Gå til innhold

Helgetarot

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kommer 2014 til å bli for meg? :sjokkert:

Tårnet.

16.jpg

Du bør pinadø Huske på Espen Bø's ord om å stupe læll. Hvis ikke så får du deg noen overraskelser rett i fleisen.

Skrevet

Jaa, så gøy med tarot igjen :D

Vil jeg noengang få meg en skikkelig nær bestevenninne?

6/Mynter.

69.jpg

Jo da, men du må lære deg å se når du skal ta og når du skal gi, i en relasjon.

Skrevet

Hei Gjest. Forrige gang var jeg for seint ute, så jeg håper jeg rekker det denne gangen. :)

Jeg er interessert i å bli bedre kjent med en på jobben... er han interessert og vil det bli noe mellom oss?

Skrevet

yay, jeg er her jeg ogsåå ;D er det noen som er interessert i meg?

Skrevet

Er T verd å kjempe for eller skal jeg gi opp?

7/Mynter.

70.jpg

Har du ikke slitt nok i den der relasjonen? Se selv hvor sliten og lei du er av å gjøre alt arbeidet.

Skrevet

Tårnet.

16.jpg

Du bør pinadø Huske på Espen Bø's ord om å stupe læll. Hvis ikke så får du deg noen overraskelser rett i fleisen.

Hva sa han og hva er stupe læll?

Skrevet

Hei Gjest. Forrige gang var jeg for seint ute, så jeg håper jeg rekker det denne gangen. :)

Jeg er interessert i å bli bedre kjent med en på jobben... er han interessert og vil det bli noe mellom oss?

10/sverd.

59.jpg

Beklager, men nei. Jobbflørter er den her fyrens verste mareritt, så du gjør en diger tabbe med å prøve på noe.

Skrevet

Hva sa han og hva er stupe læll?

Stupe alikevel. Selv om man ikke burde, for man er ikke interessert i å bli sittende fast og la ræva brenne opp.

Skrevet

yay, jeg er her jeg ogsåå ;D er det noen som er interessert i meg?

Eneboeren.

9.jpg

Niks, men du kan jo søke selv i stedet for å sitte og vente på noen som er interessert i deg.

Skrevet

Eneboeren.

9.jpg

Niks, men du kan jo søke selv i stedet for å sitte og vente på noen som er interessert i deg.

Jeg stemmer det, men jeg er usikker på hvor jeg skal søke?

Skrevet (endret)

10/sverd.

59.jpg

Beklager, men nei. Jobbflørter er den her fyrens verste mareritt, så du gjør en diger tabbe med å prøve på noe.

Takk for svar. :)

Regnet med det egentlig var sånn... kanskje på nyåret når ingen av oss jobber på samme stedet lengre... :)

Var forresten på et foredrag om Tarot for noen uker siden og trakk det kortet der også... i en annen sammenheng... hmmm...

Endret av Polly Ester
Skrevet

7/Mynter.

70.jpg

Har du ikke slitt nok i den der relasjonen? Se selv hvor sliten og lei du er av å gjøre alt arbeidet.

det stemmer nok desverre, har gitt alt jeg hadde. ente opp med 50 % sykemelding og "lykkepiller". skal også sis at han også sliter med depresjon, og har nok gjort det gjennom store deler av forholdet.

Skrevet

Ligger det en mann/fast forhold i min framtid?

Skrevet

Narren.

0.jpg

Jo, men du må våge å ta sjansen på noe som du i utgangspunktet ikke var gira på.

Skrevet

Jeg kan spørre om noe annet også;

Var forelsket i en for en tid tilbake, men så såret han meg og jeg har aldri sett tilbake. Hva følte han egentlig?

Skrevet (endret)

Dersom du har tid så har jeg et oppfølgingsspørsmål.

Vil det være en person jeg allerede har truffet eller dreier det seg om en ny og ukjent?

den, on 14 Dec 2013 - 21:06, said:snapback.png

Narren.

0.jpg

Jo, men du må våge å ta sjansen på noe som du i utgangspunktet ikke var gira på.

Endret av den
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...