Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2013 #21 Skrevet 14. desember 2013 Jeg vil ha H tilbake, skjer det? Myntpasjen. Beklager, du må ut og lete etter en ny.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2013 #22 Skrevet 14. desember 2013 Ja, du kan jo ikke dømme meg for det. Dessuten fyller jeg kriteriene dine. Men ok. Jeg dømmer ikke, men det blir for beleilig for min smak når det plutselig passer folk som ellers går under AB-funksjonen å ikke gjøre det og siden du fikk masse kort sist, så har jeg ikke dårlig samvittighet for at jeg sier nei den her gangen. 1
Gjest Linneah2013 Skrevet 14. desember 2013 #23 Skrevet 14. desember 2013 Myntpasjen. Beklager, du må ut og lete etter en ny. Var ikke svaret jeg håpet på, men takk likevel ;-)
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2013 #24 Skrevet 14. desember 2013 Vil det bli meg og mannen jeg elsker? Takk for at du svarer Myntkongen. Vel, den fyren som du vil ende opp med en er en fyr som kan å tjene penger, er utpreget sanselig og moden, forstå meg på den måten at han er ikke noe mye eldre enn deg på noen måte, men han er en voksen fyr, som ser sitt ansvar. Hvis det er den fyren du elsker nu, så vil du ende opp med ham, hvis ikke vil du etterhvert treffe en ny.
Gjest longgone2 Skrevet 14. desember 2013 #25 Skrevet 14. desember 2013 Jeg dømmer ikke, men det blir for beleilig for min smak når det plutselig passer folk som ellers går under AB-funksjonen å ikke gjøre det og siden du fikk masse kort sist, så har jeg ikke dårlig samvittighet for at jeg sier nei den her gangen. Jo du dømmer meg og alle andre abbrukere. Men ok, jeg skal ikke spørre mer.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2013 #26 Skrevet 14. desember 2013 Jo du dømmer meg og alle andre abbrukere. Men ok, jeg skal ikke spørre mer. Du kan stå over den her gangen og komme tilbake neste gang.
Gjest Booker Skrevet 14. desember 2013 #28 Skrevet 14. desember 2013 Igjen! YAY! Har du noen råd til meg?
happiest Skrevet 14. desember 2013 #29 Skrevet 14. desember 2013 Når kommer det til å skje noe på kjærlighetsfronten? (og hvem bør jeg velge? - Sniker med en tilleggsspørsmål, hvis du finner ut at du vil svare på det også)
Knirke Skrevet 14. desember 2013 #30 Skrevet 14. desember 2013 Skal jeg fortsette å fantasere om han jeg er betatt av, eller skal jeg droppe det og komme meg videre?
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2013 #31 Skrevet 14. desember 2013 Blir det noe kjærlighet i 2014? Eneboeren. Nei, men som du ser så er du fremdeles en søkende når 2014 er over.
OppNedPåAlt Skrevet 14. desember 2013 #32 Skrevet 14. desember 2013 Hei Gjest! Du gjorde dagen min. Uff det hørtes ille ut på norsk. Iallfall. Jeg venter enda på at de to tingene du spådde de to siste gangene skal skje, fordi jeg vet når de skal skje men jeg hopper på denne igjen. Åpna nettopp en carlsberg, venter på at middagen min skal bli varm. Mitt spørsmål er; skal jeg lete etter/jobbe for de jeg er interessert i, eller skal jeg slutte å stresse og la ting skje/la folk komme til meg istedenfor ?
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2013 #33 Skrevet 14. desember 2013 Igjen! YAY! Har du noen råd til meg? Stjernen. Ta deg badeferie i etterjulsvinteren hvis du får det til.
militærjenta Skrevet 14. desember 2013 #34 Skrevet 14. desember 2013 Hvordan blir det neste året for meg med tanke på jobb/studier?
JamesHardy Skrevet 14. desember 2013 #35 Skrevet 14. desember 2013 Eneboeren. Nei, men som du ser så er du fremdeles en søkende når 2014 er over. Kunne vel se det for meg. Trenger nok en del utvikling på mange områder så det er vel litt innenfor planen også. Iallefall ikke noe å stresse med. Ting kommer når de kommer.
OppNedPåAlt Skrevet 14. desember 2013 #36 Skrevet 14. desember 2013 Hei Gjest! Du gjorde dagen min. Uff det hørtes ille ut på norsk. Iallfall. Jeg venter enda på at de to tingene du spådde de to siste gangene skal skje, fordi jeg vet når de skal skje men jeg hopper på denne igjen. Åpna nettopp en carlsberg, venter på at middagen min skal bli varm. Mitt spørsmål er; skal jeg lete etter/jobbe for de jeg er interessert i, eller skal jeg slutte å stresse og la ting skje/la folk komme til meg istedenfor ? Bevis
Sapree Skrevet 14. desember 2013 #37 Skrevet 14. desember 2013 (endret) Myntkongen. Vel, den fyren som du vil ende opp med en er en fyr som kan å tjene penger, er utpreget sanselig og moden, forstå meg på den måten at han er ikke noe mye eldre enn deg på noen måte, men han er en voksen fyr, som ser sitt ansvar. Hvis det er den fyren du elsker nu, så vil du ende opp med ham, hvis ikke vil du etterhvert treffe en ny. Åh så interessant! Takk for svar Gjest, dette skal jeg ha med meg videre Edit: Jeg leste mer om betydningen av kortet og beskrivelsen var helt utrolig lik mannen jeg elsker! Hurra! Håper virkelig at dette vil skje Endret 15. desember 2013 av Sapree
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2013 #39 Skrevet 14. desember 2013 Når kommer det til å skje noe på kjærlighetsfronten? (og hvem bør jeg velge? - Sniker med en tilleggsspørsmål, hvis du finner ut at du vil svare på det også) Sverddronningen. Til neste høst.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2013 #40 Skrevet 14. desember 2013 Skal jeg fortsette å fantasere om han jeg er betatt av, eller skal jeg droppe det og komme meg videre? 2/Staver. Like greit å komme deg videre å fordype deg i ting du er god på nu ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå