AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Finnes det jenter her som tenner på tanken på å ha sex med en godt voksen mann (42) - eller er løpet kjørt for ossgutta? jeg møter jo damer på jobb og i andre sammenhenger - av og til innbiller jeg meg at det er kjemi med noen av de yngre damene på jobb men har aldri tenkt det er aktuelt i virkeligheten. Men fantasien er utrolig opphissende. Anonymous poster hash: 80015...2f2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 Det er nok ikke normen nei. Anonymous poster hash: c0e57...64f 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Når jeg var 24 var jeg sammen med en på 41.... Men alderen var aldri ett tema, og jeg var ingen "golddigger" hvis det er det dere tror... Vi bare falt for hverandre, og da var alderen totalt uvesentlig... Alder i seg selv er sjelden ett tema, det er hva du gjør det til selv... Hvis meg den som ikke synes f.eks Brad Pitt eller Jon Almås fortsatt er superhotte selvom de har bikka 40... Anonymous poster hash: 970fc...8d0 3
kareen Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 For min del er det like aktuelt som menn på min egen alder (24), om ikke mer. 42 er da ingen høy alder, vet om mange attraktive 42-åringer. Ser ikke noe galt i det. 4
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 Finnes det jenter her som tenner på tanken på å ha sex med en godt voksen mann (42) - eller er løpet kjørt for ossgutta? jeg møter jo damer på jobb og i andre sammenhenger - av og til innbiller jeg meg at det er kjemi med noen av de yngre damene på jobb men har aldri tenkt det er aktuelt i virkeligheten. Men fantasien er utrolig opphissende. Anonymous poster hash: 80015...2f2 Kanskje du ikke skal tenke alder, men personkjemi? 5
Erazor Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 Ja, det finnes jenter som tiltrekkes av eldre menn. Jeg kjenner par der aldersforskjellen er rundt 20 år, og de har det helt topp sammen. Største utfordringen er nok enkeltes skepsis mot slike forhold (golddigger, barnerov osv). Den mentale aldersforskjellen nå er nok også ganske mye mindre enn den var for en 50-60 år siden. Mange 40-åringer er svært ungdommelige av seg og mer lekne enn det som var vanlig da. 3
Gjest Lille-pus Skrevet 14. desember 2013 #7 Skrevet 14. desember 2013 (endret) Vet ikke hva du legger i begrepet 'jenter', men om du mener det jeg legger i begrepet, - altså hunkjønn som ennå ikke er Kvinner med stor K, så finnes de jo. - hvorvidt det vil bli givende utenfor sengen skal jeg ikke uttale meg mye om, men jeg ser enkelte utfordringer. Om 'jenter' er kvinner generelt sett så er da svaret selvsagt 'ja'. Mennesker går da ikke ut på dato.... trodde jeg før jeg en gang for lenge siden rotet meg inn på KG... Edit: Liten Leif Endret 14. desember 2013 av Lille-pus 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #8 Skrevet 14. desember 2013 klart jeg tenker kjemi/tenning. Men vet jo ikke om det er aktuelt eller "lov". Kanskje du ikke skal tenke alder, men personkjemi? Anonymous poster hash: 3316b...d0e
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #9 Skrevet 14. desember 2013 jeg er 22 selv, og setter maksalderen for en partner på 30. Har aldri vært tiltrukket av noen eldre enn det enn så lenge. Anonymous poster hash: b4b21...e36 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #11 Skrevet 14. desember 2013 og husker den regelen på at de skal ikke skal være under halvparten + 7 år, dvs for mitt vedkommende 28 år gamle som enkelte kvinner gjentar - ofte :-) Anonymous poster hash: 3316b...d0e
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #12 Skrevet 14. desember 2013 ja. Er du hollywoodkjekk? Anonymous poster hash: 3316b...d0e
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #13 Skrevet 14. desember 2013 Jeg tenner enormt på svigerfaren min som er snart 50. Er ikke alderen men kjemien det kommer ann på. Anonymous poster hash: 5e79c...5f6
drue Skrevet 14. desember 2013 #14 Skrevet 14. desember 2013 (endret) Skal jeg gå eldre enn 40, skal fyren være DRITDEILIG, både utseendemessig og som person. Jeg er 23. Endret 14. desember 2013 av drue 4
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2013 #15 Skrevet 14. desember 2013 klart jeg tenker kjemi/tenning. Men vet jo ikke om det er aktuelt eller "lov". Anonymous poster hash: 3316b...d0e er det noe på gang med den her jenta eller er det noe du innbiller deg<?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #16 Skrevet 14. desember 2013 ha ha. jeg vet ikke. hadde i utg.pkt ikke tenkt å gå videre med det. er det noe på gang med den her jenta eller er det noe du innbiller deg<? Anonymous poster hash: 3316b...d0e
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2013 #17 Skrevet 14. desember 2013 ha ha. jeg vet ikke. hadde i utg.pkt ikke tenkt å gå videre med det. Anonymous poster hash: 3316b...d0e Akkurat, da innbiller du deg ting.
Marie90 Skrevet 14. desember 2013 #18 Skrevet 14. desember 2013 Jeg er iblant tiltrukket av eldre menn, men det skjer sjeldnere. Til tross for at jeg antakelig er noe mindre visuell enn den gjennomsnittlige kvinne, så bryr jeg meg selvsagt om fremtreden, og mange menn som runder 40 begynner å legge på seg mer, noen begynner å miste håret. Så å holde seg i form er viktig. Jeg har ingenting imot litt mage (noen menn kan få det til å funke bedre enn andre, dersom de er velbygd og høye). Det jeg ikke tenner på å er godt voksne menn som prøver å være 25. Har vært borti noen som åpenbart føler seg truet av yngre menn, legger an et "ungt" (dvs. dårlig) språk og prøver å fremstå mer ungdommelige enn de er. Husk at hvis en yngre kvinne er åpen for et forhold med godt voksen mann så er det fordi hun verdsetter en selvsikker, ambisiøs, verdensvant mann med erfaring, som er intellektuell og kan prate med kvinner. En som er totalt fri for de tenåringstendensene yngre menn ofte viser, som har vært "around the block" og ikke er ute etter å bevise noe. Du må være komfortabel der du er. Jeg er 23 forresten. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 14. desember 2013 #19 Skrevet 14. desember 2013 og husker den regelen på at de skal ikke skal være under halvparten + 7 år, dvs for mitt vedkommende 28 år gamle som enkelte kvinner gjentar - ofte :-) Anonymous poster hash: 3316b...d0e Hvis du er 42 og henger deg opp i slike 'regler' så.... jaja... 4
Gjest Summers Skrevet 14. desember 2013 #20 Skrevet 14. desember 2013 Hvis du er 42 og henger deg opp i slike 'regler' så.... jaja... Innertier!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå