AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #41 Skrevet 27. april 2014 Takk for innlegget! Jeg håper og tror også at samtalen begge to hos legen vil få ham til å forstå. Han trenger virkelig hjelp! (Og det gjør jeg også, I know!). Skal gi ham et ultimatum, som du foreslår, at jeg og barna flytter ut om han takker nei til hjelp. Ser også barneperspektivet, og jeg er bekymret for eldste barnet. Det har jeg snakket med fastlegen vår om. -TSAnonymous poster hash: ad198...9a6 Du har snakket med fastlegen din ang. eldstebarnet fordi du er bekymret, og du er fortsatt i ett giftig forhold??? Dere har valgt å få barn, de formes av dere. To psykisk syke som såvidt overlever. Slutt å sy puter under armene på psykisk syke der det er barn med i bildet, jeg blir så sint så sint!!! Se for svarte å skaff deg litt bein i nesa, og sett barna foran deg selv (sitat: jeg er så uendelig glad i han!) Greit nok at han kan bli frisk i fremtiden, men da får han omgås sine barn da. Som mentalt stabil. Anonymous poster hash: 3bebf...16a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå