Gå til innhold

Få de peneste jentene.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du aldri vært i et forhold med en kvinne summers? Siden du ikke helt vet at det ofte skal litt til før man blir forelsket i noen?

Anonymous poster hash: e4e34...091

Jo, men forskjellen er jo at jeg ikke er attraktiv. Er man attraktiv så har man mange man kan velge mellom, det er jo nesten definisjonen og de man kan velge mellom er personer som ser attraktive ut og som har riktig personlighet.

Så da er jo greia hvordan de blir silt ut. Du kan selvfølgelig svare "jeg valgte han jeg ble forelsket i", men jeg ønsker jo egentlig svaret på hvorfor du tro du ble forelsket i han, og ja det tar gjerne litt tid å bli forelsket som øker sjansene for at du kanskje så kvalitetene til fyren før du forelsket deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig ikke, kunne vært at ikke alle kunne triksene.

Og jeg forstår at utseendet ikke er alt, men de mest attraktive jentene får jo gjerne sinnsykt mye oppmerksomhet, da treffer de ganske mange som har riktig personlighet? De jeg kjenner som får mest oppmerksomhet har gjerne ganske mange venner også så tror ikke det er sånn at det bare er en bestemt de treffer tonene med.

Men noen pene jenter som vet hvorfor de valgte kjærestene over alle de andre? Var det bare fordi han var der da dere var single? Og tilsvarende til gutter som har vært sammen med de mest attraktive jentene, var det bare den ene gangen eller får dere dem rimelig ofte?

For å maksimere sjansene dine lønner det seg å være seg selv 100 prosent. Ikke fake noe som helst. Hvis du følger dette prinsippet og er særdeles aktiv vil du kunne finne en veldig attraktiv jente. Men å være helt autentisk foran fine damer er lettere sagt enn gjort for de fleste. Krever trening.

Skrevet

Jo, men forskjellen er jo at jeg ikke er attraktiv. Er man attraktiv så har man mange man kan velge mellom, det er jo nesten definisjonen og de man kan velge mellom er personer som ser attraktive ut og som har riktig personlighet.

Så da er jo greia hvordan de blir silt ut. Du kan selvfølgelig svare "jeg valgte han jeg ble forelsket i", men jeg ønsker jo egentlig svaret på hvorfor du tro du ble forelsket i han, og ja det tar gjerne litt tid å bli forelsket som øker sjansene for at du kanskje så kvalitetene til fyren før du forelsket deg.

I følge hvem er du ikke attraktiv? I følge deg selv? Det finnes helt sikkert kvinner som finner deg attraktiv :) Kvinner har jo forskjellig smak :) Jeg må si at menn flest blir attraktiv i mine øyne bare de steller seg litt. Altså at de ser rene og pene ut, og at de har riktig hårfrisyre og ikke en chabby klesstil.

Så det er det du kan gjøre med utseendet. Jeg forandret meg veldig bare ved å klippe bob i stedet for å ha langt hår og å farge det til en farge som passet ansiktet mitt.

Selvsagt kan man ikke velge hvem man forelsker seg i. Det finnes menn jeg gjerne kunne forelsket meg i, men som jeg følte at det var noe der som ikke stemte. For det finnes jo en del snille og hyggelige gutter som bare ønsker det beste for jenta de er sammen med :)

Men likevel så vil jeg jo si at man kan velge det til en viss grad. Og ikke trenger man gjøre noe med forelskelsen heller. Men grunnen til at jeg ble forelsket i min kjæreste, var at han var rett og slett bare en så herlig fyr og alt klaffet bare egentlig. Ingen av oss var ute etter noe seriøst til å begynne med, men det klikket med en gang :)

Skrevet

I følge hvem er du ikke attraktiv? I følge deg selv? Det finnes helt sikkert kvinner som finner deg attraktiv :) Kvinner har jo forskjellig smak :) Jeg må si at menn flest blir attraktiv i mine øyne bare de steller seg litt. Altså at de ser rene og pene ut, og at de har riktig hårfrisyre og ikke en chabby klesstil.

Så det er det du kan gjøre med utseendet. Jeg forandret meg veldig bare ved å klippe bob i stedet for å ha langt hår og å farge det til en farge som passet ansiktet mitt.

Tror vi bruker to forskjellige definisjoner på attraktiv. Når jeg sier jeg ikke er attraktiv så er det med definisjonen at man er attraktiv om mange andre som også er attrakive liker deg. Jeg bruker det ikke som i at INGEN vil finne meg attraktiv.

Skrevet (endret)

For å maksimere sjansene dine lønner det seg å være seg selv 100 prosent. Ikke fake noe som helst. Hvis du følger dette prinsippet og er særdeles aktiv vil du kunne finne en veldig attraktiv jente. Men å være helt autentisk foran fine damer er lettere sagt enn gjort for de fleste. Krever trening.

Notert, men rimelig sikker på at jeg oppfører meg genuint. Jeg er egentlig sjeldent interessert i de mest attraktive jentene så har ingen grunn til å oppføre meg annerledes.

Men vi få se om noen vil falle for meg om jeg bare bruker tiden til hjelp og fortsetter å følge prinsippet.

Endret av Summers
Gjest Raindrops
Skrevet

Noen ganger føles det bare helt riktig, selv om han ikke nødvendigvis er det man ser for seg som den "perfekte" mannen som tar deg med storm. Det er som å bli truffet av en tsunami, naturkrefter du ikke kan kjempe imot, elekstrisitet fra begynnelsen av.

Men hele spørsmålet kommer selvsagt an på hva du legger i attraktiv. Om du vil ha en fasade å knulle på eller om du vil ha noen du faktisk får en genuin kjemi og kontakt med på et høyere nivå, for ved sistnevnte så er ikke resten så viktig lengre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg er blant de peneste jentene, men jeg er vant til at når jeg er rundt menn ifb med dating blir det veldig fokus på mitt utseendet. Det handler mye om å vise meg frem, dyrke kroppen min osv.

Det har gjort at jeg assosierer menn, dating og forhold med slike ting, altså det rent overfladiske.. Dersom en mann "får" meg, vil jeg jo ha det samme tilbake. Jeg vil også ha "wow"-opplevelse av å ha sex med ham, vise han frem osv.

Så jeg vil tro at for å få de peneste jentene må man nok være hunk selv. Veltrent og pen, rett og slett.

Anonymous poster hash: 72794...21f
Gjest Whitestripes
Skrevet

Hva er egentlig så utrolig viktig med utseende? Jeg fatter det bare ikke, for jeg har aldri gått etter utseende, ikke en gang da jeg var ung. Hvordan man ser ut er så utrolig lite viktig for at et forhold skal være godt.

Da jeg traff mannen min, tenkte jeg at han ikke var min type, sånn utseendemessig, men likevel tok han meg fullstendig med storm. Det var bare elektrisk fra første stund, og vi passer sammen når det gjelder kommunikasjon, holdninger og hva vi ønsker i livet. Når man finner et menneske man klikker så godt sammen med, har det veldig lite å si hvordan de ser ut.

Skrevet

Hva er egentlig så utrolig viktig med utseende? Jeg fatter det bare ikke, for jeg har aldri gått etter utseende, ikke en gang da jeg var ung. Hvordan man ser ut er så utrolig lite viktig for at et forhold skal være godt.

Da jeg traff mannen min, tenkte jeg at han ikke var min type, sånn utseendemessig, men likevel tok han meg fullstendig med storm. Det var bare elektrisk fra første stund, og vi passer sammen når det gjelder kommunikasjon, holdninger og hva vi ønsker i livet. Når man finner et menneske man klikker så godt sammen med, har det veldig lite å si hvordan de ser ut.

Men hvorfor ikke? Du liker da pene menn bedre enn mindre pene? For min del mistenker jeg at jeg er bare er slik, at jeg er litt påvirket av media og at jeg har lært å være "usjenert" om min overfladiskhet av menn. Menn vurderer jo kvinner etter vekt og utseende i ytterste potens gjennom hele livet sitt, så hvorfor kan ikke vi? Dersom jeg skal trene, spise sunt, se bra ut hele tiden, hvorfor kan jeg ikke få det samme av en mann?

