Gå til innhold

Sår/rifter i underliv, gnagsår:( hva, og hvordan behandles?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! i det siste har jeg hatt plage med å bli fort sår nedetil, og få rifter rundt kjede og analåpning. Dette kan komme og gå, og lurer på om det har noe med dårlig fuktighet nedetil? Jeg har prøvd å søkt litt på nett om detten, og det står at det kan være sopp, men jeg tviler i og med at jeg har ingen kløe.

vet ikke om det kan hende jeg får rifter under barbering.

Hvordan kan jeg forebygge at jeg ikke blir sår eller får fort rifter i underlivet?

Jeg har og merket at jeg ikke er lenger like våt som før under samleie, og da får jeg fort gnagsår, er dette normalt?



Anonymous poster hash: dfc39...37d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være sopp.man trenger ikke å ha kløe.

Vist det blir mye hard sex, å jeg får sår.så kan jeg bruke litt Silulen (zink salve)

Og lufter ;)

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt å få gnagsår ved samleie om man ikke er våt nok, friksjon. Kan være lurt å bruke et glidemiddel uten parfyme og slike ulumsketer en periode. Ellers så kan sprekker være tegn på tørr hud. Finnes egne fuktighetsgivene kremer med riktig pH for underliv, vet RFSU har en. Kanskje prøve å tenke over om du har endret noe den siste tiden, kosthold, vitaminer, medisiner, for å forstå hvorfor du merker endringer?



Anonymous poster hash: 274b5...9c7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg har hatt en periode når jeg fikk det selv bare når kjæresten så på musa mi :DDDD Var så ille at jeg fikk ikke tisse med mindre jeg dusjet meg nedentlig med lunket vann samtidig.. vet sannelig ikke hvordan den kom, men ble borte etter noen måneder.. også brukte vi masse glidemiddel som heter " GLIDE" som hjalp noe, og så begrenset vi sexen til 1-2 økter i uka...

Min har ganske tykk penis vet ikke om det spillte noe rolle.. Jeg gikk ned kjæmpemye i vekt også i den perioden kan hende at det var sammenheng.....



Anonymous poster hash: 2019b...c51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det samme selv flere ganger. Hos meg så kommer det av at jeg ikke er våt nok alltid under samleie og ikke har brukt glidemiddel. Jeg pleier bare å la det være så blir det bra av seg selv.

Anonymous poster hash: a667c...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gnagsår får jeg hvis partneren min bruker kondom. Ligger derfor bare med de jeg vet ikke har noen sykdommer, heller ingen sex enn sex med kondom her i gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...