AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Del Skrevet 10. desember 2013 parkert ved siden av. Selv pleier jeg og lukke den opp forsiktig og så legge fingrene imellom for og sjekke at jeg ikke kommer borti. Mens jeg har sett folk som lukker opp bildøra forsiktig for så og sette den helt inntil den andre bilen....... Anonymous poster hash: 96428...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #2 Del Skrevet 10. desember 2013 Hvis bilen har sånn gummilist, og det er veldig trangt, hender det at jeg setter døren helt inntil, men det skjer vel en gang i skuddåret. Pleier å være veldig forsiktig for jeg vet hvor dritt det er å få merker i døren. Har en splitter ny bil som etter to uker fikk skade etter at noen smalt opp døren i den. Og de som lar barn åpne døren selv, nei vet du hva. Anonymous poster hash: 2e7c2...de5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. desember 2013 #3 Del Skrevet 10. desember 2013 Gjør det ca. som trådstarter: åpner forsiktig og sørger for å ha fingrene "i mellom" når jeg åpner de siste cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkete Skrevet 10. desember 2013 #4 Del Skrevet 10. desember 2013 Jeg gjør som trådstarter, men det er veldig tydelig at mange ikke bryr seg overhodet! Samboeren min kjøpte ny bil for litt over et år siden, og den har masse småbulker på begge sider av dører som har smelt i siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #5 Del Skrevet 10. desember 2013 Gjør det samme som TS, legger fingrene imellom. Parkerer også selv på den mest ugunstige delen av parkeringsplassen i håp om å minke sjansen for at noen absolutt skal parkere rett ved siden av meg og skrape opp lakken på min bil. Anonymous poster hash: ceac5...18d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
froufroux Skrevet 10. desember 2013 #6 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Jeg gjør også sånn som deg, TS. Jeg er livredd for å skade andres biler og har flere ganger klatret i bilen for å ta meg ut døren i baksetet. Da slipper jeg sidespeil og sånne ting. Kjæresten min bare ler av meg Endret 10. desember 2013 av froufroux 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #7 Del Skrevet 10. desember 2013 Smeller den opp fort som faen, og ingnorerer andre biler totalt. Anonymous poster hash: ea583...c40 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brian O'Conner Skrevet 11. desember 2013 #8 Del Skrevet 11. desember 2013 Egentlig er norske parkeringsplasser beregnet på tynne modeller, synes synd på de som har litt å gå på. Har dere vært i statene? Der er det så mye plass at du kan ha opp bildøra helt uten noen problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #9 Del Skrevet 11. desember 2013 Trykker på knappen, så glir døra automatisk opp.Anonymous poster hash: a7a48...8a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #10 Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg pleier å ha litt C4 i dørkarmen og gjemmer meg i baksetet inntil døren er sprengt opp. Sliter litt på svensketanksen, kan du si, men det er verdt det.Anonymous poster hash: 7d863...a66 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corvo Skrevet 16. desember 2013 #11 Del Skrevet 16. desember 2013 Hvor små og smidige er dere egentlig? Når det først er så trangt at jeg "må" ha min dør borti nabobilen har jeg ikke mulighet til å "holde fingrene imellom". Jeg prøver så langt det går å ikke la min dør komme borti nabobilen, men folk parkerer som om de eide verden så det går ikke alltid. Da åpner jeg døren veldig forsiktig og setter den forsiktig inntil bilen ved siden av. Har ALDRI skadet den andre bilen på denne måten, det er verre å åpne døren for lite, og så ved et uhell dytte den opp slik at den "slår" borti naboen. Nå skal det sies at jeg er 195cm+ så jeg sliter litt med å komme meg inn og ut av vanlige personbiler pga. rattet. Men som sagt, har aldri skadet en annen bil (eller min egen dør) ved å ikke ha fingre imellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TN-># Skrevet 16. desember 2013 #12 Del Skrevet 16. desember 2013 Er det trangt, tar jeg fingrene i mellom dørene. Opplevde at en "stresset" mor på IKEA slengte døren sin rett inn i siden på vår nye bil som hadde kjørt i underkant av 100 km. Kom tilbake og så "skaden" uten noen form for beskjed liggende igjen, kan ikke si med sikkerhet at det var hun heller, men virket sannsynlig med tanke på hvor mye hun stresset når hun kom dit. Surt at folk ikke kan legge igjen en beskjed el. lignende slik at vi i det minste kan få "skværet" opp. Skadene var jo ikke så vesentlige, men hadde jo vært fint med en unnskyldning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 17. desember 2013 #13 Del Skrevet 17. desember 2013 Har aldri lagt fingrene mellom. Jeg åpner døren forsiktig, og holder den der. En sjelden gang er døra mi såvidt borti en annen dør, men jeg smeller aldri. Blir ikke merke at å være like forsiktig borti som om man skulle ha tatt i den med en hånd. Ser en annen har nevnt høyde her. Jeg er ganske høy, og har en veldig lav bil, tror heller ikke jeg ville ha klart å holde fingrene mellom slik dere beskriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 17. desember 2013 #14 Del Skrevet 17. desember 2013 Holder fingrene mellom, vil ikke ha merker i egen bil, så da skulle det bare mangle at jeg ikke gjør mitt for å unngå på andres. Jeg er ikke spesielt høy, men merker at nå som jeg er gravid i 8. mnd så er det litt mer knot å komme ut og inn av bil Seksåringen får ikke åpne døra selv på parkeringsplasser når det står biler ved siden av vår. Han husker det tålelig selv, men minner han som regel på det når vi stopper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå Trombone Skrevet 17. desember 2013 #15 Del Skrevet 17. desember 2013 Holder alltid fingrene imellom. Og skjønner ikke hvorfor folk absolutt må kline seg helt inntil min bil når det er mange andre ledige plasser... Parkerer som regel så langt fra innganger som det er mulig å komme, men likevel er det alltid en eller annen som er mørkredd og må kline seg helt inntil, helst på førersida. Lar aldri barn åpne dørene selv hvis det står biler ved siden av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TN-># Skrevet 19. desember 2013 #16 Del Skrevet 19. desember 2013 Holder alltid fingrene imellom. Og skjønner ikke hvorfor folk absolutt må kline seg helt inntil min bil når det er mange andre ledige plasser... Parkerer som regel så langt fra innganger som det er mulig å komme, men likevel er det alltid en eller annen som er mørkredd og må kline seg helt inntil, helst på førersida. Lar aldri barn åpne dørene selv hvis det står biler ved siden av. Pleier som regel å parkere så trangt som mulig på min egen førerside og prøver så fremt det er mulig å gi førersiden på bilene jeg parkerer ved siden av best mulig plass. Dette er mest fordi jeg ønsker å ha god plass til å styre med unge og bilsete som er på passasjersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #17 Del Skrevet 19. desember 2013 Jeg er kjempe forsiktig. Vil ikke skade noen andres eller egen bil. Ungene åpner døra så mye de vil selv. men det er sånn skyvedør. så bilen må stå utrolig nært for at det skal skade noen sin bil. Anonymous poster hash: 9e091...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå