waco Skrevet 10. desember 2013 #61 Skrevet 10. desember 2013 Vi krangler aldri, og han bruker ikke telefon, så det skjer ikke. Men jeg føler jeg bryr meg mindre om en bestevenn enn ei dame som klår på han, selv om jeg ikke bryr meg om noen av delene egentlig. Hva da? Synes du det er så forferdelig? For jeg synes ikke det. Anonymous poster hash: 96a6f...fa5 Jeg er kjempeglad jeg for at du har et lykkelig liv! En kjæreste du er glad i og som du stoler på. Dere krangler aldri og alt er bare så fint. Du har mange kamerater og han har mange venninner, - alt er så fantastisk og så flott at man ikke en gang kan finne uværsskyer! Uansett hvordan man leter med lykt og lupe vil man aldri finne noen uoverensstemmelse. Når man er en sånn forbilde som deg! Så til de grader verdt å etterfølge, ja da forstår jeg godt hvorfor du unner alle andre mennesker den samme lykke som du er en del av! Sånn som jeg misunner deg! Ingen mørke skyer på horisonten! Aldri sjalu! Masse jenter klår, og det gjør ham bare mer interessant Så heldig! Så fri fra bekymringer! Jeg forstår jo selvsagt hvorfor du av bare uendelig godhet, ubegrenset velvilje og omtanke for en sånn ekkel slask som meg råder meg også til å finne meg damer som har mange kamerater fra før. Ja, når man er så lykkelig som deg så kan man jo nesten ikke forstå hvorfor enkelte blir litt skeptisk til forklaringene?
zen Skrevet 10. desember 2013 #62 Skrevet 10. desember 2013 Klart det er lov å bare være venn Derfor faser man ut de kompisene som ikke respekterer grensene som blir satt. Med de riktige guttevennene kan man helt fint omgås, sove i samme rom osv, uten at det skjer noe mer.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #63 Skrevet 10. desember 2013 Hmm, så det dere sier menn, er at jeg bør nekte kjæresten å ha venninner, fordi han garantert er/vil bli tiltrukket av dem? Ei har han hatt noe på gang med før til og med, da burde jeg vel tvinge han til å slette henne fra FB, telefon etc? ...dette er gjerne de samme mannfolka som klager over sjalu kjærester når de gjør ovenstående. Anonymous poster hash: b2f18...a7e
waco Skrevet 10. desember 2013 #64 Skrevet 10. desember 2013 Hmm, så det dere sier menn, er at jeg bør nekte kjæresten å ha venninner, fordi han garantert er/vil bli tiltrukket av dem? Ei har han hatt noe på gang med før til og med, da burde jeg vel tvinge han til å slette henne fra FB, telefon etc? ...dette er gjerne de samme mannfolka som klager over sjalu kjærester når de gjør ovenstående. Anonymous poster hash: b2f18...a7e Jeg synes du bør la typen din ha mange venninner jeg. Kjenner du ham skikkelig godt så vet du også hvem han hadde vært sammen med om ikke du hadde vært der!