• Liker 1
Skrevet

Jeg skriver anonymt nå, men jeg er nok en 7´er selv mens dama mi er 9´er (i hvert fall det jeg hørte da jeg spurte min beste kamerat om forholdet mellom oss). Er klar over at hun nok er en som "alle" guttene snur seg etter, noe som gjorde det litt vanskelig å få henne. Men med selvtillit ut av en annen verden og evnen til å føre en samtale uten at det blir kleint/kjedelig, så kommer man langt på vei altså.

Er nok mange gutter som unngår å snakke til jenter fordi de tror at de ikke har sjans. TABBE.

Anonymous poster hash: a7f39...548
Skrevet

Jeg skriver anonymt nå, men jeg er nok en 7´er selv mens dama mi er 9´er (i hvert fall det jeg hørte da jeg spurte min beste kamerat om forholdet mellom oss). Er klar over at hun nok er en som "alle" guttene snur seg etter, noe som gjorde det litt vanskelig å få henne. Men med selvtillit ut av en annen verden og evnen til å føre en samtale uten at det blir kleint/kjedelig, så kommer man langt på vei altså.

Er nok mange gutter som unngår å snakke til jenter fordi de tror at de ikke har sjans. TABBE.

Godt poeng. Pene damer blir "bombadert" av oppmerksomhet av sosialt tilbakestående eller keitete menn, så sosialt intelligente menn tror jeg kan score høyt og sikkert få sjans på damer som egentlig er langt over deres reelle attraktivitetsnivå.

Gjest Whitestripes
Skrevet

Men hvorfor ikke? Du liker da pene menn bedre enn mindre pene? For min del mistenker jeg at jeg er bare er slik, at jeg er litt påvirket av media og at jeg har lært å være "usjenert" om min overfladiskhet av menn. Menn vurderer jo kvinner etter vekt og utseende i ytterste potens gjennom hele livet sitt, så hvorfor kan ikke vi? Dersom jeg skal trene, spise sunt, se bra ut hele tiden, hvorfor kan jeg ikke få det samme av en mann?

Nei, det gjør jeg overhodet ikke. Jeg liker ikke mennesker fordi de ser ut som de gjør, men fordi det gir meg noe positivt å være sammen med dem.

Å ta vare på det utseendet man har og gjøre det beste ut av det, er jo noe alle bør gjøre, uavhengig av utgangspunktet.

• Liker 1
Gjest JakeGreen
Skrevet

Slutt å gi pene jenter ufortjent status og slutt å gjøre feilaktige antagelser om de. Hva vet du egentlig om henne? Kanskje hun er et kjedelig ligg og gir en elendig blowjob? Eller har en irriterende, uærlig og negativ personlighet?

Kvinner er ikke kvinner og det er forskjell både på pene og mindre pene kvinner.

En fellesnevner er allikevel at kvinner flest ikke blir tiltrukket av en mann som står under henne og ber om å få komme opp, uansett hvor imponerende han er. Se på meg! Jeg har mastergrad med A i snitt, toppbetalt jobb, bra leilighet, har reist verden rundt, driver med ekstremsport og skal klatre opp Mount Everest neste år. Hva tror du om det, frøken? Er det bra nok til å fortjene din oppmerksomhet? Tror du at jeg kan få lov til å plassere penisen min inn i vaginaen din om jeg gjør ting rett nå?

Nei, hun står og kikker oppover og lurer på hvordan hun skal få oppmerksomheten til han som ikke behandler henne som alle andre og som ikke er opptatt av å imponere henne, men fortsatt ikke er helt sikker på henne.

Det hun ønsker er sine likemann og kanskje til og med en som er 'over' henne. En hun respekterer og beundrer. All den tid du spør på et forum hva som skal til for å få en pen jente, er det dessverre stor sannsynlighet for at du ikke er den mannen, men heldigvis er dette noe du kan endre på.

Hva skal til for at hun får deg? Det er et mer interessant spørsmål som med ett endrer alt.

:)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det som denne tråden viser er at man ihvertfall ikke må ta råd fra jenter når det gjelder slike spørsmål. De fleste jenters selvinnsikt på dette området er lik null.

De vanlige rådene man får (slik man også ser i denne tråden) , er at man må være "snill, omsorgsfull og morsom". I jenters bevissthet har dette stor betydning, men i virkeligheten betyr det ingenting.

