Gå til innhold

De beste billige graviditetstestene på nett?


Kaisamaia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte tester på billigetester.no eller noe sånt. Veldig dårlig erfaring, for å være ærlig. Tok tre tester som var negative, mens cb-testen ble positiv nesten med en gang! :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en som var negativ helt tidlig i svangerskapet, men litt senere tok jeg to til og de ble positiv med en gang. Tror det var tostreker.no eller no slikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har vist negativt alle ganger :) håper det stemmer da, hehe. Har ikke mensen pga. P-piller, har så store smerter, så pleier å ta en test annenhver måned. Så som student blir det billigere å kjøpe slike billigtester, med den forutsetning at de fungerer så klart.

Anonymous poster hash: 61548...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte tester på billigetester.no eller noe sånt. Veldig dårlig erfaring, for å være ærlig. Tok tre tester som var negative, mens cb-testen ble positiv nesten med en gang! :vetikke:

Så rart! Jeg har alltid testet veldig tidlig positivt med billigtester fra billigteste.dk

Alle (Og det har blitt en del...) Har vist riktig svar også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigtester (har erfaring med tester fra billigtester.no) slår ofte senere positivt ut enn f.eks. clearblue ol. Dette har med sensitivitet å gjøre, det er ikke noe galt med dem. Når det er sagt har jeg brukt noen billige strimler fra ebay som skulle være hypersensitive, mer enn clearblue. Fikk allikevel positivt med clearblue før de fra ebay..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine fra billigetester no hadde bare en svaaak skyggestrek når clearblue slo ut :-)

Anonymous poster hash: a2f65...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper på ebay, og de funker kjempebra.



Anonymous poster hash: cc013...d24
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

selgeren fertilityplan på ebay. strålende fornøyd, både med el og graviditetstest. Fikk positiv test når jeg var 3+4.



Anonymous poster hash: 912eb...af5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

selgeren fertilityplan på ebay. strålende fornøyd, både med el og graviditetstest. Fikk positiv test når jeg var 3+4.

Anonymous poster hash: 912eb...af5

Var disse jeg kjøpte. De funker, men er etter min erfaring ikke så sensitive som de lover. :) Dette gjelder både el-test og graviditetstest. Testet positivt med Clearblue 3+4, men negativt med disse billigstrimlene samme dag. Er jo ikke så farlig med gravi-testene, mer irriterende med el-testene som nesten ikke slo ut positivt i det hele tatt. Opplevde å kun få én positiv el-test med disse, mens jeg fikk positivt tre dager etter hverandre med andre tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart! Jeg har alltid testet veldig tidlig positivt med billigtester fra billigteste.dk

Alle (Og det har blitt en del...) Har vist riktig svar også.

Hmm, da kan det vel være at det ble testet for tidlig med dem da. Testet jo på IKM og flere dager etter, men! Mulig eg rekna feil også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt før uke 4 tre forskjellige ganger ned dem. Men det er jo mulig clearblue ville vært enda sterkere, men de testet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg kjøpte mine tester på tostreker.no og har bare godt å si om den siden :) Er en stund siden jeg kjøpe der nå, men jeg bestilte kombipakke med EL-tester og graviditetstester (strimmeltester). Veldig rask levering og aldri opplevd falsk positiv eller falsk negativ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper på eBay, slike som er ultrasensitive som skal slå ut tidlig :)

Det var disse jeg brukte også, men clearblue digital ble positiv først. Testet med både de hypersensitive og clearblue på samme urin (11 dpo), men bare cb ble positiv. De er nok ikke så sensitive som de skal ha det til, men fungerer sikkert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har hørt at testene bare er ulike i sensitivitet, altså hvor tidlig de slår ut, og at billigtester er like mye til å stole på som de dyre. Jeg har vært gravid noen ganger og tatt flere tester hver gang for å være sikker. Har kjøpt sånne strips på billigetester.no, tror jeg det heter. Aldri vært noe tull med dem. Har ikke testet før forventet menstruasjon, da. Har vel pleid å teste en dag eller to etter at jeg skulle fått mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...