Gå til innhold

Spørsmål om eggløsning.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leste på nettet om eggløsning. Jeg har sjeldent eggløsning som ender med at prøvinga går veldig tregt! Prøvd i over et år nå og ingenting har skjedd. Men jeg fikk eggløsning for noen timer siden. Skikkelig mensensmerter. Men problemet mitt er at de siste dagene nå har jeg vært svært på gråten for alt! Kan det ha noe med eggløsningen å gjøre?

Siden jeg har sjeldent eggløsning, så vil jeg jo helst slå til med engang! For da kan jeg endelig ha sjansen! Men så er det samboer som har vondt i ryggen pga jobben og orker ikke i dag. Har sagt det at dette kan være eneste sjansen vi har på lenge, fordi jeg ikke har hatt eggløsning på gud vet hvor lenge! Men så lenge han ikke orker, så sitter jeg da her.. Nesten på gråten fordi samboer ikke orker.. Men så lurer jeg på om hvor lenge eggløsningen starter fra da du merker det? Jeg begynte å merke det i 6 tiden i dag, da hadde jeg litt vondt i lysken, men nå har jeg smerter i korsryggen og nederst i magen.

Blir så frustrert. Samboer mener jeg har eggløsning hver mnd. Men gyn har sagt det at det er vanlig at noen jenter har sjeldnere eggløsning enn andre?!

Men hvor lenge varer eggløsningen? Går det ann å prøve i morgen kveld da han kommer hjem fra jobb?



Anonymous poster hash: 72904...9a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egget lever maks et døgn. Sædcellene bruker minst 12 timer til egget. Så sannsynligvis er det for sent allerede.

Anonymous poster hash: 99d97...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egget lever maks et døgn. Sædcellene bruker minst 12 timer til egget. Så sannsynligvis er det for sent allerede.

Anonymous poster hash: 99d97...bcf

Ja, ikke sant. Prøver å fortelle samboer dette, men han bare ligger med ipaden sin og koser seg uten å bry seg. Jeg blir så skuffet og lei meg...

Anonymous poster hash: 72904...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt: tester du for eggløsning, eller går du bare etter symptomer? Jeg har EL hvert mnd, men det kan være noe voldsomt til variasjon i hvor mye symptomer jeg får.

Anonymous poster hash: 9326d...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...