Gå til innhold

Og når ble dette pent?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Det var da mye kult her,

men om jeg får slike føtter da tror jeg at jeg blåser i å kjøpe de. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Emmelina

Heisann

Hva slags legger er fine da????

Dette er litt tåpelig damer å bedømme leggene.

Var det ikke skoen som var viktig her.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldigvis så er smaken delt!!!

Jeg synes moten med joggesko og ballerinasko er helt utrolig lekker, etter min smak så kan de motene som har vært før, med smale spisse sko bare kastes rett i dass, og mye av det dere synes er dritlekker, synes sikkert jeg er dritstygt!!

Det er jo derfor de selger så utrolig mange forskjellige slags sko!! fordi det noen synes er grusomt, synes andre er dritstilig!!

Og tro meg, det trenger ikke være fordi man ønsker å være moteriktig, men når det endelig kommer noe på moten som man alltid har likt, så kaster man seg selvfølgelig over det med nebb og klør!!

I fjor og i år er sko for mine ben, kjøpte i fjor tre par sneakers i forskjellig utformelse + høye boxerstøvler til vintern.

I år har jeg allerede kjøpt ett par ballerina i bronse-metalic og ett par veldig "utringa" ballerina sko i sort med store prikker i gult, rødt og hvitt!! Og kunne ikke vært mer fornøyd!!

Feet me er definitivt butikken for meg!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes sånn generelt det er mye forferdelige sko for tiden, men det synes jeg vel forsåvidt også nesten alltid. Er nok litt mer den konservative typen når det gjelder sko og liker best ensfargede sko, gjerne sorte, brune eller beige. Når det gjelder sandaler går det jo ann å være litt mer dristig i sitt valg da.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuddly
Heisann

Hva slags legger er fine da????

Dette er litt tåpelig damer å bedømme leggene.

Var det ikke skoen som var viktig her.

:roll:

Leggene var nå så sin sak, det verste var fottær... man skal jo ikke bli kvalm av reklame - det virker jo mot sin hensikt :roll:

Kan ikke tenke meg at det skal være så vanskelig å finne pene bein? (Særlig når resten av kroppen overhodet ikke teller...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hm. Merkelig. Jeg skjønner ikke hva dere mener når dere påstår at føttene og leggene var ekle. Kanskje fordi de ligner på mine? Kan noen fortelle meg hva som er pene legger og føtter? Noen som har et bilde?

Og hva burde dama (manne?) ha gjort for å forbedre utseende på beina?

mvh

Fløyel

- lett forundret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Kunne de ikke funnet en modell med pene føtter/legger og i det minste gitt henne en skikkelig pedikyr :o

Jo, jeg er helt enig med deg! prikkete legger og blodårer i hytt og pine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

1. Jeg er enig - disse bena la man merke til - og ikke i positiv forstand.

2. Det slår meg at det har vært mange tråder her på KG i det siste, tråder hvor vi slår et slag for at vi ikke skal kalle hverandre ekle uansett om vi er tynne, tykke, slappe, høye eller lave osv.... Men når vi får en konkret fot å forholde oss til er det ok å rope stygt! Hva skjer - er vi bare opptatt av å mene det "rette" når det er på generelt grunnlag vi uttaler oss?

3. Jeg er en av dem som mener at man skal være forskiktige med å snakke nedsettende om andre menneskers utseende og kropp OG jeg syntes denne foten var mindre pen å se på, altså er jeg full av dobbelmoral? Eller hur? Er det det faktum at man kan se at denne leggen har hatt hår som er problemet, eller burde jeg heller gå å sette på en vaskemaskin enn å sitte her og lete etter problemstillinger?

Hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phair

Ja, jeg personlig driter i hvordan disse bena så ut jeg da. Det var de sinnsykt heslige skoene jeg ville til livs. Men fortsett debatten jenter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

De første skoene var grusomme pga fargevalget, og det kunne aldri falt meg inn å gå med noe slikt...

Jeg har derimot observert samme type sko i svart og rosa med litt lavere hel, og de var derimot veldig stilige! :)

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nå påstå at det er oppløsningen på bildene som er dårlig. Ihvertfall på min skjerm.

Men når det gjelder skoen vet jeg ikke helt.. Ved første øyekast syns jeg den var stygg, men etter å ha sett litt mer på den er den nesten litt stilig. Men ikke noe jeg ville ha gått med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Om man lever av sitt ytre og man ikke engang kan kjennes igjen på bildet synes jeg ikke det gjør noe om man sier sin mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Felicity

Syntes skoene var skikkelig tøffe jeg, men det er nå meg da med min utpregede sans for spesielle effekter fra topp til tå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest skoene i den første linken var veeelidig typisk den stygge skomoten som har regjert i det siste! Umulig å finne sko i skobutikkene som ser noenlunde OK ut! :murvegg:

Men skoene i den andre linken var jo kjempefine! Sånne vil jeg også ha!! :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...