Jeg kan garantere deg at hvis du hadde spurt dama til Kjell Inge Røkke om hvorfor hun er sammen med ham, så hadde hun svart at det er fordi han er "snill, omsorgsfull og morsom".

Og grunnen til at disse to er sammen er garantert fordi han i følge dama er "snill, omsorgsfull og morsom". Og det er han kanskje, men det er ikke derfor hun er blitt sammen med ham.

Pene, ettertraktede jenter blir sammen med menn fordi de er tiltrukket av status, og så rasjonaliserer de i ettertid seg frem til at det er på grunn av at de er "snille og morsomme".

Status kan man få av så mangt. Penger og karriere er det vanligste.

Endret av Lincoln
  • Liker 1
Skrevet

skal ikke snakke for alle jenter, men for meg er det mest tiltrekkende når en fyr ikke er helt A4. er seg selv, og ikke så opptatt av hva andre syntes er kult eller hva andre mener om seg selv. Tror det er mange jenter som har det sånn :-)

Sjarm er jo også litt viktig. Et glimt i øye, karisma. Noe som gjør at man legger litt ekstra merke til deg!

Jeg syntes det er fryktelig slitsomt når menn/gutter er skrytete og prøver for hardt. Den gode samtalen er viktig, uansett om det er ONS eller om det kan bli noe seriøst.

En kjekk person kan bli utrolig uattraktiv hvis personligheten ikke er bra.

• Liker 2
Skrevet

Men var det ikke flere andre menn som var morsomme og du likte personligheten på? Var fyren morsommere?

Nei, eller han hadde en helt annen form for humor enn hva jeg hadde hørt før. Men det var jo ikke bare det som gjorde at jeg falt for han såklart. Men man ikke velge hvem man blir forelsket i. Han var også en av de første til å faktisk tørre å vise hvilke følelser han hadde for meg, og hva han syntes om meg, som jeg også likte veldig godt.

Han var vel egentlig i mine øyne perfekt bf-material for meg.

Skrevet (endret)

Er nok ikke et spørsmål man kan gi et kort og bra svar på. Er så mange faktorer som spiller inn..

Hvis man er en gøy person og i tillegg er outcome-indipendent kommer man langt :)

Endret av .-L-.
Skrevet

Nei, eller han hadde en helt annen form for humor enn hva jeg hadde hørt før. Men det var jo ikke bare det som gjorde at jeg falt for han såklart. Men man ikke velge hvem man blir forelsket i. Han var også en av de første til å faktisk tørre å vise hvilke følelser han hadde for meg, og hva han syntes om meg, som jeg også likte veldig godt.

Han var vel egentlig i mine øyne perfekt bf-material for meg.

En typisk smisker med andre ord..

Fatter ikke hvorfor kvinner faller for slikt. Men det er jo slik det er, kvinner faller for den som er mest pågående.

Anonymous poster hash: ced93...c29

Skrevet

Nei, alle kvinner faller ikke for den som er mest pågående!

Jeg går for å være ganske attraktiv, og får nye oppmerksomhet fra menn. Jeg er kresen som pokker, og faller for han som 'treffer' meg; han som er kjekk (og veltrent) på sin egen maskuline måte, han som har integritet og behandler både seg selv og andre med respekt, han som har god humor og tuller mye med meg, ja så er han smart...ingenting er mer turn off enn dårlig humor og lav iq. Utseende kan være en definitiv dealbreaker for meg, han MÅ være kjekk i mine øyne for at jeg skal vurdere han som partner. Når det er sagt, så kan jeg falle for en typisk 6'er og tenke at han er deiligere enn hva flertallet synes, men jeg faller ikke for menn som ikke har et utseende som gjør at jeg har lyst å rive av dem klærne...overfladisk, evt bare sannheten;)

• Liker 1
Skrevet

Var en tråd med spørsmål om hvordan man får de peneste jentene her i går, den ble litt useriøs. Så spør på nytt og ønsker serøse svar. Både gutter og jenter kan selvsagt svare, men jeg ønsker ikke svar av typen "bli superkjekk, rik, osv", det jeg mer lurer på er de som har de mest attraktive jentene samtidig som de er helt vanlige selv.

Og er det snakk om "flaks", er det de samme guttene som får de mest attraktive jentene hver gang?

Hvorfor vil du vite det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...