Gå til innhold

Kan jeg bruke stayups til strømpeholder?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

I eksamensgave fra kjæresten, fikk jeg i går et lekkert undertøyssett i sort. Bh, truse og strømpeholder. Han hadde ikke kjøpt strømper, og det skal jeg fikse i dag. Jeg lurte derfor på: Kan jeg bruke stayups strømper til slik holder, eller må det være strømper uten "gummi" øverst..? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal være strømper uten gummi - hvis ikke er det jo ikke noe poeng med strømpeholder - den holder jo strømpene oppe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Vanlige strømper er veldig mye billigere enn stay-ups. Tips: kjøp samme merke hele tiden...det er alltid bare en som blir ødelagt, så da har du reserve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for svar! Jeg spurte egentlig mest fordi jeg håpte jeg kunne bruke stayups siden jeg er litt redd for at andre strømper plutselig kan sige ned dersom hempen ikke holder....?

Men, det ser vle kanskje litt teit ut også med stayups...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du får festet hempene til stay-ups på grunn av gummikanten... Hempene holder - ingen fare med det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart å feste stayups til strømpeholder. Skulle ha på en sånn korsett-ting med strømpeholder, og den sitter ikke pent uten å holde fast strømper. Men jeg hadde bare stayups. Det gjorde ingen ting, det satt som et skudd. Det beste var å vite at hvis hempa løsna, så seig ikke strømpene ned likevel. :)

Du får prøvekjøre med stayups, så finner du nok ut av det.

catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ja, de selger stømper på HM. Men, de har bedre utvalg og bedre kvalitet på Lindex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært plaget med å få vanlige strømper til å sitte når jeg bruker strømpeholder, derfor har jeg brukt stayups istede. Veldig irriterende å plages med strømpeholder altså :-x

Kanskje jeg har brukt for dårlige/"billige" strømpeholdere? (fra HM oh KappAhl)

-pusur-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penere å bruke stayups til strømpeholdere for da drar ikke strømpa seg og ser stygg ut... å feste dem er ikkenoe problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...