Gå til innhold

Prøve etter sa


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kort fortalt: gjentatte blødninger pga stort hematom (blodansamling i livmoren) førte til SA i uke 12. Kroppen klarte å støte ut alt på egen hånd, altså ingen utskraping eller tabletter for å starte fødsel, men fikk tabletter etterpå (som jeg skulle gå på i tre dager for å støte ut eventuelle rester). Dette fikk jeg for sikkerhetsskyld, etter aborten så de en tom livmor.

Ble fortalt at vi bør vente tre sykluser for å prøve igjen. Men, tre..? Det er sikkert en grunn til at de sa det, men synes det hørtes forferdelig lenge ut.. Jeg føler meg allerede klar for et egg, føler at det beste for meg akkurat nå er å få en spire i magen igjen, det er mitt største ønske.. Blødninger etter sa har vært liten, som en mild mens, og blodet er helt lyst. Blødde mye mer før aborten.

Noen med erfaringer?

Anonymous poster hash: 2e936...3a2

Anonymous poster hash: 91ccd...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legen min sa at det ikke var så farlig om vi begynte før om vi var klare. Bare viktig at jeg fulgte med på om det skulle gjøre vondt osv. Både under og etter sex, for da kunne det være en infeksjon eller noe annet galt.

Anonymous poster hash: 37034...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde spontanabort i uke 10 denne høsten, legen på sykehuset sa at jeg skulle vente en periode. Mulig du bør vente lenger siden du var lenger på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest at man bør vente en mens-periode før man prøver igjen. Har ikke vært i samme situasjon så er ikke sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...