Gå til innhold

Hvor får man kjøpt sånn bukse som Morrissey hadde på nobelkonserten?


Morrisseysbukser

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gøy at du har registrert deg kun for å finne ut av det :)



Anonymous poster hash: 24cb3...b2f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy at du har registrert deg kun for å finne ut av det :)

Anonymous poster hash: 24cb3...b2f

Ja, det var helt umulig å google seg frem til det for er visst en eller annen bukse-designer som heter Morrissey uten at det har noe med MORRISSEY og gjøre. Vet at et par billig butikker har hatt lignende bukser tidligere for kvinner, men tror aldri de har vært skikkelig på moten for menn. Har i alle fal aldri funnet slike noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du må kjøpe noe som dette i alt for stor størrelse, og selv legge opp og stryke press i dem?

http://www.amazon.com/Perry-Ellis-Drawstring-Linen-Natural/dp/B00G9F86QK/ref=sr_1_118?s=apparel&ie=UTF8&qid=1386918657&sr=1-118

Takk for forslag, men jeg ser nok etter noe som er ferdig. Det må jo være mulig å få tak i, tror ikke Morrissey stod på bakrommet og sydde før konserten? Ikke slår han meg som typen som bestiller noe fra en skredder heller :fnise:

For et mysterium av en bukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!! Jaja.. KG er jo et stort populært forum så... :-)

nei, jeg aner ikke jeg. sikkert en eller annen fancy designer som har laget dem. Du får forsøke å google litt mer de neste dagene! Av ren nysgjerrighet måtte jeg også google, og jeg fant heller ingenting :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!! Jaja.. KG er jo et stort populært forum så... :-)

nei, jeg aner ikke jeg. sikkert en eller annen fancy designer som har laget dem. Du får forsøke å google litt mer de neste dagene! Av ren nysgjerrighet måtte jeg også google, og jeg fant heller ingenting :-P

Kanskje. Jeg syns det ser ut som ganske vanlige bukser, men innenfor en østlig stil som ikke er særlig utbredt i skandinavia. Indiske nettbutikker har et tonn av lignende slike til menn, MEN de har alltid helt syke mønstre eller er alt for korte for en nordisk mann. Vil tro det er noen amerikanske nettbutikker som har denne eller tilsvarende, men er jo umulig og finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje. Jeg syns det ser ut som ganske vanlige bukser, men innenfor en østlig stil som ikke er særlig utbredt i skandinavia. Indiske nettbutikker har et tonn av lignende slike til menn, MEN de har alltid helt syke mønstre eller er alt for korte for en nordisk mann. Vil tro det er noen amerikanske nettbutikker som har denne eller tilsvarende, men er jo umulig og finne.

godt mulig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å finne Morrisey på Twitter og spør han der?



Anonymous poster hash: 48fac...dd4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse buksene finnes bare øst i London, i en butikk under møtelokalet for paraplyorganisasjonen for aggressiv anti-pels og meat-is-murder. Du må ha eller bevise å ha hatt rastafletter og/eller palestinaskjerf for å være kvalifisert til å kjøpe buksene. Håndsydd av munker i India og dyppet i organisk maling, er disse selve varemerket for de som har skjønt hvor ille vesten egentlig er.

Endret av Arcturus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fantastisk! Du er Morrissey du, er du ikke?

Ikke helt, men M må jo såklart ha bukser som er produsert på bærekraftig vis, så den var ganske lett å finne når man søkte på ecologic linen trousers ;) ligner ganske bra? Og til en pris som passer en stjerne..

Anonymous poster hash: c03ff...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...