Gå til innhold

Stakkars lille Dennis!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Språket har noen skrivefeil, som kan ødelegge litt inntrykk dessverre- men husk at selv voksne mennesker kan ha skrivevansker :)

Anonymous poster hash: 56681...9ed

Det dreier seg ikke om skrivefeil. Det er umodne formuleringer, og innholdet det dreier seg om. F.eks det å beskylde sykehuspersonalet for å kidnappe barnet når de henter han til behandling osv.

Anonymous poster hash: fcdbc...8dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier ikke at barnevern og helsevesen ikke gjør feil, men prøver bare å si at man skal ha en viss skepsis - i begge retninger - og stille noen kontrollspørsmål før man slår full katastrofealarm. Det synes jeg alle parter, i dette tilfelle foreldrene og barnevern/helsevesen fortjener.

Anonymous poster hash: 5a4e7...323

• Liker 1
Skrevet

Det er trist at slike videoer får bli liggende tilgjengelig for alle. Filmen består jo i stort sett tekst hvor familien beskriver hva som har skjedd, med noen skrikebilder. Hvor er tvangsmedisineringen? Vi får jo ikke se noe som helst. Dette er en klassisk propaganda-video for å ramme barnevernet og helsevesenet. I samme stil som det vi er vant med fra denne typen angrep mot barnevern og helsevesen.

Problemet er at barnevern og helsevesen har taushetsplikt og man får aldri vite deres versjon og dermed ikke fakta i saken. Ikke pokker om jeg stoler på at alt som vises, eller rettere sagt SKRIVES, i denne videoen.

Stusset egentlig med en gang videoen startet. Hva er poenget med den dramatiske musikken i bakgrunnen? Nei, dette stinker det av.

Anonymous poster hash: d8f7e...fb7
  • Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

At feilmedisinering skjer, det vet vi jo. Men jeg savner å se tilstanden hans FØR han fikk medisinen. Samtidig er det jo foreldrene som kjenner gutten sin best og vet hva som fungerer for han . Å tvangsmedisinere han imot foreldrenes vilje er jo helt uhørt. Stakkars lille gutten

Jeg forholder meg til det som står i videoen, og er dette fakta så er det direkte barnemishandling ja

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, hets og svar til disse. Om det er noe som blir oppfattet som regelbrudd som fortsatt står ber jeg om at dette rapporteres inn via rapporteringsfunksjonen.

Beklager at denne har stått skjult lenge, men det har vært på grunn av tekniske problemer.

Tekola, mod.

Skrevet

Dette er bare tragisk og forteller hva enkelte "fagfolk" og myndigheter med makt kan gjøre mht å ødelegge barn og tilliten til samfunnet forøvrig.

Ikke rart så mange er skeptiske til de maktovergrep en del barn og foreldre utsettes for av "fagfolk" og myndigheter forøvrig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...