Gå til innhold

Helgetarot

Fremhevede innlegg

Skrevet

En hemmelighet: Jeg driter i hele jula, jeg går og venter på skreisesongen.

Da kommer torsketunger :bolledeig:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yppersteprestinnen.

2.jpg

Du vet egentlig hva som skal skje i 2014, men du må kule den ned, for hvis ikke så forgriper du begivenhetenes gang.

Hmm... Den må jeg tenke litt på, men det høres jo spennende ut! Litt mystisk... Takk for svar!

Skrevet

Vet ikke om jeg passer kriteriene helt da jeg egentlig ikke liker øl. Men jeg håper du svarer meg likevel, kanskje fordi det er bursdagen min? :sjenert:

Jeg lurer på om jeg gjør det rette i kjærlighetslivet mitt. Er han riktig for meg?

Elskerrne.

6.jpg

Ja, det gjør du. Lykke til.

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Elskerrne.

6.jpg

Ja, det gjør du. Lykke til.

Takk! Er fortsatt litt usikker, men det er godt å høre at jeg ikke er helt på villspor :)

Skrevet

Takk! Er fortsatt litt usikker, men det er godt å høre at jeg ikke er helt på villspor :)

Kult.

Gjest Superwoman!
Skrevet

Vognen.

7.jpg

Hvis du skal "nedover" i februar, så vil du treffe noen. Hvis du bare blir hjemme, så treffer du ingen.

Takk! Blir spennende å se om jeg drar noen steder. :)

Skrevet

Nei, herre va arti! Jeg må følge med sånn at jeg kan være med en gang!

Skrevet

Når møter jeg min fremtidlige kjæreste?

Jeg elsker forresten carlsberg :biggrin: takk for svar!

Skrevet

Når møter jeg min fremtidlige kjæreste?

Jeg elsker forresten carlsberg :biggrin: takk for svar!

Du ser vel at vi er ferdige her?

• 1 måned senere...
Skrevet

5/Mynter.

68.jpg

Nei, egentlig ikke. det vil tappe deg for energi å ha med den der skapningen å gjøre.

En liten tilbakemelding. Jepp, han suger energi. Hadde glemt det - og selv om jeg aldri rakk å møte ham igjen, var det irriterende nok å bare snakke på telefonen :P

Skrevet

En liten tilbakemelding. Jepp, han suger energi. Hadde glemt det - og selv om jeg aldri rakk å møte ham igjen, var det irriterende nok å bare snakke på telefonen :P

Der ser du, jeg får rett når jeg spår i tarot.

• Liker 2
Skrevet

Der ser du, jeg får rett når jeg spår i tarot.

Ser fram til at mitt kort skal slå til. Da skal jeg jammen spandere en carlsberg eller to på deg

Skrevet

Ser fram til at mitt kort skal slå til. Da skal jeg jammen spandere en carlsberg eller to på deg

Kjekt ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...