Botch Skrevet 10. desember 2013 #65 Skrevet 10. desember 2013 Jeg er kjempeglad jeg for at du har et lykkelig liv! En kjæreste du er glad i og som du stoler på. Dere krangler aldri og alt er bare så fint. Du har mange kamerater og han har mange venninner, - alt er så fantastisk og så flott at man ikke en gang kan finne uværsskyer! Uansett hvordan man leter med lykt og lupe vil man aldri finne noen uoverensstemmelse. Når man er en sånn forbilde som deg! Så til de grader verdt å etterfølge, ja da forstår jeg godt hvorfor du unner alle andre mennesker den samme lykke som du er en del av! Sånn som jeg misunner deg! Ingen mørke skyer på horisonten! Aldri sjalu! Masse jenter klår, og det gjør ham bare mer interessant Så heldig! Så fri fra bekymringer! Jeg forstår jo selvsagt hvorfor du av bare uendelig godhet, ubegrenset velvilje og omtanke for en sånn ekkel slask som meg råder meg også til å finne meg damer som har mange kamerater fra før. Ja, når man er så lykkelig som deg så kan man jo nesten ikke forstå hvorfor enkelte blir litt skeptisk til forklaringene? Ironien din er så sylskarp at jeg skjærer meg ved å lese teksten.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #66 Skrevet 10. desember 2013 Hmm, så det dere sier menn, er at jeg bør nekte kjæresten å ha venninner, fordi han garantert er/vil bli tiltrukket av dem? Ei har han hatt noe på gang med før til og med, da burde jeg vel tvinge han til å slette henne fra FB, telefon etc? ...dette er gjerne de samme mannfolka som klager over sjalu kjærester når de gjør ovenstående. Anonymous poster hash: b2f18...a7e Hvem er "gjerne de samme mannfolka"?? Synes ikke du skal tvinge noen til noe som helst, men si ifra dersom noe plager deg. At man har hatt noe på gang før behøver ikke bety så mye, det er nå som betyr noe. Men hvis han er tiltrukket av henne fortsatt bør du være forsiktig. Jeg hadde ikke reagert positivt hvis min kjæreste prøvde å tvinge meg til å bryte et vennskap. Da kunne hun risikert at jeg heller revurderte forholdet. Tillitt er ekstremt viktig, og hvis hun ikke kan la meg ha venner vil vi etterhvert få store problemer i forholdet. På den annen kan man ikke bare kreve tillitt heller, men vise at man fortjener det. Når man selv er i forhold er det ekstra viktig at ikke grenser krysses i vennskap med motsatt kjønn. Man skal ikke gjøre partneren utrygg. Anonymous poster hash: f60ee...02d
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #67 Skrevet 10. desember 2013 Jeg er kjempeglad jeg for at du har et lykkelig liv! En kjæreste du er glad i og som du stoler på. Dere krangler aldri og alt er bare så fint. Du har mange kamerater og han har mange venninner, - alt er så fantastisk og så flott at man ikke en gang kan finne uværsskyer! Uansett hvordan man leter med lykt og lupe vil man aldri finne noen uoverensstemmelse. Når man er en sånn forbilde som deg! Så til de grader verdt å etterfølge, ja da forstår jeg godt hvorfor du unner alle andre mennesker den samme lykke som du er en del av! Sånn som jeg misunner deg! Ingen mørke skyer på horisonten! Aldri sjalu! Masse jenter klår, og det gjør ham bare mer interessant Så heldig! Så fri fra bekymringer! Jeg forstår jo selvsagt hvorfor du av bare uendelig godhet, ubegrenset velvilje og omtanke for en sånn ekkel slask som meg råder meg også til å finne meg damer som har mange kamerater fra før. Ja, når man er så lykkelig som deg så kan man jo nesten ikke forstå hvorfor enkelte blir litt skeptisk til forklaringene? Jeg synes synd på deg jeg waco. Det at du ikke klarer å skrive skikkelig og oppføre deg normalt. Du vet at det ikke går ut over noen andre enn deg selv? For jeg blir verken lei meg eller irritert på deg. Jeg synes bare synd på deg og håper du kan en dag at du blir moden nok til å være på et diskusjonsforum. Så du kan bare fortsette å slenge dritt på kvinneguiden, men det hadde vært best for din del at du kunne fått hjelp til å bli et litt bedre menneske. Håper du innser det før det er for sent. Anonymous poster hash: 96a6f...fa5
Gjest Katten. Skrevet 10. desember 2013 #68 Skrevet 10. desember 2013 Er kun venn med en del jenter, og har aldri hatt problem med det.
Gjest shockgirl Skrevet 11. desember 2013 #69 Skrevet 11. desember 2013 Tja, det går vel. Men jeg har fått inntrykk av at en eller annen gang i løpet av vennskapet kommer sånn ca. alle gutter/menn til å prøve seg på noe. Jeg har veldig mange guttevenner, og jeg kan ikke huske en eneste som ikke har prøvd seg på noe flørting eller noe sånt i løpet av tiden vi har vært venner.
Gjest Freakingawesome Skrevet 11. desember 2013 #70 Skrevet 11. desember 2013 http://www.laddertheory.com/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå