AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #21 Skrevet 9. desember 2013 Nei, gutter og jenter kan vanskelig være bare venner. I alle fall ifølge en undersøkelse foretatt av April Bleske-Rechek og kolleger fra amerikanske University of Wisconsin-Eau Claire. Resultatene kan oppsummeres ganske enkelt: Menn var langt mer tiltrukket av sine kvinnelige venner enn vice versa Menn trodde oftere at den kvinnelige vennen var tiltrukket av dem Det var for det meste ingen sammenheng mellom menns oppfatning av hvor tiltrekkende de var for vennen, og vennens oppfatning av saken Kvinner var generelt sett ikke tiltrukket av sin mannlige venn De antok også stort sett at den manglende tiltrekningen var gjensidighttp://www.forskning.no/artikler/2012/oktober/337785Anonymous poster hash: 3a704...f02
waco Skrevet 9. desember 2013 #22 Skrevet 9. desember 2013 Eneste jentene jeg gidder å være venn med er de som er så lite attraktive at jeg ser på de som en av gutta. Ikkesant, man gidder bare være venner på folk man ikke er kåte på. Jenter flest er ikke kåte på kamerater sine, så hvorfor skal gutter gidde sløse brunst på kvinnfolk og jenter? Jeg synes det er trist at gutter blir kåte på venninner jeg. Det er ikke bra for noen. Gi kvinner den samme forakten kvinner gir til menn! Gi jenter den samme overlegenhet jenter gir til gutter! Jenter flest har den alminneligste forakt for den alminnelige mann, og det er forakt og nedverdighet i blikket. Javisst kan vi være venner! Nei æsj, jeg vil aldri se deg naken. Så gutter ta dere jentevenner, men ikke bli kåte på dem. - jentene misforstår skjønner dere.
waco Skrevet 9. desember 2013 #23 Skrevet 9. desember 2013 Jeg antar at du ikke har noen kompiser eller venninner waco. For det går jo ikke an! Da bruker du dem! Og familien din kan du heller ikke ha kontakt med, for du bruker dem også! For det er jo ikke mulig i følge deg å kjenne noen uten at du bruker denne personen. Anonymous poster hash: 96a6f...fa5 jeg har venninner jeg, men gidder ikke være kåte på dem. Det er en destruktiv atferd!
waco Skrevet 9. desember 2013 #24 Skrevet 9. desember 2013 Han er en av de største bitterpikkene her inne. Ikke bry deg om han.Anonymous poster hash: 36e30...914 Psst. ikke fortell noen at jeg er bitterpikk! jeg liker å fremstå som et forbilde jeg nemlig. Egentlig har jeg masse venninner jeg ikke får pult, - så virkeligheten er nok tristere enn du kan forestille deg! =)
0kriz Skrevet 9. desember 2013 #25 Skrevet 9. desember 2013 Ja det er skikkelig dritt å bare være kompis. Å være en skikkelig god bestevenn som kan bli brukt som sjåfør, flyttehjelp og være en kamerat. Men når det kommer til brunst og elskov, nei da vil hun heller pule på ham kødden hun aldri har sett før og som bare satt i hjørnet på nachspielet. Ingen menn vil være venner med en jente for å se at jenta puler på andre. Og etterpå når han drittsekkelskeren avviser henne og prøver seg på venninna, - må du sitte å trøste henne! Det finnes til og med jenter som ikke ser noe galt i å behandle menn sånn. beklageligvis så er det mange slike jenter, jeg var i den klemma med ei før selv, utrolig frustrerende. jenter liker vist ikke menn som er snille min erfaring, dem sier dem liker good guys, men blir tiltrukket av badguys
waco Skrevet 9. desember 2013 #26 Skrevet 9. desember 2013 Hva skal jeg med venninner når jeg har type? Det blir akkurat samme spørsmålet for min del. For jeg behandler venninner og kamerater likt. Hva skal de stille opp med når jeg ikke trenger hjelp da? Og hvorfor er du så frekk? Mine kompiser vet godt at de bare er venner og ikke noe mer. På samme måte som at jeg vet at de ikke er interessert i noe mer. Min bestekompis gikk jeg på fotballkamper med da han hadde dame. Bruker jeg han når vi drar på fotballkamp sammen fordi vi er venner? Da bruker jeg i alle fall absolutt alle andre jeg kjenner også da. Så hvorfor har du et behov for å være så frekk waco? Klarer du ikke å oppføre deg skikkelig? Anonymous poster hash: 96a6f...fa5 Som en vennlig og hyggelig mann blir jeg ganske passe oppgitt over dette særlige behovet enkelte har over å trakassere folk på kvinneguiden! Hvor kommer dette behovet om å være et dårlig menneske fra? Er det at du har så mange venner i virkeligheten og får så masse kjærlighet fra elskeren/kjæresten din at du har funnet plass til litt forakt!? =)
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #27 Skrevet 9. desember 2013 Synd at dere gutte har opplevd det. Virkelig. Men på samme måte som alle dere menn ikke er helt like, så er ikke alle vi damer helt like heller. SLUTT å generaliser, det gjør ikke noe bedre for dere.Anonymous poster hash: 36e30...914
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #28 Skrevet 9. desember 2013 beklageligvis så er det mange slike jenter, jeg var i den klemma med ei før selv, utrolig frustrerende. jenter liker vist ikke menn som er snille min erfaring, dem sier dem liker good guys, men blir tiltrukket av badguys Lol, klassisk. Anonymous poster hash: d5dd5...fb5
waco Skrevet 9. desember 2013 #29 Skrevet 9. desember 2013 beklageligvis så er det mange slike jenter, jeg var i den klemma med ei før selv, utrolig frustrerende. jenter liker vist ikke menn som er snille min erfaring, dem sier dem liker good guys, men blir tiltrukket av badguys Ja det er sant. Det kvinnene her på forumet ikke skjønner er at vi snakker av erfaring. Hvorfor skal vi bli forelsket i jenter som bare forakter oss mer på grunn av forelskelsen? Å være en snill gutt som går etter ei jente som heller vil pule på en drittsekk? Nei, greit at jenter liker å forelske seg i gutter som er opptatte, men vi gutter liker ikke jenter som liker andre gutter.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #30 Skrevet 9. desember 2013 jeg har venninner jeg, men gidder ikke være kåte på dem. Det er en destruktiv atferd! Men da bruker du dem jo! Siden du i følge deg ikke kan være venner med noen uten at du bruker dem. Anonymous poster hash: 96a6f...fa5 1
MajorasMaske Skrevet 9. desember 2013 #31 Skrevet 9. desember 2013 Jenter liker kjekke menn som er dominerende. Ganske patetisk å se folk syte over at jentene ikke faller for de snille patetiske guttene..
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #32 Skrevet 9. desember 2013 Som en vennlig og hyggelig mann blir jeg ganske passe oppgitt over dette særlige behovet enkelte har over å trakassere folk på kvinneguiden! Hvor kommer dette behovet om å være et dårlig menneske fra? Er det at du har så mange venner i virkeligheten og får så masse kjærlighet fra elskeren/kjæresten din at du har funnet plass til litt forakt!? =) Er det noen som oppfører seg dårlig her, så er det deg. Ingen andre. Du bør oppsøke hjelp om du ikke har bedre å finne på enn å slenge dritt til mennesker som har et liv utenfor KG. Anonymous poster hash: 96a6f...fa5
waco Skrevet 9. desember 2013 #33 Skrevet 9. desember 2013 Synd at dere gutte har opplevd det. Virkelig. Men på samme måte som alle dere menn ikke er helt like, så er ikke alle vi damer helt like heller. SLUTT å generaliser, det gjør ikke noe bedre for dere.Anonymous poster hash: 36e30...914 "problemet" deres er at gutter har lyst på dere! Menn er kåte på dere! Dere får for mange bekreftelser. All den forelskelsen og all den kåtheten gjør dere bare distanserende. Ikkeno takknemlighet. Ikke være glad. Bare bli sint og trist og lei seg fordi at venner er lystne på dem. Ikke en eneste lille refleksjon eller en eneste lille tanke om hvordan det ville sett ut, - dersom det var omvendt, - altså at ingen var kåte på dem og de var kåte på alle! jenter har det for bra, det er derfor de lager problemer.
waco Skrevet 9. desember 2013 #34 Skrevet 9. desember 2013 Men da bruker du dem jo! Siden du i følge deg ikke kan være venner med noen uten at du bruker dem. Anonymous poster hash: 96a6f...fa5 Man benytter seg av venner, men man behøver ikke forbruke dem. At en jente skal be en forelsket kompis om å kjøre henne til en elsker så hun får pult er en del av den alminnelige forakt dere har mot gutter. Ikke uvanlig egentlig.
waco Skrevet 9. desember 2013 #35 Skrevet 9. desember 2013 Jenter liker kjekke menn som er dominerende. Ganske patetisk å se folk syte over at jentene ikke faller for de snille patetiske guttene.. jaja, selvsagt vil damer ha han kjekke mobberen som styrer andre folk. Hvorfor skal ei jente bli kåt på en snill gutt? Er det noe vits å være så naturstridig da?
Gjest Ironically me Skrevet 9. desember 2013 #36 Skrevet 9. desember 2013 Kan de nok, og sikkert kvinner og menn også! 1
waco Skrevet 9. desember 2013 #37 Skrevet 9. desember 2013 Er det noen som oppfører seg dårlig her, så er det deg. Ingen andre. Du bør oppsøke hjelp om du ikke har bedre å finne på enn å slenge dritt til mennesker som har et liv utenfor KG. Anonymous poster hash: 96a6f...fa5 ja jeg må lære av de lykkelige, gode og snille forbildene som deg her! Mennesker som har det bra i livet. Mennesker som er lykkelige. Mennesker som har kjærester, masse kamerater og føler seg langt fra ensom her i verden! Ja selvfølgelig må hun drive gjøn mot han stakkars venneløse som ikke har dame. Det sier jo nesten seg selv! =)
0kriz Skrevet 9. desember 2013 #38 Skrevet 9. desember 2013 Jenter liker kjekke menn som er dominerende. Ganske patetisk å se folk syte over at jentene ikke faller for de snille patetiske guttene.. tro meg kjekke dominante menn blir friend zoned! trur gutta vet mer om hvordan friend zone fungerer en jenter gitt ikke jenter som blir utsatt for slike ting
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #39 Skrevet 9. desember 2013 jaja, selvsagt vil damer ha han kjekke mobberen som styrer andre folk. Hvorfor skal ei jente bli kåt på en snill gutt? Er det noe vits å være så naturstridig da? Hva legger du i å være "snill"? Anonymous poster hash: d5dd5...fb5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #40 Skrevet 9. desember 2013 "problemet" deres er at gutter har lyst på dere! Menn er kåte på dere! Dere får for mange bekreftelser. All den forelskelsen og all den kåtheten gjør dere bare distanserende. Ikkeno takknemlighet. Ikke være glad. Bare bli sint og trist og lei seg fordi at venner er lystne på dem. Ikke en eneste lille refleksjon eller en eneste lille tanke om hvordan det ville sett ut, - dersom det var omvendt, - altså at ingen var kåte på dem og de var kåte på alle! jenter har det for bra, det er derfor de lager problemer. Men for faen da. ALLE ER IKKE SÅNN Det blir like lett som å si at alle menn er utro drittsekker om bare er ute etter ligg. Anonymous poster hash: 36e30...914
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå