men det er alltid noen som rynker på nesa. Du må bare spørre deg selv om dette er mennesker hvis mening er en bekymring for deg.

• Liker 2
Skrevet

Så lenge kjemien er der så har ikke alder noe å si. Har regelmessig sex med en på 42 (er 27 selv), og det er ikke noe galt i det :)

Anonymous poster hash: cbd68...0d4

Skrevet (endret)

Jeg er 27, så er vel ikke akkurat ei lita jente lenger, men dog..

Tanken på sex med en eldre mann tenner meg. Kjekk og erfaren. Veit hva han driver med. Det nærmeste jeg noen gang kom var sex med en på 35 da jeg var 25. Nå er jeg gift, så det får bli med tanken (og vibratoren) :P

Anonymous poster hash: 15024...5d9

Er vel erfaren når man er 27(menn på din alder) også? da har man kanskje hatt sex i 10 år og bør vite hva man driver med. Forstår ikke at de 10 neste årene er så viktige.

Endret av Summers
Skrevet

Forstår ikke at de 10 neste årene er så viktige.

De er det. Fra en kvinnes ståsted må jeg si at det er stor forskjell på en mann på 25, en på 35 og en på 45, feks. En på 25 er bare en guttevalp seksuelt, og har mye igjen før han kan måle seg med en som er ti år eldre. Fra 35 flater læringskurven litt ut, men man utvikler seg jo hele livet.

Anonymous poster hash: 47810...c77

• Liker 5
Skrevet (endret)

De er det. Fra en kvinnes ståsted må jeg si at det er stor forskjell på en mann på 25, en på 35 og en på 45, feks. En på 25 er bare en guttevalp seksuelt, og har mye igjen før han kan måle seg med en som er ti år eldre. Fra 35 flater læringskurven litt ut, men man utvikler seg jo hele livet.

Jeg er "guttevalp" og ikke kvinne som har prøvd både eldre og yngre så jeg vet jo ikke, men ser nesten for meg at dette bare handler om selvoppfyllende forventninger, kvinner tenker at en eldre mann er mer erfaren og derfor virker han mer erfaren selv om han skulle prestere det objektivt samme som en yngre. mann.

Vi får se når jeg blir eldre(eventuelt homosex), men ser ikke hva man trenger 20 år på å lære.

Endret av Summers
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Jeg er ikke så helt sikker på at det nødvendigivs trenger ha noe med alderen å gjøre...

Man gjør seg noen antagelser om at når menn kommer opp i rundt 40 så har de vært i forhold hvor de har praksis, har sammen med sin parner/partnere opparbeidet trygghet og bedre kunnskap om seg selv, om kvinner og om sitt eget seksuelle vesen.

- og for mange er dette en sannhet, men at det gjelder for 'alle' vil nok være en overdrivelse.

Og... erfaringer er jo akkurat det: erfaringer med 'noe' og med 'noen'... det er ikke sikkert at det som er erfart er det en yngre kvinne vil sette pris på å få i seng.

Rent seksuelt vil det nok være selvtryggheten og kunnskapen om kvinners variasjon som er det viktigste.

Det er ingen regel som tilsier at noen av disse nødvendigvis må bli større med 10 år ekstra år på baken... det avhenger jo av hva de 10 årene har vært...

Edit: Leif og leggetid

Endret av Lille-pus
Skrevet

Jeg synes svarene dine er hånlige og lite opplysende jmfr hva han tar opp. Ikke spurte han om 27-28 år gamle kvinner heller. Slutningen om at man ikke spør kvinner om slikt dersom man er "trygg på seg selv" er bare kjip. Legg av.

Hør her: Du er 42.

Da er det kanskje på tide å se litt bort fra alle de såkalte regler og standarder som verserer rundtomkring.

Har du litt trygghet i deg selv, vet hva og hvem du liker, så er det kanskje ikke så fryktelig farlig om hun er 27 år og 364 dager.. altså utenfor den magiske grensen.

Jeg synes faktisk det er andre ting enn en oppsatt regneregel for aldersdifferanser som er mye vikitgere enn tallene, - og det synes jeg du skal ta utgangspunkt i også.

Så kan jeg jo si at i en alder av 42 ville jeg ikke tenkt en liten tanke om å knulle en kar på 28, - men det er bare meg.

Hva slags forhold du eventuelt kan få til jentene du tenker på er helt opp til deg. Så skal det bli noen fremgang så må du ta tak i situasjonen.

Anonymous poster hash: 35317...585

Gjest Whitestripes
Skrevet

Det største problemet her er ikke aldersforskjeller, men at du tenker på å ha sex med damer du jobber sammen med. Det kan skape problemer. You don`t shit where you eat.

• Liker 2
Skrevet

Når jeg var 24 var jeg sammen med en på 41.... Men alderen var aldri ett tema, og jeg var ingen "golddigger" hvis det er det dere tror... Vi bare falt for hverandre, og da var alderen totalt uvesentlig...

Alder i seg selv er sjelden ett tema, det er hva du gjør det til selv... Hvis meg den som ikke synes f.eks Brad Pitt eller Jon Almås fortsatt er superhotte selvom de har bikka 40...

Anonymous poster hash: 970fc...8d0

Det siste du skriver der skjønner jeg aldri at folk bruker som "argument". Jeg synes flere kvinner er "superhotte" også, uten at det betyr at jeg vil inngå et forhold med dem.

Anonymous poster hash: d716a...d5e

Skrevet

Jeg er "guttevalp" og ikke kvinne som har prøvd både eldre og yngre så jeg vet jo ikke, men ser nesten for meg at dette bare handler om selvoppfyllende forventninger, kvinner tenker at en eldre mann er mer erfaren og derfor virker han mer erfaren selv om han skulle prestere det objektivt samme som en yngre. mann.

Vi får se når jeg blir eldre(eventuelt homosex), men ser ikke hva man trenger 20 år på å lære.

Hvis du er under tredve og tror du er utlært er vel det et av de største problemene dine.

Jeg er ganske sikker på at dette ikke er mine forventninger, de fleste av disse konklusjonene overrasket meg også. Det var ting jeg overhode ikke hadde tenkt på før det inntraff, og det å ligge med noen eldre, og noen yngre menn gjorde også at jeg så menn på min egen alder i nytt lys også. Har også gjort dette over en såpass kort periode at jeg vet at det ikke er jeg som har forandret meg i mellomtiden.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er selv 18 og har et seksuelt forhold til en mann på 40, om det fortsetter lenge kan jeg ikke si noe om. Vi har nå snart holdt på i 4 måneder, men ingen i familien vet noe som helst - om vi fortsatt er sammen om ett års tid kan det hende jeg sier noe. Jeg tenker ganske skjeldent på aldersforskellen, for meg er det kjemien og det at vi rett og slett passer sammen. Etter min mening så er han en ganske ungdommelig fyr av seg - selv om han har ganske så lyst hår og har en sønn på 8 år, snøballkrig og kiling er fortsatt noe vi holder på med. Men en viktig faktor for meg og han er vel det at jeg synes det er spennende med en eldre og erfaren kar og at han synes det er spennende med en ung og ikke fullt så erfaren kvinne/jente?. Vil barefprsvare noe en sa her tidligere, det er slettes ikke alle 40 åringer som mistet hår og legger på seg, min kar har mye hår og er slank som bare det, selv pappaen min på 50 har hår, er slank og har til og med ikke blitt lys i håret enda.

Men det jeg tenker er viktigst for min del som kvinnen i forholdet, er at vi har en kjemi som passer sammen, i mine øyne er han kjekk som bare det og det at han behandler meg som en prinsesse. Det at han er 22 år eldre enn meg er noe jeg tenker bare mindre og mindre på. Foreldrene til venninna mi hadde 18 års forskjell og det samme hadde besteforeldrene mine. Alt i alt er det hvordan en tenker selv, er alderen ett problem for deg? Ja så er det faktisk det. Er alderen ikke et problem? Ja nei så er den faktisk ikke det.

Anonymous poster hash: f9b73...7c5

Skrevet

Hei.

Jeg er en det en kaller en voksen mann uten å si noe mer.

Opplever damer i alle aldere er interessere kontakt. Med de yngre 20-32 handler det mye om å finne et tema hun liker snakke om og føler seg trygg på. Mer en venneprat, plutselig er hun over deg, en vet aldri med den aldersgruppen. Denne gruppen er den letteste og avvise gjennom og ikke vise de interesse.

33-45 er mer målrettet i det de vil. Enten vi de ha et knull eller ti. Eller de ser etter en livs-partner. Dette kommer ganske fort fram i en prat. Oppdager hun du viser sammen interessen så går det ofte den vegen en selv vil. Denne aldersgruppen er opptatt av en er singel mer enn andre.

Om en snakker sant til de damer er ikke så farlig, bare de får høre det du vet de vil høre. Altså det er damens tema for kvelden.

Damer 45-60 er mer lik de yngre damer. Gjerne et tema og snakke om som omhandler samfunnet. De er også inne på hva slags formå de har med kvelden men godtar gjerne du har en annen agenda og kan gjerne knulle selv om de egentlig hadde tenkt seg noe annet.

En felles ting som mange menn gjør feil er at de spør for mye. Dette liker ikke damer som menn i startfasen av et bekjentskap.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Nå jeg hang på gaysir så jeg flere profiler av jenter i 16-18 årsalderen som ikke ville ha kontakt med menn under 50 år.

Skrevet

Fra en annen kvinnes ståsted ser ikke jeg den forskjellen. Exen min hadde jeg fantastisk sex med i en alder av 22, den eldste jeg har hatt sex med er 33 og han var en hel del dårligere.

Anonymous poster hash: c0e57...64f

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenner enormt på svigerfaren min som er snart 50. Er ikke alderen men kjemien det kommer ann på.

Anonymous poster hash: 5e79c...5f6

Du må da være stolt av deg selv! Svigerfar= eventuelt fremtidlig bestefar for dine barn. Hvordan kan noen tenne på svigerfaren sin!

Anonymous poster hash: 1e35d...b0b

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg synes svarene dine er hånlige og lite opplysende jmfr hva han tar opp. Ikke spurte han om 27-28 år gamle kvinner heller. Slutningen om at man ikke spør kvinner om slikt dersom man er "trygg på seg selv" er bare kjip. Legg av.

Anonymous poster hash: 35317...585

Det var da voldsomt til personangrep da.

Nå har vi vel kanskje ikke sett noe til TS i tråden etter HI.

Kanskje jeg blandet TS med en av de andre AB'ene som kom og overtok tråden, og som bragte disse 'regnereglene, samt sine egne fantasier¨, inn på banen. Kanskje var det deg det...

Hva du tolker av mine innlegg får stå for din egen regning, - en regning du gjør opp uten vert, legger bastante konklusjoner som ikke inneholder variasjoner til grunn... og demonstrerer desverre en 'noe' manglende evne til å se hva som faktisk sies.

Så er det selvsagt trist med dem som er så utrygge på seg selv at de ikke hverken tør eller vil ta styringen over sitt eget liv.

Noen av disse har min medlidenhet, men på langt nær alle.

Forumet er åpnet, så en forsøkt 'ordre' om å 'legge av' er du herved rolig informert om at du bare kan glemme.

Velg å ignorere mine innlegg og du vil se at din egen verden blir mye mer behagelig å leve i.

Skrevet

Du må da være stolt av deg selv! Svigerfar= eventuelt fremtidlig bestefar for dine barn. Hvordan kan noen tenne på svigerfaren sin!

Anonymous poster hash: 1e35d...b0b

Herrefred, ta deg en pære! Jeg syns han er flott og sexy, jeg har aldri og kommer aldri til verken å si det til noen eller røre han. Så lenge jeg gjør absolutt ingenting med det spiller det vel ingen rolle om jeg tenner på svigerfar eller Mette Marit for din del.

Anonymous poster hash: 5e79c...5f6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...