Gå til innhold

tørr og stram hud, fuktighetskrem funker ikke :(


heiduderborte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bruker kokosolje. Lukter veldig kokos ei stund, men det går over. Ta tran! Eg orker ikkje smaken, så tar kapsler med Shift Super Omega-3. Dobbel dose på virkelig kalde og tørre dager :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat samme problemet, og jeg har prøvd ren kokos, ren shea, alle mulige dyptfuktende kremer, ingenting funker. Jeg skal prøve ceridal+canoderm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemId=52681/Dramatically-Different-Moisturizing-Gel/Clinique/Moisturizers

Jeg og venninner bruker denne her, den fungerer veldig bra. Drøy i bruk selv om den er dyr, smører meg et par ganger for dagen og huden er silkeglatt og myk.

Før jeg fant denne slet jeg med hud som flasset i hele ansiktet, så ikke ut. De fant ikke noe galt hos lege, den trengte bare store mengder fukt. Elsker denne kremen.



Anonymous poster hash: 0d820...00a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viktige opplysninger om noen av innholdsstoffene i Canoderm

Canoderm inneholder propyl- og metylparahydroksybenzoat som kan forårsake allergiske reaksjoner (muligens først etter en stund).

Canoderm inneholder cetostearylalkohol som kan forårsake lokale hudreaksjoner (f.eks kontakteksem).

Canoderm inneholder propylenglykol som kan forårsake hudirritasjon.

Har noen av dere som bruker Canoderm opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv APOBASE eller REPAIR.

Det er de eneste som fungerer på meg, jeg har ekstrem tørr hud og atopisk eksem.



Anonymous poster hash: ef5e4...ff5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktige opplysninger om noen av innholdsstoffene i Canoderm

Canoderm inneholder propyl- og metylparahydroksybenzoat som kan forårsake allergiske reaksjoner (muligens først etter en stund).

Canoderm inneholder cetostearylalkohol som kan forårsake lokale hudreaksjoner (f.eks kontakteksem).

Canoderm inneholder propylenglykol som kan forårsake hudirritasjon.

Har noen av dere som bruker Canoderm opplevd dette?

Nei,brukt canoderm og cerdial i flere år ,hver eneste dag.

apobase (rød eller blå) repair - funka ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, FOR en mirakelkur!!! Huden min ser ikke fuktfattig ut lenger, og jeg kan sminke med uten av sminken flasser av! Helt utrolig. Jeg som har brukt flere tusen på diverse hudpleie og medisinske produkter, så var det noen billige produkter fra apoteket som gjorde susen!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, FOR en mirakelkur!!! Huden min ser ikke fuktfattig ut lenger, og jeg kan sminke med uten av sminken flasser av! Helt utrolig. Jeg som har brukt flere tusen på diverse hudpleie og medisinske produkter, så var det noen billige produkter fra apoteket som gjorde susen!

Så utrolig bra :) Jeg er hun som anbefalte dette tidligere i tråden, for min hud produserer ikke olje overhodet, og jeg har ganske alvorlig atopisk eksem. Ceridal og Canoderm kombinasjonen gjør faktisk at ansiktet mitt føles deilig og mykt hele dagen og natten. Jeg har fra før av brukt titusenvis av kroner på eksklusiv hudpleie som skal hjelpe, og det har bare vært bortkasta penger for min del, for ingen ga nok næring til min tørre hud.

Har aldri merket noen reaksjoner etter disse kremene så vil tippe de er ganske trygge for de fleste. Det var det de brukte på rikshospitalet når jeg var innlagt der pga huden, og der kommer de ikke springende med jojobaolje og MD formulations for å si det sånn.. :fnise:

Anonymous poster hash: d6ea7...ca3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig bra :) Jeg er hun som anbefalte dette tidligere i tråden, for min hud produserer ikke olje overhodet, og jeg har ganske alvorlig atopisk eksem. Ceridal og Canoderm kombinasjonen gjør faktisk at ansiktet mitt føles deilig og mykt hele dagen og natten. Jeg har fra før av brukt titusenvis av kroner på eksklusiv hudpleie som skal hjelpe, og det har bare vært bortkasta penger for min del, for ingen ga nok næring til min tørre hud.

Har aldri merket noen reaksjoner etter disse kremene så vil tippe de er ganske trygge for de fleste. Det var det de brukte på rikshospitalet når jeg var innlagt der pga huden, og der kommer de ikke springende med jojobaolje og MD formulations for å si det sånn.. :fnise:

Anonymous poster hash: d6ea7...ca3

Ja, etter å kun a brukt de to kremene i et døgn, er jeg kvikk all flass i annsiktet. Det er helt utrolig! Tusen takk for at du delte dette tipset:) Så bra og så billig! Jeg har også brukt flere tusenvis av kr på dyr hudpleie :trist: Vil ikke tenke på hvor mye jeg har brukt en gang.. Kjøpt så mye fra Dermalogica, Decleor, MD formulations, Obagi, Matis, Clinique, Shiseido, uten at det hjalp noenting..

Nei, ikke sant. Hudpleiere skal jo selge.. Så bra du fikk riktig hjelp med huden til slutt! Huden kjenner utrolig herlig og myk ut, når man smører med de to kremene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, FOR en mirakelkur!!! Huden min ser ikke fuktfattig ut lenger, og jeg kan sminke med uten av sminken flasser av! Helt utrolig. Jeg som har brukt flere tusen på diverse hudpleie og medisinske produkter, så var det noen billige produkter fra apoteket som gjorde susen!

Hvor mye koster disse kremene?

Anonymous poster hash: 89a3e...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye koster disse kremene?

Anonymous poster hash: 89a3e...7ea

Betalte litt under 250kr for begge:) De ligger på ca 120/125kr :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

om en drar til Sverige,så kjøp canoderm 5% der.Gjerne refillen.Den er nesten halvparten av prisen som du må ut med her i Norge.

Minsten med eksem har brukt denne kombinasjonen i flere år. Andre "spesialkremer" for eksem har ikke fungert i det hele tatt,inkl.dusjsåper og oljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, FOR en mirakelkur!!! Huden min ser ikke fuktfattig ut lenger, og jeg kan sminke med uten av sminken flasser av! Helt utrolig. Jeg som har brukt flere tusen på diverse hudpleie og medisinske produkter, så var det noen billige produkter fra apoteket som gjorde susen!

Fantastisk! Bruker du foundation? Lurte veldig på om kremene gjorde seg som god base :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! Bruker du foundation? Lurte veldig på om kremene gjorde seg som god base :)

Brukte foundation i går, og det fungrete fintfint!:) Har mineralpudder fra GloMinerals også, men det har jeg ikke fått testet sammen med kremene enda. Jeg har ikke vært borti kremer som gir like mye fuktighet som disse to:) Alle andre kremer kan bare gå å legge seg, og jeg har prøvd MYE forskjellig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...