Gå til innhold

Halshuggingen på TV


Saeria

Hva synes du?  

  1. 1. Hva synes du?

    • Det burde ikke blitt vist
      13
    • Helt greit
      5
    • Vet ikke/så det ikke
      11
    • Tvilsomt
      5


Anbefalte innlegg

Har ikke sett det. HELDIGVIS!!!

...men etter det jeg leser og hører, så mener jeg at de skulle hatt en ordentlig advarsel før innslaget! Var det ikke det altså??!

Er i det hele tatt i tvil om de burde sendt det. Det er så mye jævelskap å se i media, og jeg vet ikke om vi virkelig har behov for så grafisk fremstilling av det.

Det holder lenge å høre om det, for at jeg skal forstå hvor jævlig dette er. Å vise det i hele sin gru, sekund for sekund, skjønner jeg ikke hva skal være godt for...

Jeg kommer i alle fall aldri til å orke å se noe sånt! Jeg tror ikke jeg ville forstå ondskapen i verden bedre, ved å gjøre det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det holder lenge å høre om det, for at jeg skal forstå hvor jævlig dette er. Å vise det i hele sin gru, sekund for sekund, skjønner jeg ikke hva skal være godt for.....

Enkelte ting er lite koselige. Men man gjør bare ting værre ved å gjemme seg under puten og late som om ting ikke foregår.

På den måten bedrar du deg selv, etterkommerne dine og hele menneskeheten.

På den måten kan Bush og kumpanene hans i FN endelig få tatt livet av 7 Milliarder mennesker, som jo lenge, har vært en våt drøm for dem!

Hva er best? At vi får vite sannheten, eller at 7 Milliarder mennesker går dukken i "krigen mot (med) terror"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte ting er lite koselige. Men man gjør bare ting værre ved å gjemme seg under puten og late som om ting ikke foregår.

På den måten bedrar du deg selv, etterkommerne dine og hele menneskeheten.

På den måten kan Bush og kumpanene hans i FN endelig få tatt livet av 7 Milliarder mennesker, som jo lenge, har vært en våt drøm for dem! Hva er best? At vi får vite sannheten, eller at 7 Milliarder mennesker går dukken i "krigen mot (med) terror"?

Jeg later ikke som om det ikke foregår sånne grusomme ting!!!

Jeg vet det "alt for godt"! Jeg sier bare at jeg ikke trenger å SE det. Det holder, som jeg sa, å høre om det i nyhetene, for at jeg skal innse sannheten.

Jeg mener ikke at jeg vil bli skjermet mot å få vite hva som skjer av ondskap i verden, absolutt ikke!, jeg vil vite, men jeg trenger ikke få det "gnidd inn" med nærbilder av en sløv kniv dypt i en menneskehals.

Jeg kan være enig i at jeg hadde lurt meg selv, om jeg ikke ville vite om

virkeligheten, men det er ikke slik det er. Jeg vil bare ikke ha alle detaljene servert på et sølvfat.

Jeg trenger ikke se dette for å forstå hvor jævlig dette er! Selv om jeg ikke så dette på tv, har jeg sett det mang en gang inni mitt eget hode, etter at jeg hørte om saken. Det er nok for meg.

Jeg berdrar ikke meg selv, eller mine etterkommere, jeg beskytter meg selv mot for sterke psykiske påkjenninger. Ja, for meg er dette for jævlig til å se på. (Det betyr ikke det samme som at jeg ikke

innser at det er skjedd).

Det ville ikke hjelpe noen om jeg led meg gjennom det!

Mener du at man se en ting, for å få vite sannheten?

Et eksempel/ spørsmål til deg: Må du se alle henrettelser for å innse at det er skjedd, og at det er grusomt?

I så fall fall tror jeg det er du som lurer deg selv, for det er mange forferdelige ting som skjer, som ikke blir vist på tv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...