Gå til innhold

Sexy undertøy på date når jeg har strekkmerker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal møte verdens deiligste mann igjen til helgen, og jeg sliter med dårlig selvtillit pga. strekkmerker og keisersnittarr.....

Derfor lurer jeg på om noen her vet om noen butikker hvor det selges sexy undertøy a la korsetter og bodyer med strømpeholdere, slik at jeg kan få en relativt sexy look selv om magen skjules under stoff? Helst noe som ikke er altfor dyrt.



Anonymous poster hash: af1a5...005
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer helt an på hvor du bor. I Oslo er det mye mer utvalg f.eks, men Triumph og Change har vel litt som ikke er sånn aalt for dyrt



Anonymous poster hash: 92e1c...8a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hvor du bor. I Oslo er det mye mer utvalg f.eks, men Triumph og Change har vel litt som ikke er sånn aalt for dyrt

Anonymous poster hash: 92e1c...8a2

Jeg bor i Oslo-området ja.

Anonymous poster hash: af1a5...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

New Yorker hadde ganske mange korsetter da jeg var der. De var ganske billige også. Kanskje ikke av beste kvalitet som de ordentlige undertøysbutikkene selvfølgelig, selv om jeg er veldig fornøyd med det jeg kjøpte der! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere jenter er mer opptatt av strekkmerkene deres enn vi menn er :)

Anonymous poster hash: 9cf14...2f8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Tror dere jenter er mer opptatt av strekkmerkene deres enn vi menn er :)

Anonymous poster hash: 9cf14...2f8

Det tror faktisk jeg også, - men ingenting er mer sexy enn en kvinne som føler seg sexy.

... og der er vi nok ved kjernen i TS sitt spørsmål.

Jeg går litt i surr med hva du egentlig søker jeg, TS.

Er det korsett du ønsker deg? Med stålspiler og snøring, - eller er det en basque eller en korselett?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror dere jenter er mer opptatt av strekkmerkene deres enn vi menn er :)

Anonymous poster hash: 9cf14...2f8

Stemmer for meg i alle fall. I verste fall blir det en kuriositet om det har en litt rar form eller noe. Ellers? Don't care. Jeg har strekkmerker og arr selv. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strekkmerka dine er stripane som gjer ein pusekatt til ei tigresse. Ver stolt av dei, du har fått fram eit nytt liv. Kvinner skal sjå ut som dei har levd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger en undertøysbutikk i Oslo City rett ved utgangen mot Gunerius, der har de ganske mye snasent undertøy til enhver anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn bryr seg ikke om strekkmerker, de legger ikke en gang merke til det (gjør forsåvidt ikke jeg heller, å jeg er kvinne). Det er bare du som legger merke til alle disse feilene med deg selv, mannen du møter vil se etter det fine ved deg.



Anonymous poster hash: 6ce86...09f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror faktisk jeg også, - men ingenting er mer sexy enn en kvinne som føler seg sexy.

... og der er vi nok ved kjernen i TS sitt spørsmål.

Jeg går litt i surr med hva du egentlig søker jeg, TS.

Er det korsett du ønsker deg? Med stålspiler og snøring, - eller er det en basque eller en korselett?

Men menn som bryr seg om strekkmerket er jo overfladiske og slemme i følge KG, og man får stadig beskjed om at sånne menn umuuuuulig kan finne seg en dame så dumme og overfladiske de er. Samtidig er det helt legitimt å diskutere hvordan man skal skjule dette for menn man dater? øøøhhhh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Men menn som bryr seg om strekkmerket er jo overfladiske og slemme i følge KG, og man får stadig beskjed om at sånne menn umuuuuulig kan finne seg en dame så dumme og overfladiske de er. Samtidig er det helt legitimt å diskutere hvordan man skal skjule dette for menn man dater? øøøhhhh.

Jeg tror du leser noe helt annet her enn det jeg leser av det TS sier, Genesis.

Jeg leser henne som hun vil ha noe som får henne til å føle seg sexy, fordi hun ikke er komfortabel ved at han som mann skal se det hun tror han vil finne 'sykt avtennende'.

Jeg ser ingen grunn til ikke å hjelpe med å finne undertøy som får henne til å føle seg som dronningen av hele verden når hun går på date, - for det er der dette ligger... i hennes følelse av at hun ikke er god nok, fordi hun tror noe.

Edit: Og så skal du ha skryt for å melde deg i en slik tråd :)

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...